شناسه خبر : 36457
چهارشنبه 14 مرداد 1394 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قرار بوده در انتخابات سال 92 تقلب شود!

آقای هاشمی رفسنجانی در تازه‌ترین اتهام‌زنی به نهادهای کشور با تلویحی نزدیک به تصریح مدعی شد قرار بوده در انتخابات سال 92 تقلب شود!

هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه معلمان و آموزش و پرورش در کشور اظهار داشت: ما در دوره گذشته دچار یک انحراف بزرگ شدیم و قبل از آن هم فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم.
هاشمی ادامه داد: افراط و تفریط همیشه به ما ضربه زده است و یک عده انسان تنبل که نماد تفریط هستند و یک عده تندرو بی‌ترمز به عنوان نماد افراط همیشه به ما آسیب رساندند؛ البته وجود این دو قشر در دوره‌های مختلف بی‌نصیب و بی‌تاثیر نبوده است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: افراط و تفریطی که ما در داخل از آن ضربه می‌خوردیم هم‌اکنون جهانی شده و متاسفانه این جریان قابلیت سربازگیری و یارگیری از میان جوانان سرخورده را دارد.
وی با تاکید براینکه در دوره ما این تحول رخ داد و مردم متحول شدند، گفت: مردم ما وقتی همه چیز از طرف دولت، شورای نگهبان و نیروهای امنیتی فشار می‌آورد که از یک انتخاب درست از سوی آنها جلوگیری شود، متحول شدند!
هاشمی در ادامه با طرح اتهامی جدید به طور تلویحی مدعی شد قرار بوده در انتخابات سال 92   اقداماتی صورت بدهند - تقلب- اما به دلیل ترس این اقدام انجام نمی شود! وی گفت: در آن زمان مردمی که فکر می‌شد مایوس و ناامید هستند ناگهان در یک لحظه در سراسر کشور یک زلزله‌ای برپا شد و جوانان خواست خود را بدون هزینه نشان دادند و این آنها را ترساند و حداقل تصمیم گرفتند که آن دروغی که می‌خواستند انجام دهند را نکنند!
البته این نخستین بار نیست که هاشمی نهادهای رسمی کشور به تقلب در انتخابات متهم می کند و هربار که ایشان در انتخاباتی با عدم استقبال مردم روبرو شده است، کوشیده این فقدان پایگاه اجتماعی را با طرح ادعای تقلب بپوشاند و درباره آن فرافکنی کند. عدم اقبال مردمی به هاشمی در مقاطع و انتخابات های متعدد باعث شده است وی هربار ادعای تقلب را مطرح کرده و اینگونه دست به فرافکنی بزند.
به گزارش فارس رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر حق‌الناس بودن رای مردم، گفت: این جمله رهبر انقلاب یک نهیبی به برخی مسئولان زد و با اینکه توانستند در یک مرحله راه مردم را سد کنند ولی در مرحله بعد ناباورانه خواسته مردم به نتیجه رسید.
هاشمی که اشتیاق خود برای رابطه با آمریکا را پنهان نمی کند در بخش دیگری از این سخنان گفت: یکی از جاهایی که این تحول بروز کرد و از کارهایی بود که نمی‌گذاشتند انجام شود و هنوز هم برای انجام نشدن آن دست و پا می‌زنند مسئله مذاکره با آمریکا بود و هم‌اکنون می‌بینید که تابوی مذاکره با آمریکا شکست.
وی منتقدان توافق هسته ای را بی نصیب نگذاشت و در اظهاراتی توهین آمیز در این زمینه گفت: کسی تصور نمی‌کرد که 6 تیم قدرتمند کشورهای دیگر در مقابل خواسته ایران کرنش کنند؛ البته کسانی که می‌گویند حق مردم ضایع شده چیزی نمی‌دانند و یا واژه‌ها بسیار سنگین است که آنها متوجه نمی‌شوند و یا واقعا نمی‌خواهند واقعیت را بگویند!

به نقل ازکیهان

اینستاگرام
سلام ، عجب است که ایشان در دوران رییس جمهوری با انواع فشارهای روحی و روانی از طریق اجبار و زور مثل طالبان کاری کرد که مردم با ولع فراوان خود را به دولت اصلاحات سپردند. کسانی که در آن دوران زندگی کردند بیاد دارند چطور کوپن پروتیین مرغ را قطع کرد تا پولش را به حساب مردم واریز کند اما دروغگویی رییس جمهور در نظام اسلامی باب شد و حقوق کارمندان را طوری تعیین کردند تا کار دوم و سوم شایع شود.
با وجود نظرات منفی اکثریت قریب به اتفاق مردم از شخصیت بشدت دنیا دوست خانواده رفسنجانی که بیشتر باعث سرافکندگی نظام اسلامی بوده و در مقابل بزرگواری مقام معظم رهبری باعث شده کمی قابل تحمل شوند در غیر اینصورت چه چیزی عاید کشور شده است؟ هزاران مدیر و کارشناس و کارگران دلسوز کار کردند چه ربطی به ایشان دارد؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi