شناسه خبر : 36660
پنجشنبه 22 مرداد 1394 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

8 ساله مسدود شده!

محسن- خدمت سردار شریفی و خداقوت

 احتراما" بدین وسیله به اطلاع سردار می رساند اینجانب محسن بیات که به مدت 32 ماه حضور داوطلبانه بسیجی را در جبهه های جنگ علیه باطل را داشتم و حداقل در 6 عملیات حضور داشته ام، در سال 84 اقدام به تشکیل پرونده در بنیاد شهید را نموده ام. طبق بخشنامه های بنیاد که جانشین سازمان امور جانبازان اقای نصرت الله کاشانی صادر نموده بوده اند رزمندگانی که بیش از حداقل 3 عملیات در جبهه حضور داشته اند، جانباز محسوب می شوند.

 اینجانب هم چون در لشکر 10 سید الشهدا بوده ام سردار حاج علی فضلی مجروحیت اینجانب را تایید نمود و اینجانب به بنیاد معرفی شدم. ولی بنیاد چوب لای چرخ ما گذاشت و از ما مدارک بالینی خواست و اینجانب هم بعد از 28سال مدارک بالینی نداشته ام. به چند جا جهت مدارک بالینی مراجعه کردم ولی موفق نشدم.

 تا بعد از مدتی با کسی آشنا شدم. ایشان عرض کرد مدارک بالینی تهیه می کنم و تهیه نمود و به اینجانب 15درصد جانبازی دادند. بعداز مدتی از بنیاد نامه زدند که (مدارک بالینی شما جعلی می باشد)و  پرونده اینجانب را مسدود نمودند و اینجانب در همان سال به کمیسیون ماده 16 شکایت نمودم و بعد از  مدتی جواب منفی به اینجانب دادند.

 حال با توجه به قانون جدید که رزمندگان فاقد مدارک جانباز محسوب می شوند، اینجانب بعد از 8سال از مسدود بودن پرونده اقدام نموده ام که از طریق سردار جانشین سازمان بسیج حاج علی فضلی اقدام نمودند و چون مدارک بالینی نداشتیم از طرف سرهنگ تقوی با شما ملاقات نمودم و شماهم لطف کردید و گواهی مجروحیت اینجانب را به بنیاد تایید نمودید.

   اول به امضای خودتان به بنیاد معرفی شدم اما بنیاد گفتند که باید امضای سردار احمد کریمی باشد و آمدم آقای فانی لطف کردند و نامه را بنام سردار احمد کریمی تصحیح نمودند ولی متاسفانه معاونت حراست بنیاد هفت تیر  بعد از 14ماه از دستور شما پرونده اینجانب را به بایگانی مرکز بنیاد فرستادم. ایشان خیلی بد رفتار نمودند و می گفتند شما چون هشت سال پیش پرونده تان مسدود شده دیگر نمیتوانید تشکیل پرونده بدهید.

 سوال بنده این است که آیا نامبرده می تواند این کار را بکند؟ هشت سال پیش چه ربطی به الان دارد؟ اگر من خلافی هم کرده ام در راستای احراز جانبازیم بوده است. آیا حق کسی را ضایع کرده ام؟ آیا به کسی ظلم نموده ام؟ آیا میلیارد میلیارد پول بیت المال را اختلاص نموده ام که حراست بنیاد آبرو و حیثیت ما را با نامه نگاری به تمامی یگان های سپاه برده است؟

 (خدا نکند که روزی دشمنی به میهن اسلامی ما حمله کند. ولی برای مثال می گویم اگر روزی داعش بخواهد به مرزهای مملکتی اسلامی ما بیاید باز من و همرزمان من و فرزندان من و فرزندان همرزمان من هستند که دستور رهبر معظم لبیک خواهیم گفت) نه آن فرد در حراست بنیاد که با نامه نگاری های ناحق خود آبروی خانواده اینجانب را می برد.

 از آن سردار محترم خواهشمند است اقدامات لازم را مبذول نمایید.

خواهشمندم نتیجه را به این جانب اطلاع دهید.
 

اینستاگرام
سلام هر فردی که 48ساعت در یک عملیات جنگی شرکت نماید.وی پس از آن بیمار روانی محسوب می گردد.
دکترین نظامی کشور آمریکا و اروپا
حالا؟
جنابعالی در چند عملیات شرکت داشتید؟؟؟؟؟
بنیادشهید سریعا رسیدگی نمایید.در غیر اینصورت، بر علیه شما شکایت خواهد شد.
شما به ستاد کل شکایت نمایید.
آنها موظفند از رزمنده ملی حمایت کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi