شناسه خبر : 36649
پنجشنبه 22 مرداد 1394 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیپلمات ها از کشتار مسلمین بگویند

محسن ناطق- تمام اسرار و رموز پیروزی های ملت ایران در مقابل شیاطین سلطه طلب در استکبار ستیزی خلاصه شده است. پیروزی دیپلماسی در جریان هسته ای نیز ناشی از روحیه و اعتقاد به استکبار ستیزی می باشد که توسط امام راحل (ره) رهبری شد و تا اکنون نیز ادامه رهبری استکبار ستیزی در اراده قدرتمند رهبر معظم انقلاب و ایثارگران محترم در سایه توجهات امام عصر (عج) و عنایات ویژه حق تعالی تداوم خواهد یافت.

 اصول اولیه فرهنگ ایثار و شهادت با مقاومت مسلمین جهان در مقابل استکبار جهانی موجب پذیرش قدرت و عزتمندی مردم شهید پرور ایران و فروپاشی نظام سلطه گردیده است. در حالیکه خاکریزهای پوشالی استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار یکی پس از دیگری به دست مسلمین جهان فتح می شوند و کشورهای اروپایی تلاش می کنند تا سیاست های کشورشان را از خطوط قرمز آمریکا جدا کنند.

 اینگونه اخبار مبنی بر بازگشایی سفارتخانه های آمریکا و انگلیس که هنوز در سایر کشورهای اسلامی بنام لانه جاسوسی یکی پس از دیگری در حال تعطیل شدن هستند به هیچ وجه در مخیله امت حزب الله و سایر مسلمین جهان که چشم امید به ایران اسلامی دارند نمی گنجد. این خیالات فاسد و خام در اثر مراودات دیپلمات های ایرانی موجب تحرک ضد انقلاب شده که موضوعات امنیتی و سیاسی کشور را یکی پس از دیگری در بر خواهد گرفت.

 لذا در وحله اول میبایست با اینگونه تحرکات دشمن که بر علیه اعتقادات عمیق و ریشه دار امت حزب الله در حال شکل گیری می باشد به شدت برخورد شود.
از سوی دیگر دیپلمات های کشور می بایست پیش دستی کنند و از تریبون های بین المللی جنایت های آمریکا، اسراییل غاصب و عربستان را به شدت محکوم کرده و آنها را وادار به پذیرش اراده ملت های مسلمان کنند. چرا دولت جمهوری اسلامی با وجود پیش شرط های غرب در حین مذاکرات که هنوز ادامه دارد هیچ گونه شرطی را در خصوص جلوگیری از قتل عام ملل مسلمان در خاور میانه به عمل نیاورده است؟

 اگر استکبار غرب شروطی را هرچند غیر قابل قبول و غیر مرتبط با موضوعات هسته ای برای استفاده ار فرصت بدست آمده مطرح می کنند می بایست مسئولان خط شکن کشورمان نیز شروطی در ارتباط با کشتار وحشیانه مسلمانان مطرح کنند، هرچند مورد پذیرش قرار نگیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi