شناسه خبر : 37217
چهارشنبه 11 شهريور 1394 , 14:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

من و اینهمه خوشبختی؟!

بعضی از کاربران فاش نیوز باعباراتی محبت آمیز و دلگرم کننده ای که لایقش خود او و همه ایثارگران هستند ، این پایگاه خبری و مسئولش را مورد لطف قرارداده که با تشکراز ایشان اذعان می کنیم اگرچه بسیاری از صفات نسبت داده شده، درباره ما صدق نمی کند ولی همین که چنین حسن ظنی درباره ما وجود دارد و دوستان کاربر و ایثارگران عزیز القابی چون "سایت مقدس فاش نیوز"، " حسینیه مجازی" و ... را به این پایگاه خبری هدیه می کنندخدا را شاکریم. اگر نبود توفیقات و برکات دیگر ، همین ها برای ما کافی بود که از کارمان احساس رضایت کنیم و خدا را شاکرباشیم.

عباس مهتابی -  با سلام وعرض ادب و احترام. سلامی گرم و احترامی خاص به برادر بزرگوار و عزیز. مسئول محترم سایت فاش نیوز. سرور گرامی اجر و پاداش معنویی که شما نزد خداوند داری به نظر این حقیر خیلی با ارزش و عالیست. چون این همه درد و دل بچه های ایثارگر از خانواده ی عزیز شهدا گرفته تا جانبازان بزرگواری که 5 یا 10 درصد جانبازی دارند همه و همه را یکسان و با دیدی وسیع بدون کبر و ریا در سایت بسیار دوست داشتنی خودت قرار می دهی و از کسی هم ابایی نداری.

بارک الله احسن الخالقین. از ته دل شکسته ی خودم خالصانه برای شما دعا می کنم و یقینآ خیلی دیگر از ایثارگران عزیز هم این حس مرا دارند و برای شما دعا میکنند.

بخدا قصدم این نیست که بخواهم به قول معروف زیر بغل شما هندوانه بگذارم. والله اینطور نیست. نه اینکه هیچ قدرتی حق ندارد و نمی تواند شما را زیر سئوال ببرد. بلکه جای بسی تشویق و احسنت را دارد.

شما بزرگوار از این طریق ممکن ندای بچه ها را به گوش مسئولین میرسانید که بی شک کاری خداپسندانه و شرعی و قانونی است.

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق.

موفق و موید و پیروز باشید. انشاالله.

 

مصطفی -  سلام قربون دوستان فاش نیوزکه تمام درددلهای ماراچاپ میکنن. فاش باورکن زمانیکه باتوگفتگو میکنم راحت میشوم وبه زندگیم میپردازم وانگار بار دوشم رازمین میگذارم بجای آلوده به وایبرو ... عادت به فاش کردم وبهره هم میبرم.

پاداشتان را ازخدا دریافت می کنید. سپاسگزارم

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام فاش نیوز عزیز ،خداوند درهمه حال به فکر مخلوقات خود می باشد وبه نلم ربوبی اش قسم همین ذات اقدس اله دم مسیحایی در آستین خود دارد که احیا گر درماندگان وچراغ راهشان باشد،سر سجده وسبحان ربی العلی وبحمده به این همه مهر ومحبت الهی... فاش نیوز محترم ،زمانی که دیگر از خیل عظیم غصه وناراحتی وامانده بودم واحساس عجیب تنهایی ورخوت جسمی داشتم بطور اتفاقی با فاش نیوز آشنا شدم ودردم را صمیمانه گفتم وشماهم عاشقانه مرا در محفل گرم خود پریرا شدید،دوستانی مهربان که همرزمان قدیمی وپاک وبی آلایش که همه مرید ولایت ورهبری هستند را یافتم که به کل دنیا می ارزند،خداراشکر وسرتعظیم حقیر راپذیرا باشید..مابا ولایت زنده ایم..چون زنده ایم رزمنده ایم.....دستبوس تان هستم
سلام فاش نیوز ... درد و بلات بخوره تو سرم ...
می گم هر چه قربون صدقه شما می شم در بهشت به روم بیشتر باز میشه ... شما فکر می کنی دارم هندونه زیر بغلتون می ذارم !
روله بشت بگما ... وای به حالت اگه از اینجور فکرا بکنی ؟؟
میگم دوست دارم بگو خوب ... دیگه کاریت نباشه یعنی چی ؟
خدا بدونه کافیه ...
مگه قرار نشد همه اسم بنویسن پس کو اسمت ؟؟؟؟؟
والله عجب رویی........؟؟؟ استغفرالله !
هی قربون صدقتون می شم نازتونم بیشتر می شه ؟؟
ووووووووی ..مگه من اسم ندارم. ... مگه من اسم نمی نویسم ... خب چکار کنم دوس ندارم اسممو از وسط قاش شده ببینم ...!!
وای روم سیاه ... دستم بشکه من اینطور نوشتم ...?????
فاش نیوز عذرخواهی می کنم . از همه تون
آخه اسم برا چیمه? ????? خودمو اسممونصف کنید ... تکه تکه ام کنید ... بازم از تک تک سلولای بدنم یه نوای ارادتمندانه میشنوید :فاش نیوز دوست دارم ... ..........چرا ?
گفتم نپرس یعنی نپرس ....!
یه چیز بگم ????
یه روز اومده بودم با چه نیتی با چه شیوه و چه گمنامی ای بعد حالا ببین کار به کجا کشید و چه ذوق می زنم که اون روز طاقتم طاق شد بی واسطه باهاتون حرف زدم ...
فقط حیف که هنوز اشکم به مشکم وصله اون جا که بودم حتی شهدای زنده اونا هم فهمیدن
????? نمی دونم چرا اینطور شدم ????





پناه بر خدا اگه گذاشتید به یه حال بمونم ... ؟؟
فاش نیوز حرومتون اگه عذرخواهیمو چاپ کنید ... اسمم تا امروز صبح درست بود که ؟؟؟
از دنده چپ بلند میشید پ چرا تلافیشوفقط سر من در میارید ؟
میگم برای همه یه چیزی اوردم ... شما هم که جاتون تا ابد اینجاست فراموش نکردم .... یه چیزی براتون اوردم خیلی با حاله ...والله !
دردت تو سرم چقدر شما بی تعارفید ؟

خداییش خودم می دونم اولشو بد نوشتم .. ببخشید !
منم همین که با ارسال کامنتها شب و روز براتون نذاشتم تلافی اقدام شما را کردم . ...ها !
با سلام و خسته نباشید
اینجانب آزاده و جانباز ۲۵% می باشم, که در سال ۱۳۸۵ از طریق اداره خود به کمیسیون پزشکی دانشگاه ایران معرفی شدم و با توجه به مشکل اعصاب و روان و مشکل ریوی و صدمات دوران اسارت در آن کمیسیون از کار افتاده کلی محسوب شدم و از همان سال ۸۵ بازنشسته ی از کار افتاده کلی شناخته شدم و هم اینک مثل بقیه افراد عادی از کار افتاده حقوق عادی دریافت میکنم, برای اینکه از حالت اشتغال آزادگان و جانبازان استفاده کنم چند بار در کمیسیون تبصره ۶ شرکت کردم و حکم بازنشستگی از کار افتادگی کلی از اداره را به کمیسیون توضیح دادم ولی همچنان رای منفی به من دادن, من باید بابت تغییر حکم از کار افتادگی عادی به حالت اشتغال به کجا مراجعه کنم؟؟؟
با تشکر از گرد آورندگان فاش نیوز
با عرض سلام و احترام. مسئول محترم فاش نیوز سلام و عرض ارادت. هنوز اسم شریف شما و اینکه در چه رده ای از سن هستی را نمیدانم. اما یه چیز را میدانم که در هر صورت به یه نحوی به ایثارگران عزیز وصلی. بنده حقیر همانطور که جنابعالی هم میدانی مدت کوتاهی است که به سایت شما نزدیک شده ام و مطالبی در مورد مشکلات و درد و رنج ایثارگران و خانواده ی شهدا مینویسم. در واقع قبلا هم بعض وقتها این سایت را انهم هر چند روز یک بار مطالعه میکردم اما وقتی دیدم که واقعا مشکلات و در دل بچه ها را بدون اینکه کلمه ای از ان را کم کنی در سایت میگزاری برایم جالب بود و بسیار از این کار شما در باطن خودم تحسین و تشکر کردم که به این راحتی نوشته ی بچه ها را در انظار قرار میدهی. من در بسیاری از سایت های مطلب گذاشته ام و البته شاید بخاطر مصلحت بعضی از جملاتم را خذف و ننوشتن. باز هم عرض میکنم ما که دستمان به جایی نمیرسد حداقل از این طریق مشکلاتمان را بیان و به مسئولین میرسانیم شاید انها این سایت را نبینند اما من معتقدم که غیر ممکن است از این همه انتقادی که بهشان میشود مستقیم یا غیر مستقیم کمی از ان به گوش نا شنوایشان خواهد رسید. و باید قدر این پل ارتباطی را ما بدانیم. سپاس و تشکر از شما.
باسلام به برادرانم در فاش نیوز بخصوص سر دبیر محترم.انصافا تنها سایت مردمی میباشد که مشکلات وگرفتاریهای جانبازان معزز را مطرح میکند. ولی دوستان خوبم فقط نوشتن کافی نیست چونکه همه درد هارا می دانند اگر واقعامی توانید پیگبری مطالبات ایثارگران رابه جدیت دنبال کنید مخصوصا جانبازان زبر25 درصذ آنوقت سابت وزین فاش نیوز جایگاه ارزشمند خود را در بین چند صد نشریه وروزنامه وسایتهای مختلف پیدا میکند.درود بیکران به همه جانبازان از1 تا70 درصد با تشکر مجدد به عوامل قاش نیوز.
هرکسی برای خودش در وایبر و واتساپ و سایر شبکه های مجازی سیر می کند عشق ما هم شده فاش نیوز اگر یک روز سری نزنیم مثل انست که چیزی را گم کرده باشیم .
فقط یک جمله میگویم
دوستتان داریم عزیزان فاش نیوز
حالا خودتو این قدر برای فاش شیرین نکن..... والله !
... ما هم هر جا دور بزنیم اول و آخرش فاش نیوز ی هستیم ...
فاش نیوز متشکرم
با سلام خدمت دوست عزیزم عباس مهتابی .....
من ارادتمند شما دلاور مردان عزیز هستم عباس جن هستند ......
جناب عباس مهتابی عزیز شما ان عرض ادبت را به سایت ادا کردی و از طرف همه جانبازان نماینده شدی که از سایت تشکری داشته باشی من از طرف خودم و همرزمانم از شما تشکر میکنم ......
از مدیریت سایت و همکارانشان کمال تشکر را دارم ..................من در مصاحبه ام با شهید گمنام عرض کردم از زمانی که با سایت فاش نیوز اشنا شدم باور کنید که احساس کردم تکه گمشده ای از بدنم را پیدا کردم و بقول برادر عزیزم یوسف عشق ما شده فاش نیوز ..........
فاش نیوز همیشه جاوید و سر بلند باشی چون باعث سر بلندی جانبازان هستی ...
اقای دکتر ساقی شما و تمامی همکاران پر تلاشتان را به قادر یکتا می سپارم ....
فاش نیوز تشکر
فاش نیوز سلام گلم . می دونی من باید جای دیگری ازت تشکر می کردم . ولی این دفعه نمیشه ... خو می دونی که چرا ؟؟
دردت بخوره تو سرم همه با یافتن تو یه جای مطمئن برای درد دل پیدا کردن اما من با رسیدن به تو صعود به اوج نصیبم شد تا شهدا ی دورتر ...
کاشکی یکی برام دعا کنه هر چه زودتر شهید بشم می ترسم همه این چیزایی که دارم دربارشون ذباهات حرف می زنم مثل یه خواب خوش باشن ..

اصلا بدتر ممکنه در سراشیبی سقوط بیفتم ..، خو منم آدمم ممکنه اشتباه کنم .. !
والله من که دیگه جرات نمی کنم با کسی حرف بزنم جون عزیزت به این شهید گمنام بگو این دفعه که رفت مشهد برای ما یه دعای خاص بکنه زودتر شهید بشیم ... با تشکر
برادران جانباز لطفا کامنتهای با معنا بگذارید تا دیگران هم از ادبیات شما استفاده کنند ...
لطفا از حرفهای تکراری و بی معنا پرهیز کنید .
من قصد جساترت ندارم اما بعضی از کامنتها فقط وقت انسان را می گیره مثلا یک نفر میاد
در یک صفحه با ترفندهای متفاوت هی کامنت میگذاره . هی کامنت می گذاره البته اشکالی نیست اما لطف کنید با کمک کردن به افکار و اینده برای جانبازان به یکدیگر کمک کنیم .
با تشکر از همه جانبازان که در سایت مقدس فاش نیوز همکاری لازم را دارند .....
و از ریاست سایت فاش و همکاران محترمشان تشکر میکنم که این فرصت را در اختیار جانبازان گذاشته است تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و دلها به همدیگر نزدیک و نزدیکتر شده است ...
که اینطور !! شد ترفندهای متفاوت ؟؟؟
شما با من هستی نگو نه که دلخور میشم ازت ؟؟... من متعجبم همسایه امام رضا چرا باید اینقدر سطحی نگر باشه ... ها ؟؟؟
حالا می رم یه حرف با معنا زیر نوشته هات می نویسم .

من همه ساده اندیشها را در تی ثانیه ول می کنم تا تو افکار اشتباهشون دست و پا بزنن ولی شما که خاطرت برا مون محترمه یه تذکر بدم بعد ... تصمیم می گیرم چه بکنم !
ببین بزرگوار ما الان قریب ساله کامنتهایی می ذاریم که فقط خودمون معنیش رو متوجه می شیم .. با اینکار هم هدفی داشتم ... شکر خدا ... چشم شیطون کور تا حدودی به نتیجه رسیدیم ... مهمتر اینکه آنقدر در حرفهامون صداقت موج می زد که خدا و شهدا راه صعود به بالا را هم برامون باز کردن ..
حالا تو فکر کن حرفای ما وقت شما می گیره اما من شاهدی دارم عین دسته گل می تونه شهادت بده همین حرف زدنهایی که از نظر شما بی معنیه داره سمت و سوی زندگی بنده را به راهی می بره که معنی وقت طلاست را بهتر می فهمم ... والله !
یه کم صبر کنی اونم چشم خدمتگزاری بهتر و احسن تر در حق جانبازان را در فحوای کارهای من مشاهده خواهی کرد ... چرا ؟؟؟

چونکه حالا هدایت من به دست دو تا حضرت خضر راهنما صورت می گیرد ...
التماس دعا . والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi