شناسه خبر : 36379
شنبه 10 مرداد 1394 , 12:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتدال این است!

هموطن -  اعتدال این است که به همه رزمندگان همانند ازادگان گرامی به ازای ایام حضور در جبهه درصد جانبازی اعطا گردد .

اعتدال این است که همه تسهیلات جانبازان 25% به جانبازان زیر25% نیز تسری یابد .

اعتدال این است که قوانین همه ارگانهای شرکت کننده در جنگ همسان سازی شود و همه ایثارگران شامل یک قانون متعادل و عالی باشند .

ضعیف نگه داشتن رزمندگان .حیله دشمنان بوده است بنابراین اعتدال این است که در جهت ارتقاء سطح معیشت این گروه از ایثارگران تلاش بیشتری انجام شود .

رزمندگان و جانبازان زیر25% به دلیل انکه سرپرست خانوار نیز هستند از نظر شرع اسلام برای ارائه تسهیلات نسبت به بسیاری دیگر از ایثاگران از اولویت بالاتری برخوردار هستند .

بنابراین اعتدال این است که تسهیلات بنابر فرمان امام ره به تناسب و براساس اولویت ها ارائه گردد .

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
به امید روزیکه نظرات شما دوست عزیز لحاظ شود تا تمام جانبازان به خق خود برسند ووو
موفق باشید
بنده جانباز 25 درصدهستم!براي من كه هم كيش شما هستم جاي تعجب بسيار دارد كه خودمان خودمان را برنمي تابيم !وپرطمطراقانه ادعاي جانبازي وايثارگري!!!
روي صحبت من با عزيزاني است كه به نظر برادرمان حسين افسري راي منفي داده اند!
وقتي من وتو چشم ديدن يكديگر را نداريم از ديگران چه انتظاري داريم!!؟؟!!
با سلام جناب آقاي افسري و جانباز گرامي ضمن تشكر و قدرداني از ثبت نظرات
با لطف خدا در نهايت حق پيروز است . و ما موفق خواهيم شد.
شهدا با کسب مدال شهادت . حجاب های جسم و جان را دریده و راه صد ساله را یک شبه پیموده اند .از این رو واسطه ی فیض بین عالم ملک و ملکوت اند . ما اگر عظمت شهیدان را درک کنیم و با ساحت نورانی انان به درگاه خدا استغاثه نماییم . قطعا خواسته ی ما به هدف اجابت منشیند . و غبار سنگین غفلت از چهره ی دل زدوده می شود و در فضای عرفان و روحانیت مزار شهدا جانی دو باره می گیرد . بنا بر این . مزار شهدا . شهر بیدار دلان و دنیا رستگان است . اما پر از هوس و حرص و دنیا خواهی و دل مردگی . به شریعه ی . زلال شهیدان نیازمندیم . اگر با این منظر در محضر شهدا بوده ایم قطعا از ادامه دهندگان راه انان خواهیم بود . و گرنه نا محرمان واقعی حریم انان هستیم .
برادر . جانباز . عزیز م شما نا راحت نباشید از اینکه در این سایت فاش چند نفر هم ساز مخالف می زنند . از نظر من انتقاد همیشه سازنده بوده است و چقدر خوب است که با مخالفتها خودمان را اصلاح کنیم و از ایراداتی که داریم خودمان را مبرا سازیم تا برای جامعه سازنده باشیم .
من افتخارم اینست که در فاش نیوز دوستانی را پیدا کرد ام و از کامنتهایم اکثرا حمایت کرده اند و تعداد ی هم که شاید به اندازه کمتر از انگشتان یک دست مخالف هم دارم و از مخالین خودم هم تشکر میکنم امید وارم که با مخالفتهای ان دوستان من بتوانم با صبوری و کمک خداوند منان اشکا لات خودم را اصلاح کنم و دوستان مخالف هم با من هم عقیده شوند و با هم نظری یکدیگر بتوانیم راه های سازنده ای برای جامعه ایثارگران ارائه دهیم و برادران جانباز زیر25 درصد بتوانند به حق خودشان برسند و همگی ما جانبازان با خرسندی کنار هم خوب . خوش . خرم باشیم انشا الله ....... برادران جانباز ما باید ادامه دهندگان راه شهیدانمان باشیم و نگذاریم هیچ گزندی به مملکتمان برسد .....................
فاش نیوز تشکر
باسلام به شمادوست عزیزکه فرمودیدچرابه ازادگان امتیازدادن ولی به رزمندگان ندادن دوست عزیزمگرازادگان گفتندبه شماامتیازندهنداولاازهرموضوعی که اطلاع نداریدبازگونکنیدبه خدامن خودم درسال 61مجروح شدم ازناحیه پاوسرودست وهمین الان هم چندتاترکش دربدنم هست ایاشمافکرمی کنیدکه من که مجروح شدم درعراق باان عزیزی که درداخل کشورمداواشدیکی هست پسرخوب خدانصیب هیچکس اسارت انهم درکشورهای عربی نکندباورکن تیریاترکش اگربه مچ پای بچه هاخورده بودعراقیهااززانوپای اوراقطع میکردنندباورکن شبهای عملیات که دشمن ازشماهاشکست میخوردماراشکنجه میکردبه بهانه های مختلف دوست عزیزمن قبول دارم درحق شماهاظلم شده ولی انطورکه شمافکرمیکنی نیست با8سال اسارت بابدن مجروح وشکنجه های عراقیها55درصدخودبنیادتعین کرده ایابه ازای هرسال اسارت 5درصدزیادهست من حاضرهستم ازدرصدهای ماکم کنندبدهندبه شماهاچرامابجای فریادزدن به سرمسولین به خودمان گیرمیدهیم هرسال 366روزکه هرکدام ازماازادگان حداقل صدبارمرگ خودرامی دیدیم به هربهانه ای دشمن شکنجه جسمی وروحی میکردماراحالاشماکه ازقشرخودماهستی این طورفکرمی کنی پس ازمردم عادی نمی شودانتظارداشت شایدشمافکرکنی الان مندرشرایط انچنانی هستم نه حاضرم فیش حقوقی وکل داری خودکه یک اپارتمان 50متری انهم باوام بانک صادرات که انجامشغول بودم دارم ویک ماشین رواسال که انهم ازبنیادقسطی دادنندبقول انگلیسی هاتفرقه بیندازوحکومت کن الان درکشورمااینطورشده مارابه جان هم انداختندوحق رزمنده وازاده وجانبازوخانواده شهیدراپای مال می کنندرزمندگان حسرت جانبازان 25درصدرا25درصدی 50درصدی راو50درصدی 70درصدی رامیگویدولی اصل مشکل جای دیگرهست
در متن بالا گفته شده است قانون همانند ازادگان برای رزمندگان نیز اصلاح شود بنابراین قضاوت شما برادر گرامی درست نیست . ارائه تسهیلات به رزمندگان هیچ مغایرتی با ارائه تسهیلات به سایر ایثارگران ندارد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi