شناسه خبر : 37342
دوشنبه 16 شهريور 1394 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارشناس زبده بگذارید

سالار عباس- دوستان عزیز! اجرای بخشنامه و قوانین ایثارگری باتوجه به امکانات دولت ضروری می باشد ولی متاسفانه اجرا نمی کنند! کارکنان وکارشناسان بنیاد از قوانین ایثارگری اطلاع و آگاهی کافی ندارند. هر زمانی جهت مشاوره به آنها مراجعه می نماییم، اطلاعی از آن ماده قانونی ندارند .

 بطور مثال اینجانب جانبار 40 درصد رئیس مرکز تربیت معلم بودم . زمانی که برکنار شدم ابلاغ دبیری برایم صادر شده وحقوقم کاهش یافت در حالیکه طبق مصوبات باید پست همطراز برایم ایجاد می شد. تا این کاهش جبران میشد ولی اینکارصورت نگرفت .وکارگزینی استان می گفت جهت پست همطرازی باید از کارافتادگی بگیری ودر حالت اشتغال از حقوق مدیریتی استفاده نمایی .

زمانیکه جهت مشاوره به کارشناسان بنیاد مراجعه کردم گفتند ما اطلاعی نداریم .لطفا بنیاد باتعیین کارشناسانی زبده به صورت تلفنی ویااز طریق ایمیل پاسخگو سئوالات فنی عزیزان باشد .باتشکر

اینستاگرام
دوست عزیز لطفا جنابعالی به واحد امور ایثارگران سازمان مربوطه خود مراجعه فرمائید واز انها مشاوره بگیرید ودر نهایت ازطریق ماده 16 پگیر حق وحقوق خود شوید انشاالله موفق خواهید شد.
برادر گرامی این گلایه چندین ساله ماست که در خصوص ویلچری ها بخشی در شرکتی بنام متد دارند بنام بخش ویلچر و اینها که پورسانت بگیر و حج میروند و سفرهای خارجی و هزاران ماموریت و غیره میگیرند ولی اصلا کارشناس ویلچر نیستند و برای ما خرید میکنند بدون اینکه بدرد ما بخورد و بتازگی هم لوازم ویلچر اشغال و خراب میخرند و به ما سرویس تعمیراتی میدهند و این فقط کلاه گشاد است که بر سر ما میگذارند .
از مشكلات جدي بنياد نداشتن نيروهاي كارشناس در حوزه قوانين است . در كميسيون ماده 16 رسيدگي به شكايات ايثارگران به دليل جهل متوليان به قانون ،حقوق ايثارگران تضييع مي شود و متاسفانه اهل همتي كه اراده اصلاح داشته باشد در بنياد پيدا نمي شود. مديران بر كار مسلط نيستند تا بتوانند تصميم نهايي را بگيرند و كارشناسان هم حال مطالعه قوانين را ندارند تا به روز شوند لذا يك دور باطل در بنياد وجود دارد و خروجي آن تضييع حقوق ايثارگران است .
این که خیلی خوب است کارشناس بگذارند تا ابتدا رئیس بنیاد استان و سپس رئیس شهرستان و بعد هم جانبازان عزیز را راهنمایی کند تا همه از قوانین بنیاد مطلع گردند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi