شناسه خبر : 36488
پنجشنبه 15 مرداد 1394 , 13:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درصورت حمله به صنعا قتل عام می شوید

در سایه انتشار اخبار ضد و نقیض درباره سقوط پایگاه «العند»
ارتش یمن: نیروهای «هادی» به طرف صنعا بیایند، قتل عام می‌شوند
خبرگزاری فارس: ارتش یمن: نیروهای «هادی» به طرف صنعا بیایند، قتل عام می‌شوند

سخنگوی ارتش یمن در سایه انتشار اخبار ضد و نقیض از سقوط پایگاه هوایی «العند»، بار دیگر این خبر را شایعه دانست و به شورشیان درباره نزدیک شدن به پایتخت یمن هشدار داد.

 سرتیپ «شرف غالب لقمان» سخنگوی رسمی ارتش یمن اعلام کرد: در صورتی که نیروهای نظامی طرفدار «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن قصد کنند به «صنعاء» پایتخت یمن حمله کنند، با قتل‌ عام بزرگی مواجه خواهند شد.

وی در گفت‌ وگو با «اسپوتنیک» اظهار داشت: نیروهای نظامی طرفدار هادی موفق شده‌ اند در برخی مناطق در جنوب یمن رسوخ کنند اما این شکاف‌ های ایجاد شده باقی نخواهد ماند. درگیری‌ های اکنون با شدت زیاد در تمامی محورها ادامه دارد و اکنون در بازار «العند» در مجاورت بخش شرقی پایگاه هوایی «العند» این درگیری‌ها به اوج خود رسیده است.

شرف لقمان تاکید کرد که این پایگاه همچنان تحت سیطره ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله است.

وی در ادامه به کمک‌ های کشورهای همپیمان عربستان به شورشیان در عدن و رساندن تجهیزات و تسلیحات به این افراد در منطقه «البریقه» عدن اشاره کرد و هدف آنها را تصرف پایگاه العند عنوان کرد.

وی درباره اقدام نیروهای هادی در شتاب زدگی برای اعلام سیطره بر شهر عدن و پایگاه نظامی «العند» در استان «لحج» یمن گفت: نیروهای هادی تلاش دارند یک پیروزی رسانه‌ ای و توهمی را به افکار عمومی القاء کنند.

این در حالی است که پایگاه خبری «المیادین» نیز اعلام کرده است که برخی منابع ادعا دارند که پایگاه العند به دست نیروهای هادی تصرف شده است.

 گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi