شناسه خبر : 37139
چهارشنبه 11 شهريور 1394 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد یزد نیرو ندارد؟!

ناچارا" همسرم را آزاد به دکتر بردم و فردا که به بنیاد شهید استان یزد مراجعه کردم متوجه شدم حق با تامین اجتماعیست.

پیمان ابراهیمی - جانباز بنیاد شهید یزد هستم .هفته گذشته همسرم به شدت بیمار شده بود و متاسفانه دفترچه بیمه ام هم تاریخ اعتبار نداشت. صبح که برای تمدید تاریخ به تامین اجتماعی یزد مراجعه کردم تامین اجتماعی دفترچه را تمدید نکردند و مدعی شدند که بنیاد شهید یزد حق بیمه پرداخت نکرده است، فلذا امکان تمدید نیست .

ناچارا" همسرم را آزاد به دکتر بردم و فردا که به بنیاد شهید استان یزد مراجعه کردم متوجه شدم حق با تامین اجتماعیست. پیگیری کردم معاون مالی اداری و مدیر اداری و مالی گفتند نیرو نداریم که لیست وچک حق بیمه را به سازمان تامین اجتماعی ببرد و 45 روز است که اقدامی نشده.

القصه هیچکس جوابگو نیست. چند نفری به مدیر کل مراجعه کردیم فرمودند: مشکل معاون توسعه است و باید خودشان حل کنند. برایم سئوال شد پس آقای مدیر چیکاره هستند؟ نکته مهم این اتفاق چند چیز است:

1- الان کسانی که دفترچه آنها تمام شده یا اعتبار ندارد با مشکل هزینه درمان روبرو هستند که قطعا" بنیاد به آنها پرداخت نمی کند.

2- مهم تر اینکه این تاخیر در پرداخت نزدیک به بیست و چند میلیون تومان جریمه خورده است.

3- آقایان چطور می توانند جواب ضایع شدن بیت المال را بدهند؟

4- چطور می توانند جوابگوی حق الناس که دارد ضایع می شود باشند؟

5- اصلا" کسی در تهران بررسی می کند که مقصر کیست و آیا با مدیر کل - معاون توسعه - مدیر اداری - مدیر مالی و دیگرانی که کوتاهی کرده اند برخوردی می شود؟ اصلا" تهران از این حضرات توضیحی می خواهد؟

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
برادر جان خدا پدرت را بیامرزه
بنیاد یزد برای ی عده خاص هست . روز ورود ازادگان که مراسم بود تعداد کارمندان در وقت نهار دیدنی بود. ولی وقت کار که میشه گویی ایثارگران زیادی خواهانند و البته این نشان از بی مدیریتی و بی برنامگی هست
خدا به خیر گردونه
مشکل بنیاد یزد کمبود نیرو نیست مشکل اینست که بنیاد را چند نفر بصورت باند ی روی انگشت کرده اند و با دریافت اضافه کاری ۱۷۵ ساعتی همه ماه و پاداش و ظاهر شدن در جلو چشم و دوربین دیگر فرصت انجام کار اصلی خودسان هم ندارند والا رییس کارکنان که همه ماهه اصافه کاری فیکس میگرد و عصرهابی که سر کار می آید چه بازده مفیدی دارد آیا غیر از آزار و اذیت کارمندان کاری دیگر انجام میدهد آیا و هزاران چرا و اما دیگر!!!!!!!!
بابا :تازه انجام ندان و نپرداختن حق بیمه پرسنل عمدی بوده تا بگویند اگر ما نباشیم اوضاع از این هم بدتر خواهد شد
با پرداخت نکردن حق بیمه و الرام بنیاد به جریمه و همچنین عدم تمدید دفترچه و مشکلاتی که در آینده برای کارمندان بوچود خواهد آمد حالا چند ماهی مدیر و معاون توجیه عملکرد ا و و رئیس اداره زجر کارکنان با هم و بصورت شبانه روزی و بدون دریافت ریال حقوق و مزایا و صرفه جویی این جریمه را از جیب خودشان پرداخت می کنند شما ذره ای ناراحت نشود زیرا همه اشان در عمل نشان داده اند که مرد کار در شرایط سخت هستند بدون کوچکترین چشم داشتی و بدون دریافت 175 ساعت اضافه کار هم میتوان با کار طاقت فرسای پای روی هم انداختن در اتاق محل کارهم چرت زدن و هم سقف اضافه کاری کامل را گرفت و هم کار نکرد و هم حقوق گرفت ( خدا نکند از بیت المال پرداخت شود اینها همه بیت المن است دیگه از این حرفا نگویید )
توی بنیاد یزدتعدادی از کارمندان فقط سیاهی لشکرند البته در وقت توزیع اضافه کار جزو حق داران هستند و بحمدالله به برکت ارتباط با مدیر محترم از اضافه کار 175 ساعت و دیگر مساعدتهای خاص بهره مندند و جمعی هم باید مثل ... کار کنند و لبه تیغ باشند و درمقابل همیشه مورد غضب مقامات که الته این گروه بیشتر ایثارگران اداره هستند که به جهت تعلق خاطرشان کار میکنند و اضافه کارشون هم خون دل است
موضوع مربوط به کارمندان بنیاد است نه جانبازان و خانواده شهدا بنیاد هم واس ماس
پس با ماشین های پر از بنزین با کارت بنیاد پیش بسوی صرف جوجه کباب کنار دستگاه زیراکس با دسته گل
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi