شناسه خبر : 37534
دوشنبه 23 شهريور 1394 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول :

ارائه خدمات متنوع صلواتی به مناسبت هفته دفاع مقدس

ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول به مناسبت هفته دفاع مقدس به ارائه خدمات متنوع صلواتی در قطعه 40 بهشت زهرا (س) می پردازد.

فاش نیوز- ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول به مناسبت هفته دفاع مقدس به ارائه خدمات متنوع صلواتی در قطعه 40 بهشت زهرا (س)  می پردازد.
 
 
به گزارش یکی از مسئولان ایستگاه صلواتی، رزمندگان گردان انصار الرسول به مناسبت هفته دفاع مقدس، ,با توجه به سخنان حضرت ایت الله امام خامنه ای در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با برپایی نمایشگاه عکسی  ازتمامی گردانهای خط شکن وتصاویر فرماندهان شهدای لشکر 27 محمد رسول الله(ص) یاد وخاطره آن روزهای پر حماسه را گرامی خواهد داشت. 
لازم به ذکر است علاوه بر حضور پزشکان صلواتی که پنجشنبه هر هفته به زائران خدمات ارائه می‌دهند ایستگاه صلواتی در این چند هفته دفاع مقدس با مشاوره حقوقی صلواتی، مشاوره روانشناسی صلواتی، کارگاه خودشناسی، مشاوره مذهبی، واکس صلواتی، آرایشگاه صلواتی و پذیرایی آماده ارائه خدمات به زائرین گلزار شهدا خواهد بود.
 
گفتنی است ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصار الرسول در تلاش است با برپایی این ایستگاه‌ها و ارائه خدمات مناسب با شرایط روز به زائرین گلزار شهدا، فرهنگ خدمات صلواتی و کار جهادی که یادگار ارزشمند دفاع مقدس است را ترویج دهد .

این ایستگاه صلواتی به همت جمعی از رزمندگان گردان انصارالرسول لشکر27 محمدرسول الله به برپا شده است و پنجشنبه های هر هفته در قطعه 40 بهشت زهرا (س) به ارائه خدمات صلواتی می پردازد.

شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود،مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است.حضرت امام خمینی (ره)

اینستاگرام
یاد باد ان روزگاران یاد باد انشالله با شهدا محشور شوند
مقام معظم رهبری
ما روی مسئله‌ی شهدایمان انصافاً کم‌کاری کردیم/ خیلی کار میشد کرد و باید کرد؛ دستگاه‌های مسئول و همه‌ی ما دچار کم‌کاری هستیم. و به نظر میرسد که این کار را هم بایستی سپرد به جناح فرهنگیِ #مؤمنِ_انقلابیِ مردمیِ #خودجوش؛ این #جوانهایی که می‌بینید در اطراف کشور به‌طور خودجوش کارهایی انجام میدهند - کارهای فرهنگی انجام میدهند، کارهای هنری انجام میدهند، حقایقی را احیاء میکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi