شناسه خبر : 36819
دوشنبه 26 مرداد 1394 , 13:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا جلوی تحصیل را می گیرید؟!

محسن ناطق- یکی از بزرگترین ظلم های بنیاد عدم استفاده جانبازان زیر 25% از ماموریت تحصیلی می باشد که باعث شد اکثریت جانبازان محترم شاغل زیر 25 درصد پس از تغییرات بوجود آمده در قوانین و تشکیل زندگی مشترک به دلیل اجبار تامین معیشت و درمان هرگز قادر به ادامه تحصیل نشوند.

 فرض کنیم این قانون شامل جانبازان شاغل زیر 25 بود. آن وقت ضمن اشتغال قادر بودند ادامه تحصیل بدهند و این روزها اکثریت جانبازان متعهد دارای پست های مدیریتی کشور بودند. بنابراین تفاوت بسیاری بین مدیران ایثارگر و غیر ایثارگر که دارای مدارک تقلبی هاوایی و کردانی همچنین نحوه مدیریت دلسوزانه ایثارگران را که در حاضر در پست های کارشناسی و پایین تر جزو بهترین پرسنل هستند شاهد بودیم.
  متاسفانه در دولت فعلی بسیاری از امتیازات ایثارگران شاغل حذف و تبدیل به نوعی امتیاز فاقد کارآیی لازم است به ویژه در شرکت های خدماتی آب، برق، گاز، مخابرات و بانک ها که قوانین و دستورالعمل های ایثارگان اجرا نمی شوند یا بطور محدود و افراد خاص اجرا می گردند، باعث دلسردی  ایثارگران محترم در مقایسه با سایر کارکنان همطراز اما غیر متعهد گردیده است.

اینستاگرام
به نکته مهمي اشاره کرديد: "امتياز براي خدماتي شدن نه امتياز براي ارتقاء"؛ پس ايثارگران پيش بسوي ارتقاء.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi