شناسه خبر : 37304
شنبه 14 شهريور 1394 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تنها یادگاری«کابوس ضدانقلاب»در«غرب»

«کاوه» سرانجام در شهریور سال 1365طی «عملیات کربلای 2 »شولای شهادت پوشیداز «شهید کاوه»، از او یک فرزند به یادگار مانده است که تصویری از او و پدرش را در نخستین هفته های پس از تولدش پیش رو دارید

به گزارش مشرق، «حاج محمود کاوه»به سال 1340 شمسی در مشهد متولد شد. وی به سال 1358 شمسی، زمانی که تنها 19 سال داشت، با لباس پاسداری از انقلاب اسلامی، پای به مناطق عملیاتی کردستان گذاشت و سه سال بعد به فرماندهی «تیپ 155 ویژه شهدا» رسید . این تیپ که مدت کوتاهی پس از تاسیس به لشکر تبدیل شد، در سال های دفاع مقدس از ارکان نبرد در جبهه های غرب به شمار می رفت. «محمود کاوه» طی سال های جهادش در «جبهه‌ی غرب»، به کابوسی دردناک برای ضدانقلاب و مزدوران بعثی تبدیل شد و نقشی تعیین کننده در برقراری امنیت در غرب کشور را ایفا نمود.
«کاوه» سرانجام در شهریور سال 1365در منطقه عمومی «حاج عمران» ، طی «عملیات کربلای 2 »، بر فراز قله‌ی موسوم به 2519 ، شولای شهادت پوشید.
از «شهید کاوه»، یک فرزند به یادگار مانده است که تصویری از او و پدرش را در نخستین هفته های پس از تولدش پیش رو دارید:

عکس/ «کاوه» و یادگارش
«شهید محمود کاوه» و تنها فرزندش، سی سال قبل

عکس/ «کاوه» و یادگارش
سرکارخانم «کاوه»، تنها فرزند «شهید کاوه» در مراسم بیست و نهمین سال‌گشت شهادت پدرش

اینستاگرام
سلام یادش گرامی،خوشا به سعادتش، اگه حالا زنده بود غربت بسیجیانش را تاب نمی آورد و بعضی ها باید با کابوس پا به روی خون شهدا بگذارند نه آزادانه.
مرام کاوه را بکار گیریم، کارها درست می شود .
شجاعت، تقوا و توکل بخداوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi