شناسه خبر : 36712
شنبه 24 مرداد 1394 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میگن شهر ما توریستی هست جایی برای شما نداریم!

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده امام جمعه ایزدشهر در خطبه های نماز جمعه 23مرداد94 بیان نمودند: بعضی ها تصور می کنند که انسان مومن و متقی باید یک انسان ساده، منزوی و گوشه گیر باشد اما در متون دینی ما این تفکر را تفکر غلط می داند و برعکس می فرماید اتفاقاً انسان های با تقوی انسانهای زیرک و باهوشی هستند؛ هم از مواهب حلال دنیا بهره مند می شوند و هم به فکر آخرتشان هستند.

ایشان با این بیان که قرآن « اَصدَقُ القول» است، به سومین ادب در محضر قرآن کریم که باید مراعات کرد، پرداختند و گفتند: هنگامی که قرآن کریم تلاوت می شود گوش کنیم و ساکت باشیم؛

ایشان با بیان آیه 204 اعراف فرمودند کسی که صحبت می کند مخاطب او چند حالت دارد:1. اصلاً به حرف طرف مقابل گوش نمی دهد. 2. ظاهراً گوش می دهد ولی فکر و ذهنش جای دیگر است. 3. گوش می کند ولی به فکر جواب دادن به طرف است. 4. گوش می دهد ولی منتظر است که کی تمام می شود. و موارد دیگر اما موردی هم هست که هم گوش می دهد و هم دقت می کند.

ایشان افزودند که استماع به معنی شنیدن به همراه توجه به معانی است و انصات یعنی سکوت برای گوش دادن می باشد، فلذا قرآن کریم می فرماید: « اذا قُرِءَ القرآن فاستمعوا له وانصتوا»

ایشان در ادامه با اشاره به بیتی از مولوی « آدمی فربه شود از راه گوش       جانور فربه شود از راه نوش»؛ فرمودند: خوب گوش دادن و درست شنیدن موجب رشد انسان می شود.

خطیب نماز جمعه ایزدشهر با اشاره به آغاز دهه کرامت و میلاد سراسر نور حضرت معصومه(س) و تبریک این روز به همه شیعیان بویژه بانوان و دختران، بیان داشتند که امروز بزرگترین مشکل کشورهای غربی، فروپاشی خانوده هاست و آنها همواره به دنبال این هستند که به نام آزادی، عزت و شرف و عفت و پاکدامنی یک زن مسلمان را بگیرند.

غربی ها در تلاشند که زن مسلمان را بی هویت کند و برای رسیدن به این هدف، همه ی امکانات خود را به کار گرفته است؛ اما اسلام، آزاد در قالب دین را قبول دارد و حجاب را مایه ی عزت و آبرو می داند.

امام جمعه شهر ساحلی ایزدشهر با تبریک سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به ایران اسلامی افزودند: آن عزیزانی که سالیانی رنج اسارت و شکنجه ها و مشکلات دیگر را تحمل کردند و اثر آن ایستادگی و مقاومت، پیروزی در جنگ و به زانو در آوردن دشمنان بوده است و هر جا که ایستادگی و مقاومت در دستور کار قرار گرفت برکات فراوانی را به دنبال داشت.

ایشان در پایان خطبه دوم بیان داشتند: بهترین مرگ شهادت است و خوشا به حال شهدای عزیز که هدفشان و راه آنان مشخص است و شهداء هر چه داشتند دادند تا ما در آرامش باشیم.

ایشان با اشاره به این نکته که شهداء یک قراری با ما گذاشته بودند و آیا قرار این بود که به میز و صندلی و ریاست خود بچسبیم و با تمام وجود به آن چنگ بزنم؟آیا قرار این بود که بهترین منزل و ماشین و امکانات را داشته باشیم ولی یک نکه زمین برای دفن آنها نداشته باشیم؟ ای وای برما داریم چه کار می کنیم.

ایشان در ادامه با اشاره به اتفاقات رخ داده در جریان تدفین شهدا در ایزدشهر فرمودند شهدا ما شرمنده ایم که یک عده طومار جمع کرند که شما را در این زمین دفن نکنیم میگن ببرید در بیابان دفن کنید، میگن اگه اینجا دفن بشید قیمت زمین ما پایین می آید و بی ارزش می شود، میگن شهر ما توریستی هست جایی برای شما نداریم اگه بیائید ظاهر توریستی شهر از بین می رود، میگن ما هنوز نتوانستیم عکس همرزمان شما و ده شهید ایزدشهری را در شهرمان نصب کنیم چه رسد برای شما!!

ایشان افزودند شهدا شرمنده ایم که شما گمنامید اگه پدر و مادر شما معلوم بود اینهمه بی احترامی به شما نمی شد اگر برادر و خواهران شما معلوم بودند از شما حمایت می کردند.

امام جمعه ایزدشهر در ادامه فرمودند ای شهدا شرمنده ایم که همه ی همرزمان شهید غواص دفن شدند شما دو شهید گمنام در ایزدشهر منتظر یک تیکه زمین هستید ای وای بر ما

ایشان افزودند که می گویند چرا اصرار می کنید ایزدشهر ببرند یک گوشه ای دفن کنند.

ایشان در پایان فرمودند شهداء به خاطر همه چیز شرمنده ایم.

ایشان افزودند که می گویند چرا اصرار می کنید ایزدشهر ببرند یک گوشه ای دفن کنند.

ایشان در پایان فرمودند شهداء به خاطر همه چیز شرمنده ایم.

ای وای بر ما

ایشان افزودند که می گویند چرا اصرار می کنید ایزدشهر ببرند یک گوشه ای دفن کنند.

ایشان در پایان فرمودند شهداء به خاطر همه چیز شرمنده ایم.

اینستاگرام
باسلام جناب اقای حاجی زاده پس شماهاچکاره هستیدکه درشهرشماجابرای دفن شهدای گمنام نیست واقعاجای تاسف نیست که روزی این شهدارفتندکه امثال شماهابه پست ومقام برسیدحالاباگفتن این کلمات کاری نکردیدمگرشمادران شهرامام جمعه نیستیدبایدپیگیری کنیدفقط باسخرانی درنمازجمعه کارشمابه پایان نمی رسدشمابایداینگونه مشکلات رابه رهبری گزارش کنیدتااقابداندچه خبرهست اگراینطورپیش بردیم چندسال دیگرتمام قشرازاده وجانبازوخانواده انهارابه جرم اقلاب وجنگ محاکمه می کنندشماوظیفه داری که لگراین موضوع صحت داردبه مقامات بالامخصوصارهبری گزارش کنیدازاده جانبازه بسیجی
محضر این دوست گرامی عرض کنم که:
من دورادور با فعالیت امام جمعه ایزدشهر اشنا هستم ایشان و اعضای ستاد نماز جمعه چند ماه هست که شبانه روز تلاش کردند این کار اتفاق بیافته اما خیانت یک عده ای باعث شد کار خراب بشه.
اگه امام جمعه ما اینجوری صحبت کرد خواست به همه برسونه وضعیت ایزدشهر چگونه است و .........
وای بر مردم تبل ایزدشهر چرا مردم ایزدشهر خوابند که نماینده رهبرشون در ان شهر تنها باشد و فریاد هَل مِن ناصر یَنصُرنی سر دهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi