شناسه خبر : 36982
دوشنبه 02 شهريور 1394 , 13:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هرکی حال دعا داره...

جانباز45درصد- من شاغل دولتی هستم. دیروز یعنی اول شهریور بیمه تکمیلی ما ایثارگران تمام شد و بنیاد هم میگه برعهده دستگاه دولتی محل کارشماست که بیمه را تمدید کنه.
البته این بیمه نصفه ونیمه هم از دی ماه سال گذشته با حدود 5 ماه تاخیر برقرارش کردن. یعنی عملا ما 7 ماه بیمه داشتیم که دیروز تمام شد وحالا دیگه بیمه تکمیلی نداریم. وباید منتظر رسیدن دی ماه باشیم تا مثل سال گذشته  والبته شاید  بیمه مارا دوباره برقرار کنند.
هرکه حال دعا داره برای ما دعا کنه چون ما حتی حال اینم نداریم. چون حالی برایمان باقی نمانده؟؟!!
بعدشم این جناب بزرگوار رئیس بنیاد فرمودن صندوق درمان تشکیل دایم تا تفاوت بیمه تکمیلی را جبران کند. خوب کار عالی هست ولی این صندوق کجاست؟
همین چندماه بیمه داشتن ما کلی ازجیب خودمون خرج درمان کردیم که بیمه قبولش نداشت.  از کی بگیریم؟

اینستاگرام
وقتی می گویند تو سری خور . و بدبخت یعنی این دیگه که شما در کشوری زندگی می کنید که سر شار از ثروت و نعمت خدا دادی ست .شما در کشوری که رزمندگانش با چندین سال جنگ و خون ریزی و با توجه به کهولت سن و انواع و اقسام بیماری های روحی و روانی و با فرزندان بزرگ هنوز سرپناهی ندارند .چرا چون که رزمندگان و جانبازان به خاطر مصالح نظام سکوت کرده اند مثل آقایان معلم که حداقل دریافت شان کمتر از دو میلیون نیست و کور که نیستیم هم در روستا ها و هم در شهرستان ها نحوه تدریس شان را می بینیم که در طول روز چند ساعت خدمت میکنند و اول هر سال و یا در پایان هرسال دست به تجمع میزنند و نازشان خریدار دارد .اما رزمنده مظلوم که چندین ماه یا چندین سال را در میان خون و آتش به هزار درد مبتلا شده از بیمه ای که همگان بهره مند هستند را ندارند .تا حرفی هم که زده شود فورا می کوبند تو سرمان که شما با خدا معامله کرده اید اگر معامله با خدا این قدر شیرین است چرا از آن فراری هستید .همین برنامه نود فوتبال آقای فردوسی پور را نگاه این بازبکن سپاهان محرم نویدکیا چند ماهی ست که خودش را به مظلومیت زده و میخواهد خودش را با جواب ندادن شیرین کند ببینید این خبرنگاران چه تلاشی میکنند که بدانند این شازده کجاست که با شروع فصل فوتبال آفتابی نمی شود .یا اگر کوچکترین مصودمیت دامن یک بازیکن را بگیرد ببینید چه میکنند .با اینکه این شازده ها برای هر فصل دنبال توپ دویدن میلیارد میلیارد میگیرند و در ناز ونعمت امنیت عیش و نوش میکنتد .اما سرداران محترم سپاه آیا حق رزمندگان و جانبازان این است که فراموش شوند و از هیچ حمایت حداقلی برخوردار نشوند .این چه ظلم و ستمی است که در حق همرزمان خودتان که ادعای برادری میکنید .است. این شما هستید که حرف تان خریدار دارد و باید هم خریدار داشته باشد این شما و رزمندگان کم و سن وسال بودید که از جان مایه گذاشتید .اما افسوس که شما هم ما را فراموش کردید. دوستی نوشته بود آهای حضراتی که پای سخنان مقام معظم رهبری می نشینید و برای خودتان یاداشت بر می دارید.آقا میگن خدمت کنید سال 82 شاید اشتباه از حقیر باشد که امر فرمودند به ابعیض ها میان ایثارگران خاتمه دهید آیا انجام دادید پس آن نوشته ها را برای چه چیزی نطق برداری کردید .بابا توی این کشور باید با رزمندگان این طوری برخورد شود رزمندگانی که هر یک به دردی مبتلا هستند .هیچ مردی حاضر نمی شود گدایی کند بخدا دیگه تمام شدیم خجالت دارد.بخدا در کشوری که همه فقط ادعا دارند و هیچ کار مثبتی انجام نمی دهند .سران سپاه و ستاد کل و وزارت دفاع ما را رها کردند .آیا در دیگر کشورها هم این گونه با رزمندگانشان برخورد میکنند اکر هست بگویید تا ما هم لال شویم .نه اینکه برای فوتبالیست آن چنان هزینه کنید اما جانبازان و رزمتدگان به نان شب محتاج باشند .حاشا حاشا ...فاش نیوز سپاسگزارم .
جانا سخن از زبان ما می گویی ......
باور بفرمایید بزرگترین دغدغه همیشگی ما همین بیمه هستش و انصافا سال گذشته که خود بنیاد متولی بود نسبت به سالهای قبل خیلی بهتر بود.اما گویا دوباره به ادارت داده شد و بخشنامه آن را سازمان مدیریت دو ماه پیش صادر کرده اما بعد از دوماه هنوز اداره ما خبر نداره......داروهام هم تمام شده و موندم چکار کنم!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi