شناسه خبر : 36380
شنبه 10 مرداد 1394 , 13:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پویش سوزاندن پرچم شیطان!

مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل پذیر نیست و امروز امریکا کامل ترین مصداق استکبار است.

 فاش نیوز -  فعالان فضای مجازی بار دیگر به مناسبت ایام کودتای 28 مرداد و مبارزه با استکبار و محور قرار دادن سخنان اخیر رهبری پس از توافق هسته ای در خصوص ادامه ی استکبار ستیزی مردم ایران پویشی مردمی با عنوان «سوزاندن پرچم شیطان» تشکیل دادند و در آن به پخش تصاویری از سوزاندن پرچم آمریکا می پردازند . 

امام خامنه ای( رمضان 1394) :
مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل پذیر نیست و امروز امریکا کامل ترین مصداق استکبار است.
 
#پویش-سوزاندن-پرچم-شیطان بزرگ بر آن است که در ایام کودتای آمریکایی 28 مرداد علیه ملت ایران که با برنامه ریزی و نقش آفرینی آژانس اطلاعاتی آمریکا و انگلیس پی ریز شد، با ایجاد حرکتی مردمی بار دیگر جلوه هایی از خشم و انزجار همیشگی ملت بزرگ ایران علیه مستکبرین عالم و در راس آن دولت آمریکا را به جهانیان و ملت های منطقه به نمایش بگذارد.
 
علاقه مندان برای پیوستن به کمپین #سوزاندن- بیرق- شیطان می توانند تنها با به آتش کشیدن تصویری از پرچم آمریکا (در اندازه کاغذ A4) در شهر و محل زندگی خود و به اشتراک گذاشتن آن تصویر در شبکه های اجتماعی و پیوستن به صفحه رسمی پویش به آدرس https://instagram.com/burningsatanflag انزجار و خشم بی پایان خود را از به دید جهانیان بگذارند.
(آغاز پویش از 8 مرداد ماه)
 
آدرس ایمیل پویش: burningsatanflag@gmail.com

 
کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi