شناسه خبر : 37271
پنجشنبه 12 شهريور 1394 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میخوام حکممو تغییر بدم

احمد- اینجانب آزاده و جانباز ۲۵% می باشم, که در سال ۱۳۸۵ از طریق اداره خود به کمیسیون پزشکی دانشگاه ایران معرفی شدم و با توجه به مشکل اعصاب و روان و مشکل ریوی و صدمات دوران اسارت در آن کمیسیون از کار افتاده کلی محسوب شدم و از همان سال ۸۵ بازنشسته از کار افتاده کلی شناخته شدم و هم اینک مثل بقیه افراد عادی از کار افتاده حقوق عادی دریافت می کنم. 

 برای اینکه از حالت اشتغال آزادگان و جانبازان استفاده کنم چند بار در کمیسیون تبصره۶ شرکت کردم و حکم بازنشستگی از کار افتادگی کلی از اداره را به کمیسیون توضیح دادم ولی همچنان رأی منفی به من دادند, من باید بابت تغییر حکم از کار افتادگی عادی به حالت اشتغال به کجا مراجعه کنم؟

با تشکر از گرد آورندگان فاش نیوز

اینستاگرام
با سلام مجدد فراموش کردم این رو بگم که من در سال ۱۳۸۵با همین مدارک پزشکی و حکم بازنشستگی در کمیسیون تبصره یک شرکت کردم و رای مثبت گرفتم وبعد از سه ماه حکم من رو باطل اعلام کردند چرا آن رای مثبت را تغییر به تبصره شش نکردند؟؟؟
که چ بشه حالا تعیر هم دادی حقوقت اصاف میشه؟ اصلا تبصره ششویک چ میگه

بسم رب الشهداء والصدقین.
.با سلام ودعاي خير. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری وبند47وبند68ابلاغیه برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری دیگر بعدازگذشت 27سال ازدفاع مقدس هیچ بهانه ای برای تمامی مسئولین پذیرفته نیست. بند. 47-الویت دادن به ایثارگران انقلاب اسلامی در تسهیلات مالی و فرصت‌ها و امکانات و مسؤولیت‌های دولتی در صحنه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی.

بند-68 تلاش شایسته برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دستاوردهای جمهوری اسلامی.

اميدواريم باپي گيري هاي خداپسندانه ودلسوزانه مسئولين ولايت مدار حداكثرتاهفته دفاع مقدس سندراهبردي ايثارگران درتمام وزارتخانه ها اجرايي شود.با ادب واحترام وتشكر فراوان.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi