شناسه خبر : 36388
شنبه 10 مرداد 1394 , 16:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منصور لشکر ده

منصور لشکر ده -  سلام برتمام دلاور مردان بی اداء!!!!!!اسمتونو گذاشتین ایثار گر ولی حواستون پرته *دارین معامله سر چی باکی میکنین ؛یادتونه اسمتون لشکر یان جندالله مینامیدن؛وانهایی که واقعا"حضور داشتند بیاد بیارن امداهای غیبی رو؛

از یادمون رفته فرمایش امام راحلمون که ای کاش منهم یک پاسدار بودم ،لطفا"بیایم باهم پاسدار ارزشهای دفاع مقدس باشیم ؛

امروزه کفار دایه دین داری سر میدهد وهمه روزه در بلادمسلمین مرتکب جنایت می شود وبرای اشاعه فحشا وخرید سلاح بودجه اضافه می کند وبرای گردآوری لشکر کفر مزدور استخدام می کند ؛

عزیزان! منو شما داوطلب رفته وبا افتخار ایستادگی کرده ایم؛

یکسری فسیل جنایت کار و اونوره دنیا به اسم کهنه سرباز دورهن جمع می کنند وبهشون مدال هم میدن کلی تجلیل؛

دولت نامردان کفر چکونه سربازان یزیدی رو نگه میدارن ؟

واونوقت ؛؛؛؛چرا منو شما باید به فکر اینگونه مسایل باید باشیم ؟؟؟؟؟!!!!

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
گفته های شما زمانی با حقایق برابری می کند که کشور عزیزمان ایران از نظر مالی در مذیقه باشد ... نه اینکه ما دارای کشوری سر شار از ثروت مالی هستیم و باید این ذخایر مالی صرف همین ملت شود شما باید زمانی دم بر اورید که در کشور چپاول نشود اقایایان و اقازادگان مال بیت المال را به غارت نبرند ....
مگر نه اینست که همین ایثار گران کشور را از خطر حفاظت کردند چرا باید عده ای که هیچ زحمتی برای کشور نکشیده اند با ثروت اندوزی بهترین زندگی را برای خودشان تشکیل دهند اما افرادی که از جان و مالشان برای حفاظت این مملکت مایه گذاشته اند با فقر مالی زندگی کنند و دم بر نیاورند ..
چرا عده ای بنام دین و تعصب می خواهند به زور فقر مالی را به خورد ایثار گران تزریق کنند و با فرهنگ اینکه ایثار گران باید با تمام مشکلات روز مره بسازند ؟
اگر فقر است باید همه با هم یکسان باشند والا اگر ثروتی هست باید برای افرادی که برای این کشور جانفدایی کرداند باشد نه افراد دیگر اول ثروت باید بین ایثار گران تقسیم شود چون برای ازادی وطن زحمت کشیده اند نه اینکه مال و ثروت کشور را به یغما برده اند و همیشه ایثار گران مورد بی مهری و هجوم اختلاسگران قرار گرفته اند .
ایثار گران هرگز زمان جنگ را از یاد نبرده اند و پیمانی که باد شهدا بسته اند را یادشان هست ایا مسئولین هم پیمانی که با ایثارگران بسته اند را یادشان هست ؟
ایا پیمانی را که در قبال قران قسم خورده اند را عمل کرده اند ؟
چرا افرادی که دم از دین و ایمان میزنند قسمشان را فراموش میکنند و توقع دارند مردم عام که تقریبا از فرهنگ قسم یا دین و ایمان کمتر متوجه هستند را ملزم به اجرای تعهد مینمایید ..
چرا ایثارگرانی که افتخاری به جبهه رفتند و از جانشان مایه گذاشتند از امکانات استفاده نکنند اما افرادی که هیچ قدمی بر نداشته اند باید سرشار از ثروت باشند .
کشور ما فقیر نیست که ایثار گران بخواهند دل بسوزانند مسئولین به وظیفه خودشان عمل کنند و نگذارند عده ای با ترفندهای غیر انسانی مال بیت المال را به یغما ببرند کافی است و هرچه موجود هست را بطور برابر بین ملت تقسیم کنند .
چرا ایثارگران نباید بفکر این مسایل نباشند ایثار گرانی که با تمام قدرت برای حفظ همین دستاوردهای انقلاب زحمت کشیده اند و با دشمن های داخلی و خارجی جنگیدند تا از گزند دشمن محفوظ بماند حالا باید تمام زحماتشان را به دست عده ای از خدا بی خبر بسپارند و کاری به این کارها نداشته باشند و سر گرم تخیلات خود باشند تا بعد از بیدار شدن از خواب ببینند تمام مال و اموال مملکت را به یغما برده اند .
رزمندگان هنوز هم وظیفه دارند تا از اب و خاک . ناموس کشور حفاظت کنند و از انقلاب خود کاملا و هوشیارانه دفاع کنند ....
لطفا با شعار های پوچ و تخیلات واهی مغز ایثار گران را منحرف نکنید تا عده ای زرنگ از این تعصبات سو استفاده کنند .. شعار بس است الان موقع اینست که دست در دست هم بدهیم تا کشور عزیزمانم ایران را بسازیم تا محتاج ابرقدرتهای کور دل نباشیم ما میتوانیم با وحدت و یکدلی در دنیا نمونه باشیم .....
فاش نیوز تشکر
مطمنم که هیچ مشکلی نداری!!! که اگر داشتی گله ها و شکایت های مارو درک می کردی؟ شکایت از بی عدالتی و فراموشی جامعه ایثار چه ارتباطی با کهنه سربازان بلاد یزیدیان دارد؟ همه ایثارگران ثابت کرده اند که در لشگر حسین(ع) هستند .اما این دلیل نمی شود که حقوق حقه ایشان فراموش شود.....عامو صدات از جای گرم بیرون میاد .شما هم اگر بیشتر درامدت رو خرج دوا دکتر می کردی و اعصاب داغونت تمام خانواده رو درگیر کرده بود امروز از موضع ما سخن می گفتی.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi