شناسه خبر : 36867
چهارشنبه 28 مرداد 1394 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایران جای آمریکا را در منطقه می‌گیرد

تحولات خاورمیانه پیروزی بزرگ برای ایران و سیاست خارجی آن است.
شبکه تلویزیونی فرانس 24 در گزارشی اعلام کرد: تحولات سریع در منطقه آشوب‌زده خاورمیانه در جریان است و نشست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی درباره نحوه مقابله با داعش در میان کشمکش‌های سیاسی و نظامی در برخی کشورهای عربی برگزار می‌شود.
اگر به یاد داشته باشیم، ایران سال گذشته در نشست جده که هسته نخستین تشکیل ائتلاف بین‌المللی بر ضد داعش بود و سپس در نشست ائتلاف پاریس دعوت نشد اما جالب است که فقط چند روز بعد این ماجرا، حوثی‌ها صنعا را تسخیر کردند؛ حوثی‌هایی که در یمن از آنها به جای «انصارالله»، «انصار ایران» نام برده می‌شود.
این شبکه می‌افزاید: پس از تسخیر صنعا توسط حوثی‌ها، ایرانی‌ها معتقدند که پس از دمشق، بغداد و بیروت، چهارمین پایتخت عرب به تسخیر آنها درآمد.
فرانس 24 می‌افزاید: تهران محور نظام جدید است و در حالی که پیش‌تر در مرزهای خود با ائتلاف دشمنانش می‌جنگید اکنون تا شرق مدیترانه پیش رفته است و نفوذ تهران در جایی که نفوذ واشنگتن در حال کاهش است افزایش می‌یابد.
براساس این گزارش، شعارهای انقلاب ایران در حیاط خلوت کشورهای عربی خلیج‌فارس سر داده می‌شود و عکس‌های رهبران ایران در بیروت و بغداد برافراشته می‌شود؛ و از نظر مقام‌های ایران، این یک پیروزی بزرگ است.

اینستاگرام
سلام ، همانگونه که رهبر معظم انقلاب وعده دادند بزودی مرگ استکبار رقم خواهد خورد. لیکن در حال حاضر ضدیت با نظام اسلامی توسط مسئولان هزار میلیاردی در جریان است که بشدت باعث نگرانی و صدمات جانی و مالی دلسوزان و عاشقان نظام است. اگر ثروت مسئولان چیز خوبی بود قطعا در صدر اسلام توسط مولا حضرت امیر المومنین امام علی ابن ابیطالب (ع) مورد مخالفت شدید قرار نداشت لذا حضور مسئولان هزار میلیاردی در پستهای حساس کشور اسلامی گناهی بزرگ و مخالف با روش امامت معصومین (ع) بر اساس دستورات قرآن مجید میباشد که نشانی از بی کفایتی دینی اکثریت مسئولان ارشد دولت دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi