شناسه خبر : 36514
شنبه 17 مرداد 1394 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک توضیح ضروری

توافقنامه "ارائه خدمات ویژه اورژانس کشور به جانبازان و معلولان نخاعی" مبنی بر ارائه خدمات به جانبازان نخاعی کشور برقرار شده است.

دکتر آطاهریان -  توافقنامه "ارائه خدمات ویژه اورژانس کشور به جانبازان و معلولان نخاعی"  در پی درخواست کمیته بهداشت ودرمان انجمن از اورژانس کشوری مبنی بر ارائه خدمات به جانبازان نخاعی کشور برقرار شده و طی چند جلسه در مرکز اورژانس و انجمن شکل گرفته است.

رئیس مرکز اورژانس کشوری آقای  صابری نیا با استقبال از این طرح واظهار اینکه خدمت به جانبازان وخانواده شهدا باعث افتخارما ست ، دستورات  لازم جهت اقدام عملی را صادر فرمودند. با آقایان دکتر نوری و دکتر سرور  از اورژانس تهران همراه با آقای دکتر جوادی از مرکز ضایعات نخاعی و آقای کریمی نژاد از امبولانس کوثر ، جزییات تفاهم نامه  را در محل انجمن  مورد بررسی قرار دادیم.

 لیست جانبازان و مراکز درمانی تحت پوشش بیمه تکمیلی و برنامه های کاربردی در خصوص نحوه رفتار با جانبازان نخاعی (از قبیل نحوه جابجایی، حمل، انتقال و...) و نامه به مسئولین بیمارستان های تحت نظر بنیاد مبنی بر پذیرش بیمار منتقل شده را آقای جوادی ولیستی از بیماری ها و علایم را که اورژانس به عنوان وضعیت مخاطره آمیز قبول نماید را انجمن تهیه نمود و مقرر گردید مرکز اورژانس نیز نرم افزاری تهیه نموده ولیست اسامی جانبازان و مراکز درمانی را در ستاد هدایت بیمار خود بصورت بر خط آماده نماید؛ همچنین قرار شد نحوه برخورد با افراد نخاعی را به پرسنل خود آموزش دهد.

 جانباز نخاعی در صورت تماس با این مرکز  اگر علائم حیاتی ناپایدار به تشخیص پرسنل اورژانس داشته باشد باید به نزدیکترین مرکز درمانی محل منتقل و پس از پایدار شدن علائم ، تو سط آمبولانس کوثر در صورت نیاز ،به مراکزی که جانباز در آن ویزیت میشده منتقل شده و درغیر اینصورت به مرکزی که جانباز اعلام می نماید منتقل می گردد.

 ازبرادران جانباز درخواست می گردد هر گونه کاستی و اهمال در این زمینه را به شماره 09121486457 اعلام تا با مسئولین اورژانس جهت رفع آن اقدام گردد.

اینستاگرام
با سلام و احترام. اگه ممکنه بهتر یا بیشتر مشخص فرمایید. که آیا فقط این خدمات برای جانبازان نخایی است یا بقیه ی جانبازان هم میتوانند از آن استفاده نمایند؟ با سپاس فراوان
باید به عرضتان برسانم ،خدمات اورژانس 115 برای تمامی هموطنان که دچار اورژانسهای قلبی،تنفسی،گوارشی،ادراری،شکستگیها،چشمی،اعصاب،حوادث محیطی شغلی،مسمومیتهای دارویی وشیمیایی و.... میشوند خدمات ارایه میدهد.فقط دراین تفاهمنامه بخاطر وضعیت جانباز نخاعی علاوه بر موارد فوق ،مواردی که در اشخاص دیگر اورژانسی نیستند را به جانباز نخاعی خدمات خواهند داد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi