شناسه خبر : 37365
دوشنبه 16 شهريور 1394 , 15:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سومین کاروان جانبازان به عتبات اعزام می شود

سومین کاروان زیارتی عتبات عالیات ویژه جانبازان 70درصد، از طرف «سپاه پاسداران» به عتبات عالیات اعزام می شوند.

فاش نیوز -  سومین کاروان زیارتی عتبات عالیات ویژه جانبازان هفتاددصد، از طرف سپاه پاسداران به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگارفاش نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، با توجه به تصمیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  مبنی بر اعزام جانبازان 70% و خانواده آنان به عتبات عالیات و استقبال گسترده جانبازان؛ سومین کاروان ویژه بزودی به کربلا اعزام خواهد شد.

برپایه این گزارش، مراسم قرعه کشی اسامی جانبازانی که تاکنون به این سفرمعنوی مشرف نشده اند با حضور مسئولین انجمن جانبازان ، در محل دفتراین انجمن برگزار و اسامی تعدادی از جانبازانی که قرعه به نامشان درآمده است ، درصورت اختصاص اعتبار لازم، در اولین فرصت به آنان اطلاع داده خواهد شد.

همچنین به منظور رفع هرگونه شائبه ، مراسم قرعه کشی تصویربرداری وثبت وضبط شده است .

شایان ذکراست تاکنون دو کاروان از مجموع جانبازان 70% سراسرکشورازطرف سپاه پاسداران به سفرمعنوی عتبات اعزام شده است.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
با سلام ! آيا جانبازان ٥٠ درصد سهميه عتبات عاليات از سوي بنيادشهيد را دارند ! پاسخ بديد تشكر؟؟؟
قابل توجه فرماندهان ارتش حمهوری اسلامی آیا واقعا این قدر تعبض فکر میکنم برداران سپاه همیشه انصاف را رعایت کرده اند و میکنند ولی سران ارتش... برای زیر دستان و مخصوصا برای سربازها فکر میکنند ولی امکانات و تدارکات مثل هم هستند امیدارم برای ما سربازهای ارتش هم مخصوصا نخاعی ها فکر کنند اون از پرداختی مستمری مثل اینکه در کارخانه و یا.... تصادف شده ها و این هم مسافرت و زیات خدا ازبرخی نگذرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi