شناسه خبر : 36833
سه شنبه 27 مرداد 1394 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمادگی بنیاد برای حمایت فعالیت خلاقانه اقتصادی ایثارگران

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از بیمارستان روانپزشکی جانبازان میلاد شهریار بر آمادگی بنیاد در حمایت از فعالیت های خلاقانه اقتصادی ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش «ایثار»، منصور میرمرادی به مناسبت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از بخش های مختلف بیمارستان روانپزشکی جانبازان میلاد شهریار بازدید و از آزادگان و جانبازان بستری در این بیمارستان عیادت کرد.
معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امورایثارگران در ادامه این بازدید در نمایشگاه توانمندی ایثارگران کارآفرین که در محل این بیمارستان برگزار شده بود حضور یافت و از نزدیک با ایثارگران فعال در عرصه تولید و کارآفرینی کشور به گفتگو پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از آنها بر آمادگی بنیاد در حمایت از فعالیت های خلاقانه اقتصادی ایثارگران تأکید کرد.
رییس بیمارستان روانپزشکی جانبازان میلاد شهریار نیز در این بازدید گزارشات لازم از وضعیت این بیمارستان و نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران بستری در بیمارستان روانپزشکی جانبازان میلاد شهریار ارائه داد.

اینستاگرام
بر پدر دروغگو ... بابا کار خانه بلوک زنی راه انداختم پروانه هم گرفتم یک ریال وام نداند مکانیزه کنم 5 نفر شاغل کردم قصد داشتم دها نفر از اینجا نون به خانه هاشون ببرند من هم خانه نشینم بپوسم دارو کم مصرف کنم ولی وام نمی دند هیچ ابروی ما را هم می برند این زمانه همه شعار دروغی میدند راست میگه تمام جانبازان تبریز بپرسی تبعید گاه سید مرتضی ادرس کار خانه بلوک زنی من نشان میدند بیاند اینجا ببینند من در تنهای شب روز چه کار می کنم همه اینها شعار می گند باور نکنید مرگ من
بنیاد جانبازان خودش خیلی فعالیت خلاقانه انجام میدهد . یکسری قوانین درمورد ایثارگران هست که بنیاد نمی تواند کامل آنها را اجرا کند چه برسد فعالیت خلاقانه . آقایون مسئول بنیاد جانبازان بهتر است به این موضوع توجه داشته باشند که فقط کارشان سخنرانی و تقدیر و تشکر از ایثارگران نیست . بیشتر ایثارگران مشکلات فراوانی دارند . شما بهتر است از مدیران خلاقی برای بنیاد استفاده کنید از کسانی که توانایی درک مشکلات ایثارگران را داشته باشند . متاسفانه بیشتر مدیران ما فقط سخنرانای خوبی هستند .
آقای میر مرادی معاون محترم توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران شما که بر آمادگی بنیاد در حمایت از فعالیت های خلاقانه اقتصادی ایثارگران تاکید کرده اید.
آیا خبر دارید جانباز ی 70 درصدی دوسال پیش تا کنون تمام مجوزات یک طرح اقتصادی و صادراتی را
درجنوب کشور تسلیم بنیاد شهید و امور ایثارگران کرده همه اش جواب منفی داده اند یا شعار ناحق میدهید یا اینکه این هم جاهای دیگر نیاز به پارتی پشت پرده دارد لهذا پس سری به بایگانی کارآفرین بنیاد شهید مرکز بزنید ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi