شناسه خبر : 36355
چهارشنبه 07 مرداد 1394 , 14:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دارم تو مسکن مهر می پوسم!

جلال- من جانباز ارتشم ..سرباز بودم در منطقه عملیاتی  سومار هم موج انفجار به سرم اصابت کرد وهم ترکش خوردم ...قبلا عرض کردم که پزشکان کمیسیون تا اسم سرباز ارتش ببینند درصد کمی می زنند ،انگار ارتش مال این کشور نبود .. ارزش جوانی هم که هیچ ..الان من نتوانستم به کمیسیون ثابت کنم که افت پلاکت های خونی ام از دارو هایی است  که سال های سال است به خوردمان دادند به خاطر این مملکت ... هنوز نتواستم ودرصدم هنوز 15 است ..

 در مسکن مهر با هزار بدبختی زندگی می کنم، ازرش یک جانباز همین است که درمیان هیاهوی وحشتناک مسکن مهر که از هر قشری هستند کم کم بپوسد واز بین برود؟ یک جانباز موجی، دارم دیوانه می شوم. شاید باور نکنید که از سال 1368 درصداوسیمای مرکز تبریز هستم و تازه سال 1387 قراردادی شدم حتی مارا رسمی هم نمی کنند ... جانباز کیلویی چنده؟؟

 اگر فقط یک ساعت در خط مقدم می ماندند که گمان نمی کنم تاب می آوردند ... جانباز دیگه کیه ؟باور بفرمایید (به خون مطهر شهدا قسم) هر جور حقارتی دیدیم که نمی شود گفت، هرآب دهنی از هر دهان ناپاکی در صداوسیمای تبریز پذیرای صورتم شد دم بر نیاورم خدا شاهد است ..جانباز کیه؟؟؟

 گفتم آقا استرس برای من مضر است من دچار ITPشدم (افت پلاکت خونی) چهار بار از بنیاد جانبازان نامه بردم تا شغلم عوض شود .....به حساب نذاشتند که همینه که هست .جانبازی که جانبازی  ...گفتند به 15 درصد ها هم وام مسکن می دهند در بنیاد ،رفتم گفتند شما از مسکن مهر گرفتید ندادند که از مسکن مهر فقط 20 میلیون به پیمانکار ساختمان دادده بودند اگر بقیه را می دادند من می توانستم خودم را از اینجا نجات بدم وجایی آرام تر برم ..

 بنیاد شهید وامور ایثارگران لینکی گذاشته مبنی بر ( ارتباط با ریاست عالیه ) یک لینک نمادین و فرمالیته، هر چه بنویسی جوابی نمی گیری چون همه اش ظاهر سازی است نه به درد جانباز و بدبختی هایش رسیدن ..کی تونسته جواب بگیره بسم الله ....دردمان از آنی که فکر می کنید ومی نویسید خیلی بزرگه ... کو؟ کی می رسه؟ مردم عامی همه وهمه فکر می کنند  مسئولین در هر حالی به جانبازان حتما رسیدگی می کنند!! غافل از اینکه هم اش ظاهرسازی است وبس ..

 بس که پرید نیزولون جهت افزایش پلاکت های خونی ام خوردم دیگه چشمام سو ندارد. کورتون است دیگر ، آن وقت پزشک اعصاب وروان کمیسیون دکتر ... با تمسخر وپوز خند ،اول آخر پرونده را یک دید می زند واگر از دیگران حاضر خجالت نکشد یک تف جانانه هم به صورتم پرت می کند ...این است همان واقعیت ...جانباز...؟؟؟؟

خدا رفتگانتان را بیامرزد

اینستاگرام
ای عزیز مشکل تو این نبود که ارتشی بودی ارتش برای جلوگیری از هرج و مرج و رسیدن دست های آلوده به خون پشت پرده بود، ولی شما ها همون بده بودید و نقش خوبه هم کسی دیگه بازی میکرد و از عزیزترین چیزی که داشتی (جان) گذشتی تا یکبار دیگه وظیفه ای که داشتی اجرا کنی و الان همه اون زمان رو با یک مشت اسخوان می خوان برا خودشون زنده نگه دارن در صورتی که یادگاری های اون زمان توی جای جای این کشور دارند با درد و سختی زندگی بار دیگر دست و پنجه نرم میکنند، اما کسی نیست که بگه آخه لامسب ها دگه این دستها توان اون موقع رو نداره این دست ها باید با لب تک تک مردمی که دارند تو این کشور زنده مانی میکنند بوسده بشند، اما امید داشته باش یک روز همه این دردها تموم میشه و رو سیاهیش میمونه برا دستهای آلوده به خون و ظلم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi