شناسه خبر : 37245
چهارشنبه 11 شهريور 1394 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این هم از آزادگی و جانبازی ما!

سیدرضا- جناب آقای مجتهد سلام علیکم. بسیجی آزاده52 ماه اسارت و جانباز55% ازکارافتاده کلی هستم. سال70 به استخدام آموزش وپرورش درآمدم، سال 83 رای حالت اشتغال آمد، سال86 رای ازکارافتادگی کلی ازطرف وزارت دفاع صادرشد و شهریورسال93 با 31/5سال خدمت رسمی بازنشسته شدم. ازسال81 دودخترم ازدواج کردند و سال92دخترسومم به خانه بخت رفت اما هیچ کمک هزینه ازدواجی ندادند و کمبود بودجه را بهانه کردند.

 پاداش پایان خدمت را فقط 20% را پرداخت کردند و رتبه "عالی" که اول سال90 گرفته بودم را درمهر93هنگام بازنشستگی به "خبره"تقلیل دادند که موجب کاهش حقوق بازنشستگی شد. این هم از آزادگی و جانبازی ما. هروقت هم به همکاران اداره گفتم با خوشرویی و متانت می گویند بودجه و اعتبارنداشتیم و هنوزهم نداریم. خوبیش اینه که واقعا برخورددوستانه دارند و بعبارت بهتر برای ما ایثارگران فقط همین خوشرویی همکاران بعنوان امتیازمحسوب می گردد و لاغیر.

کاش یکی ازمسئولین دولت یا بنیاد پرونده مرا درآموزش وپرورش ببیند البته پرونده بنیاد را نیز هم..

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi