شناسه خبر : 37290
شنبه 14 شهريور 1394 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ازدواج نمی کرد تا جنگ تمام شود!

عباس مهتابی- خدمت سرداران سلام و خدا قوت. بدون شک تک تک بسیجی های ما هرکدام یک سردار واقعی هستند. بسیجیان از جان گذشته ای که هشت سال با رشادت و پایمردی از میهن اسلامی دفاع نمودند و همراه دیگر رزمندگان. ارتش و دیگر نیروهای مسلح مثل شهید والامقام صیاد شیرازی که در طول هشت سال جنگ و دفاع یک لحظه هم از پای ننشست و در نهایت با دلاوری و شجاعت خاک ذلت و خیانت را به صورت منافقین کور دل و وطن فروش پاشید و آنها را پیش مردم قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی رسواتر و خیانتشان را اشکارتر نمود.

 شهید عالی مقام سرگرد حسین ادبیان فرمانده گردان مالک اشتر لشگر 81 کرمانشاه که با خدای خود و ملت ایران شرط بسته بود تا زمانی که یک سرباز دشمن بعثی و متجاوز در خاک پاک ایران باشد، تشکیل خانواده ندهد. با اینکه 33 سالش بود اما این پیمان را بسته بود حتی اگر جنگ بیست سال طول می کشید.

 این شهید بزرگوار اگر ماهی یک بار خدمت امام نمی رفت و ایشان را زیارت نمی کرد برایش غیر قابل تحمل بود. سردار کارگر! من به درستی میدانم که حضرتعالی یکی از بسیجیان بسیار فعال و جنگ و جبهه دیده ای و کسانی مثل شما میدانند جنگ و جبهه یعنی چه. همرزمان شما که ماها هستیم مثل همان وقت ها در پیروی از ولایت و رهبر عزیز چه بسا با انگیزه تر و آب دیده تر و گوش به فرمان رهبر عظیم الشان خود برای هر جان فشانی ای آماده اند. اما بزرگوار با صدای رسای و بلیغ خود سلام ما را خدمت رهبر برسانید و به محضر آن بزرگوار مشکلات معیشتی ایثارگران را بیان فرمایید که بدون شک در نزد خداوند بسا اجر فراوان دارد.

اسیر 114 ماه اسارت و جانباز 60 درصد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi