شناسه خبر : 37517
یکشنبه 22 شهريور 1394 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مامور نمی کنیم!

حسین قاسمی فرد- درود . فرزند شهید و رزمنده هستم. دوستان اگر من را راهنمایی کنید ممنون می شوم.

 خیلی گرفتار شده ام. من دانشجوی سال چهارم دکترا هستم و در حال نوشتن پایان نامه. با توجه به این که در سه سال گذشته مامور به تحصیل بوده ام ( هرچند سال گذشته حالم را گرفتند، بعد از ده ماه دوندگی مامورم کردند.)

 در سال جدید آموزش پرورش خراسان رضوی می گوید بخشنامه است که برای پایان نامه ی دکترا مامور نمی کنیم!

 من زندگی ام را با توجه به مامور به تحصیلی برنامه ریزی کرده ام و خانواده ام را از مشهد به شهرستان برده ام. حالا نه مامور می کنند نه انتقال. نمی دانم چه کار کنم؟

اگر کمکم کنید سپاسگزارم

اینستاگرام
جناب دکتر، تمام سازمانها موظفند به اندازه طول تحصيل( که در آيين نامه وزارتي مشخص است) ايثارگران را (و هر کسي که مامور است حتي غير ايثارگر) مامور نمايند. علي هذا اگر کسي از اصحاب اداري(که مطمئنا ضد ايثارگر است) جلو ماموريت شما را گرفته کافي است ذيل تقاضاي شما دليل قانوني را بنويسد( که البته وجود ندارد) و نامه ايشان را به شکايات استانداري يا سازمان بازرسي مقابل هتل هما شماره 1 ببريد مطمئنا برخورد ميکنند و شما به حقتان مي رسيد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi