شناسه خبر : 36327
سه شنبه 06 مرداد 1394 , 15:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر یونیسف ار فتوای رهبر انقلاب

نماینده دفتر یونیسف در تهران با تقدیر از نقش جمهوری اسلامی ایران در آموزش کودکان کشورهای همسایه‌، گفت: فتوای آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عالی ایران در این خصوص بسیار زیبا و نمونه‌ای از همبستگی جهانی است

 
به گزارش فرهنگ نیوز ، آزیوجانی مورتزلی نماینده دفتر یونیسف در تهران با حضور در مراسم ارائه گزارش پایش جهانی آموزش برای همه در سال ۲۰۱۵ که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن ایران در همسایگی کشورهای پر بحران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی خدمات مثال‌زدنی بسیاری در حمایت از کودکان این کشورها انجام داده است.

وی خدمات ایران را مثال‌زدنی و الگویی مفید برای کشورهای جهان برشمرد و افزود: در ایران بیش از ۲۵۰ هزار کودک از کشورهای افغانستان و عراق در مدارس ایران تحصیل می‌کنند.

نماینده دفتر یونیسف در تهران با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درخصوص لزوم آموزش کودکان کشورهای همسایه، ضمن تقدیر از این فتوا آن را زیبا و نمونه‌ای از همبستگی جهانی خواند.

مرتزلی افزایش کیفیت آموزش و بهتر کردن قابلیت‌های معلمان و اهداف پایه‌ای آموزش در ایران را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: یونیسف بسیار خرسند است که بخشی از این اقدام فرامرزی بوده و ایران می‌تواند سرمشق خوبی برای خاورمیانه و آسیا باشد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi