شناسه خبر : 37281
شنبه 14 شهريور 1394 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این رزمایش اقتدار ایران را به تمام جهانیان نشان داد

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش، سپاه و بسیج با وحدتی مثال زدنی برگی بی نظیر از تاریخ انقلاب را ورق زدند.

به گزارش بسیج پرس؛ امیرابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی بسیج پرس با اشاره به دشمنی ها با انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ بر کشور ما گفت: با همه سختی ها و دشمنی ها انقلاب اسلامی به دنبال  تبدیل شدن به یک الگو برای تمام ملت های مظلوم جهان است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از گسترش انقلاب و تفکر انقلابی جنگ را به جمهوری اسلامی تحمیل کردند، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان که در آن زمان داشت برای دفاع از میهن وارد میدان شد و نیروی زمینی و هوایی حملات خود را به مواضع دشمن آغاز کرد، عملا لازم بود که یک نیروی وسیع تر به کمک نیروی نظامی بیاید.

گلفام با اذعان به اینکه نیروهای عظیم مردمی با فرمان امام خمینی(ره) وارد میدان شدند تاکید کرد: این نیروها در قالب بسیج قرار گرفتند و بدون هیچ چشم داشتی وارد حوزه دفاع از کشور و مقابله با دشمن شد.

وی افزود: نیروی بسیج با جمعیتی بالغ بر دو میلیون نفر در دفاع مقدس حاضر شد و در عرصه های مختلف نقش موثری را بر عهده گرفت و بیشترین تعداد شهید را نثار انقلاب اسلامی کرد. آن ها با کمترین آموزش ها وارد دفاع مقدس شدند و بیشترین اثرها را گذاشتند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وحدت میان نیروهای ارتش، سپاه و بسیج گفت: همه فرزندان نظام با وحدتی مثال زدنی برگی بی نظیر از تاریخ انقلاب را ورق زدند.

وی ادامه داد: بسیج ابتدا در قالب بسیج سازندگی شکل گرفت و بعد با احساس تکلیف وارد صحنه دفاع مقدس شد و تمام تلاش خود را کردند تا جنگ به نفع جمهوری اسلامی رقم بخورد.

گلفام با بیان اینکه توانایی بسیج و دفاع مقدس محدود نشد و بعد از آن هم در عرصه تامین امنیت وارد شد، گفت: یکی از مهم ترین و با ارزش ترین نعمت های الهی امنیت است و در شرایطی که بیشتر کشورهای همسایه ایران دچار مشکلات امنیتی هستند ایران از یک ثبات و امنیت پایدار برخوردار است که آن به برکت وجود نیروهای امنیت قوی از قبیل ارتش، سپاه و بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بسیج نیرویی است که در اقصی نقاط کشور و همه اصناف و اقشار حضور فعال دارد، اظهار داشت: این نیروی عظیم با کمترین هزینه مهم ترین ماموریت ها را به بهترین شکل انجام می دهد و امنیت را برای کشور ما به ارمغان آورده است. امروز بسیج به یک قدرت فرانظام تبدیل شده که در خارج از مرزهای ایران خدماتی به جهان اسلام می رساند. در لبنان و یمن تفکر بسیج به مقابله با گروه های تروریستی و نظام سلطه برخواسته است.

گلفام در پایان درباره رزمایش بزرگ "اقتدار ثارالله" که از روز گذشته در بوستان ولایت تهران آغاز شده و امروز هم ادامه دارد، گفت: این رزمایش می تواند به عنوان یک نمونه آشکار کننده نقش مهم بسیج در ارتقای امنیت باشد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به تمام جهانیان نشان دهد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi