شناسه خبر : 37042
چهارشنبه 04 شهريور 1394 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدافع حرمی که نمی‌شناسید/تصاویر

«حشمت سهرابی» یکی از آن مدافعان حرمی است که متاسفانه تقریبا در افکار عمومی ملت مسلمان ایران شناخته شده نیستند و گروه جهاد و مقاومت مشرق بر خود می بالد که توفیق عرض ادب به آستان این ستاره‌‌ی آسمان گم‌نامی را یافته است.

به گزارش  مشرق، این روزها بازار شهادت فرزندانِ حضرت روح الله، گرم است و مدافعان حرم زینبی، یک به یک به عهد خود با «سید الشهدا(صلوات الله علیه)» وفا می کنند. در این میان، تعدادی از مدافعان حرم، به واسطه ی دوری از پایتخت و قرار نداشتن در جوار کانون‌های خبری، پشت ابری از گم نامی و بی نشانی پنهان مانده اند. گرچه ساحت قدسِ آن مجاهدان، از چنین ابتلائاتی مبری است اما، برای جامانده گان و رهروان آن شهیدان، زشت است که از شناختن پرچم داران فردای این امت محروم باشند. «حشمت سهرابی» یکی از آن مدافعان حرمی است که متاسفانه تقریبا در افکار عمومی ملت مسلمان ایران شناخته شده نیستند و گروه جهاد و مقاومت مشرق بر خود می بالد که توفیق عرض ادب به آستان این ستاره‌‌ی آسمان گم‌نامی را یافته است.
«حشمت سهرابی» به سال 1348 شمسی، در روستای «ارمو» (توابع شهرستان «دره شهر» در استان «ایلام») متولد شد. وی پس از آغاز نبرد علیه «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در «سوریه»، جهت دفاع از حرم «بانوی مقاومت» حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) راهی این کشور شد و سرانجام به تاریخ دوم تیرماه 1392 شمسی، در منطقه «حماء» بال در بال ملائک گشود. پیکر پاک «حشمت سهرابی» در زادگاهش تشییع و تا ظهور مولایش به امانت سپرده شد.
از این مدافع حرمِ شهید، دو پسر به نام های حسین 11 ساله و محمد 7 ساله به یادگار مانده است.
 

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپرواز صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

مدافع حرمی که نمی‌شناسید+تصاویر

مدافع حرمی که نمی‌شناسید+تصاویر

مدافع حرمی که نمی‌شناسید+تصاویر

مدافع حرمی که نمی‌شناسید+تصاویر

مدافع حرمی که نمی‌شناسید+تصاویر

مدافع حرمی که نمی‌شناسید+تصاویر

مدافع حرمی که نمی‌شناسید+تصاویر
حسین و محمد در کنار سردار قاسم سلیمانی



 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi