شناسه خبر : 36361
پنجشنبه 08 مرداد 1394 , 15:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ای قوم به حج رفته...!

م. ر.ک. جانباز-  خدمت حاج آقا ساقی و همکاران محترم و سلام به همه دلاور مردان ایثار .
سخنی با مسئولین کاروان راهیان نور ومردمی که با این کاروان ها به سرزمین های نگه داشته شده توسط دلاورمردان ایران زمین عازم می شوند ...
البته کاربسیار پسندیده و در خور تشویقی است که مسئولین به آن اقدام کرده اند. ولی خوبتر بود قبل از بردن مردم به مناطق عملیاتی بیست وهفت سال پیش؛ فراموش شدگان بیست وهفت سال پیش را به آنها معرفی می کردید .
مردم نمی دانند که شلمچه ته کوچه خودشان روی ویلچر هر روز برای مداوا توسط همسرش هل داده می شود تا بیمارستان!!!
مردم نمی دانند چزابه ؛ در پلاک شماره هفت کوچه بالایی هر روز بر اثر موج گرفتگی شیشه های خانه و کاشانه خود را می شکند !!!
مردم نمی دانند در خیابان منتهی به کوچه شان جزیره مجنون و فاو و سردشت شیمیایی هر روز بخاطر نداشتن درصد و یا پول و یا کمی درصد نفسشان به خس خس افتاده است !!!
چرا به مردم نمی گویید بیاییم کاروان؛ کاروان به دیدار شهدا در مزارها برویم ؟
چرا مردم را کاروان کاروان برای دیدار جانبازان قطع نخاعی و اعصاب وروان  نمی برید ؟
چرا مردم را کاروان کاروان برای دیدار  شلمچه ؛ کرخه ؛ دشت عباس ؛ چزابه ؛ مجنون های زنده که عزلت نشینشان کرده اید نمی برید؟
چرا رنجها و مشقتهای جانبازان؛؛  این شلمچه های همیشه زنده را برای کاروانیان بازگو نمی کنید وفقط به یادمان آن می اندیشید ؟
هان ای مردم عزیز و قهرمان! مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور ؛؛؛ یا در کوچهٔ شما ویا چند کوچه بالا وپایین تر است؛ برای فهمیدن ودرک درست از خاکی که به آنجا پای سالم خود را می گذارید ؛؛؛ بیاید پاهای قطع شده را ببینید وبعد به آنجا بروید ...
والسلام .
 

اینستاگرام
برادر عزیزم گوشها کر چشمها وکور قلبها سنگ شده است
ما در دوره آخر الزمان به سر میبریم 34سال درد و مشقت
34سال بی اعتنایی و تمسخر و 34سال سر کار گذاشتن .
م ر. ک عزیز این خاک را ماجانبازان رزمندگان وازادگان و شهدا با جانفشانی هایمان کیمیا کردیم که اکنون فراموش شده ایم. میلیارد ها تومان خرج کردید برای راهیان نور در این چندساله. کاش یک هزارم ان را خرج صاحبان واقعی ان میکردید ما ایثارگران نماد واقعی این ارزشها کم کم از شدت بیماری ها و بی توجهی مسولان، راهیان گور شده ایم و همین روز ها از دست ما راحت می شوید. واقعا آنجا سرزمین نور است یا دل های شکسته ی ایثار گران و خانواده ی شهدا که از کم توجهی مسوولان پر خون است. آنجا خاک است، مثل همه جا، ولی جانفشانی قهرمانان این مرز و بوم است که هر خاکی را مقدس می کند.

آقایان مسوول! دانش آموزان و دانشجویان ومردم این دیار را با نماد های واقعی ایثار که انصافا در این روزگار از آنها غافل شده اید آشنا کنید. هر چند ما استخوان در گلویتان شده ایم ولی باور کنید اگر این مملکت خدای نکرده مورد تجاوز قرار گیرد باز ما هستیم که با هر وضعیتی به یاری خداوند از آن دفاع خواهیم کرد.
سرزمین های به شکوفایی می رسند که قدردان و سپاس گذار دلاورمردان ایام جنگ و سخنی باشند .
و لیکن فراموش کردن و ضعیف نگه داشتن ایثارگران واقعی در ایام صلح و آرامش و خوشی یعنی همان عدم مردانگی .
سلام احسنت دلاور@@@@راه نزدیک کنند، راهیان نور،نورانی شوند و منور فرمایند به هرجا رفتند در اولین شهر مناطق جنگی، از مجروحان جنگی آن شهر دیدن فرمایند.
نون توشه اقا دیدن جانباز ورزمنده وخانواده شهید حق ماموریت نداره پول توش نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi