شناسه خبر : 36429
دوشنبه 12 مرداد 1394 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وضعیت بلبشوی طرح بیمه سلامت

محسن ناطق- افرادی که اینگونه قوانین را طراحی و ابلاغ کردند به طور حتم و یقین با ایثارگران شاغل دشمن هستند و بایستی فوری از خدمت در نظام اسلامی اخراج شوند.
کدام یک از افراد شاغل می توانند در صورت عدم پرداخت هزینه های درمان توسط مدیر دستگاه اجرایی وارد عمل شود و حتی شکایت مطرح کند؟ خب مدیر دستگاه اجرایی آن ایثارگر را تحت شدیدترین فشارها قرار می دهد و هیچ کاری از دست ایثارگر برنمی آید به این ترتیب ایثارگر هرگز به هزینه های انجام شده درمانی نمی رسد. شایان ذکرست هزینه های درمانی 5 ماهه اول 93 که به دستگاه های اجرایی محول شده بود، هنوز پرداخت نشده و اطمینان داریم هرگز پرداخت نخواهند شد.

 از سوی دیگر وضعیت ادامه درمان ایثارگران شاغل و بازنشسته پس از 5 ماهه اول 93 یعنی از اول شهریور 93 تا این تاریخ نیز بلا تکلیف و نامعلوم است. بنابراین در این وضعیت بلبشوی طرح بیمه سلامت و اعتبارات هزاران میلیاردی اجرای بیمه سلامت جای دارد بگوییم روحانی متشکریم ؟؟؟ طبق آمار قوه قضاییه، مردم میدانند هیات دولت از وزیران دارای سرمایه های شخصی بالای هزار میلیارد تشکیل شده! لذا با این همه پول که در داخل کشور با جانبازی و شهادت بهترین فرزندان میهن به جیب زدند فقط بگویند چه دشمنی با ایثارگران دارند؟ چرا با اقشار ایثارگر اعم از جانباز و رزمنده و آزاده و خانواده های شهدا مانند بیگانگان و پناهندگان غیر ایرانی رفتار می کنند؟ آیا وزیران کابینه نمی دانند ایثارگران رکن اصلی نظام اسلامی بعد از مقام معظم رهبری می باشد که دشمنان نظام تلاش می کنند این دو رکن اساسی را برای تغییر نظام از بین ببرند؟ شما چرا همدست دشمنان نظام شدید؟!

اینستاگرام
آقای ظریف لطفاً به داد ایثارگران آموزش و پرورش بفرستید شما که با دیپلماسی قوی توانستید کشورهای غربی را مجاب کنید خواهشاً با وزیر آموزش و پرورش هم مذاکره کنید که چرا ماده 51 ایثارگری را اجرا نمی کنند؟ چرا ایثارگران در آموزش و پرروش دیده نمی شوند و گم شده اند؟ چرا هر وقت بحث از اجرای ماده 51 می شود مسؤلین ا زتعداد زیاد ایثارگران در آموزش و پرورش صحبت می کنند؟ببخشید آقای وزیر که پدران و هموطنان ما مجبور شدند در سالهای جنگ خانواده و کار خود را ترک کنند و از مملکتی دفاع کنند که شما بشوید مسؤل و فرزندان و ایثارگران بشوند زیادی؟ چرا برای بقیه طرح هایی که می خواهید اجرا کنید دم از زیادی بودن بقیه فرهنگیان نمی زنید؟
اشگاه خبرنگاران نوشت؛ علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از مهر ماه امسال اظهار داشت: طرح رتبه بندی در 4 رتبه انجام می‌شود که در رتبه اولیه قریب 300 هزار تومان و در بالاترین رتبه حدود 800 هزار تومان به حقوق معلمان افزوده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دولت اعتبارات این موضوع را برای سال های ۹۴ و ۹۵ مصوب کرده است اظهار کرد: دولت در سال ۹۳ برای سال جاری هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان و برای سال ۹۵ نیز سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب کرده است.

وی ادامه داد: دولت دکتر روحانی از شهریور ماه سال گذشته اجرای طرح رتبه بندی را مورد توجه قرار داد که این مهم در 27 اسفند ماه سال 93 در آخرین جلسه هیات دولت در سال گذشته تصویب شد و احکام جدید معلمان بر اساس این طرح از مهرماه امسال صادر می شود.

ضریب فوق العاده شغل معلمان

فانی همچنین گفت: ضریب فوق العاده شغل معلمان در سال تحصیلی جدید به جای 800 امتیاز از هزار و 500 امتیاز آغاز می شود که با این امر حقوق معلمان افزایش می باید این در حالی است که در سال تحصیلی جدید فوق العاده مناطق مرزی نیز برقرار می شود.
من آموزش و پرورشي نيستم ولي ظاهرا فاني بد عمل ميکند که اينقدر شاکي دارد؛ آقاي روحاني توجه.
سلام بعداز 95 ماه سابقه اسارت وبازگشت به میهن با تنی رنجور وتیروترکش خورده وانواعو اقساممریضی وناراحتی از دوران اسارت درتاریخ یکم شهریر 69 یک فرم پر کردیم بنام قرنتینه بعد ازآن تاریخ تالان هیچ مسولی ازناحیه بهداشت ودرمان سراغی از ما نگرفت ونگرفت ،وتاالان باهزینه شخصی خوددنبال درمان هستیم ، یکربع قرن گذشت هنوز اندرخم اجرای قوانیینن درمملکت هستیم چراکه اجرای قوانیین برای ما ایثارگران عمر نوح میخواهد،......
سلام .جانبازان عزیز فاقد شغل و در آمد طبق مصوبه مجلس در سال جاری .برابر بند ه تبصره 15 بودجه 94 باید حداقل دریافتی کارمندان دولت بعنی 750 هزار تومان را بنیاد پرداخت کند که متاسفانه با گذشت 5 ماه از سال هنوز اجرای نشده .لذا با توجه به اینکه نمایندگان مجلس در استراحت چند هفته ای هستند و قطعا در شهرستان حوزه انتخابیه میباشند و بهترین فرصت است از حضرات بخواهیم که چرا این مصوبه مجلس توسط بنیاد عملی نمی شود .اگر کوتاهی بکنید مطمئا باشید که تا ابد تو سری خور خواهیم بود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi