شناسه خبر : 37538
پنجشنبه 26 شهريور 1394 , 12:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سئوال از شما پاسخ از نمایندگان مجلس

سئوالات، مشکلات، موضوعات ، طرح ها و پیشنهادهای خود که تاکنون مغفول مانده و قابلیت پیگیری درمجلس شورای اسلامی را دارد ، بصورت کامنت ، پیامک ، ایمیل و یا با شماره تماس های مندرج دربخش "تماس با ما"با فاش نیوز در میان ....

فاش نیوز -  در آستانه پایان تعطیلات تابستانه مجلس و شروع جلسات کاری این نهاد قانون گذاری کشور، پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ ایثاروشهادت (فاش نیوز) بنا دارد از طریق خبرنگار پارلمانی خود، نسبت به طرح سئوالات و پیگیری طرح ها و لوایح مربوط به حوزه ایثارگران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدام نماید.

از کاربران عزیز و عموم جامعه ایثارگری درخواست می شود سئوالات، مشکلات، موضوعات ، طرح ها و پیشنهادهای خود که تاکنون مغفول مانده و قابلیت پیگیری درمجلس شورای اسلامی را دارد ، بصورت کامنت ، پیامک ، ایمیل و یا با شماره تماس های مندرج دربخش "تماس با ما"با فاش نیوز در میان بگذارند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام
فاش نیوز گرامی انتقادی داشتم و آنکه: در خرداد ماه 94 مطلبی با همین عنوان درج شد (سوال از شما پاسخ از سردار شریفی) اما بعد از گذشت سه ماه هنوز جواب یا مطلبی از سردار شریفی درج نشده . علت عدم پاسخگویی سردار است یا مشغله کاری شما؟ منتظر جواب هستیم قبلا از زحمات زیاد شما عزیزان تشکر میکنم.
باسلام خدمت نمایندگان محترم . فقط نصیحتی داشتم .

هر که روی دنیا خشتی چیده است

چسب ها بر دست وپا چسبیده است .والسلام .
1- ایا جانباز و خانواده وی که دارای 20 درصد هستند میتوانند از سهمیه دانشگاه استفاده نمایند ؟
2-کف درصد برای جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان 25 درصد باشد ایا اجرایی میشود ؟
مگر گوش شنوایی وجود دارد . مگر مشکلات باراها از زبان ایثارگران گفته نشده است. راستی مگر اراده ای برحل مشکلات ایثار گران وجود دارد.
هم گوش شنوا وجود ندارد و هم اینکه تاریخ مصرف ایثارگران تمام شده. از ایثارگران برای چه کاری می خواهند استفاده کنند؟ تازه متهم هم هستیم و باید به جرم ایثارگری و داشتن بار مالی محاکمه هم شویم.
با سلام. با توجه به اینکه ماده51خدمات جامع ایثارگران در دیگر وزارتخانه ها اجرایی شده است چرا در آموزش و پرورش اجرا نمیشود و کسی از حق فرزندان شاهد دفاع نمیکند.
سازمان تبلیغات اسلامی هم نه ماده 51 خیلی از قوانین مربوط به جانبازان اجرا نمی کند
1- طرح تجميع امتيازات ايثارگري در چه مرحله ايست و چرا تصويب نمي شود؟
2- در طرح تجميع که قبلا مطرح شد براي زندانيان سياسي رژيم پهلوي (که کمتر از 3 ماه زنداني دارند) سخني مطرح نشده بود؛ پيشنهاد من اين است که براي هر روز زنداني زمان شاه ملعون 1% جانبازي لحاظ شود چرا که اين عده در پيروزي انقلاب نقش مهمي داشته اند و از طرفي اينها بعلت تعداد کم مغفول واقع شده اند.
3- رزمندگان دفاع مقدس جزء مظلومين جامعه ايثارگري هستند و از مجلس انتظار اکيد مي رود که از اين عزيزان رفع ظلم نمايند و هر چه سريعتر جزء ايثارگران محسوب شوند.
4- در تصويب قوانين و در انتهاي آن بندي لحاظ شود که "ممانعت از اجراي اين قانون به منزله محاربه تلقي مي شود و خاطي تحت پيگرد سياسي قرار مي گيرد" که هر ننه قمري جلو اجراي قانون ايثارگران را نگيرد و اين عزيزان را به زحمت نيندازد و در آخر به ريش نظام هم بخندد
لایک هزاران لایک
به علت بار مالی در مجلس مسکنت مانده اگر هم تصویب شود شورای نگهبان به علت بار مالی آنرا رد می کند
با سلام و احترام
اقدامی بسیار موثر و قابل تقدیر است...
با سلام .لطفا در مورد بازنشستگان درماده 51 خدمات رسانی به ایثارگران لحاظ نشده است . وضعیت شاغلین به عهده دستگاه های محل خدمت و انهایکه شاغل نیستند بر عهده بنیاد است این مورد نیاز به تفسیر مجلس دارد؟
سوال کنید چرا سپاه قانون 190یاهمان تبصره 2ماده 39را اجرا نمیکند وچرا شمانمایندگان پیگیرحق وحقوق ایثارگرا نیستید19
با سلام
1- جانبازانیکه حدود 60 ماه در منطقه بوده و بعلت مجروحیت اعصاب و روان غیبت کرده و بعلت غیبت بیش از شش ماه از ارتش اخراج شده اند طبق تبصره واحده ماده 14 قانون حقوق و مزایای مستمر پس انداز حق بیمه و بیمه درمانی مشمولین قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 1368 از داشتن حداقل سابقه خدمت و قید سال 68 مستثنی بوده و چهار پنجم حقوق مندرج در ماده 154 قانون ارتش را دریافت خواهند کرد .
طبق این تبصره بنده به تمامی حق و حقوق خود خواهم رسید که طی شکایتی خواسته خود را اعلام کردم که جواب دادند تصویب نشده است .
ایا این تبصره واحده ماده 14 قانون حقوق و مزایای مستمر تصویب شده یا خیر ؟
اگر تصویب شده مرا راهنمایی کنید . اگر تصویب نشده چرا تصویب نشده ؟
از فاش نیوز که تنها روزنه امید جانبازان است بی نهایت تشکر میکنم ...
چرا آموزش و پرورش ماده 51قانون جامع ايثارگران را در مورد ايثارگران شاغل در آن سازمان را اجرا نمي كند؟
خبرگزاری صدا و سیما/ اجتماعی 1111 1394/06/26

وزیر آموزش و پرورش هدایت‌گری را تکلیف مضاعف فرزندان شاهد و ایثارگر برشمرد و گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملتند که باید بصیرت کافی داشته و روشنگر باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فانی در همایش ملی تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر سرآمد افزود: هدایت‌گری نیاز به هدایت شدن دارد پس خانواده های شهدا موظفند برای خودسازی، ارتقای اخلاق و ادب و الگوشدن در جامعه تلاش کنند.

آقای وزیر چه بی ادبی از ایثارگران دیده اید که توصیه کرده اید ایثارگران برای ارتقای ادب و اخلاق تلاش کنند؟ حتماً درخواست اجرای ماده 51 توسط وزارتخانه شما یک نوع بی ادبی است؟ برای شما واقعاً متأسفیم
چون آموزش و پرورش مخالف ایثارگران است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام.
علت مشغله سرداراست متأسفانه
سلام . ممنون
سلام مسئول محترم فاش نیوز خواهشمند است از رئیس محترم کمسیون اصل 90 مجلس سوال شود علت عدم اجرای اصلاحیه تبصر 2 ماده 39 قانون خدمات جامع ایثارگران توسط بنیاد شهید چیست آیا تفسیر آنها مقدمتر بر تفسیر معاونت قوانین است چرا با مانع تراشان برخورد نمی شود بنیاد شهید همچنان در حال قطع حقوق شاغلین بوده ؟؟؟؟؟؟
با سلام سوالم از نمايندگان مجلس: چرا اگر اشتباه نكنم در سال 93 مجلس تصويب نمود كه تعيين در صد به نيروهاي مسلح محول ميشود ولي تاكنون خبري نيست 2-چرا زماني كه معاونت نيروي انساني نيروهاي مسلح و كميسيون احراز بنياد شهيد فردي را به عنوان جانباز شناخته ولي در كميسيون تعيين درصد براي فرد مورد نظر فاقد درصد اعلام مينمايند و مجلس هم در اين مورد كاري نميكند اينجانب حاضرم در هركجا كه صلاح بدانيد مداركم را ارائه نمايم واقعا ازدست بنياد شاكي ميباشم ولي فرياد رسي نيست جز خدا
چرا تکلیف معافیت حق بیمه سنوات انتقالی مقرر در ماده 45 برنامه پنچم را در سال آخر اجرا هم روشن نمی کنید .آیا تفسیر سازمان تامین اجتماعی از این ماده که شامل ایثارگران وفرزندان شهدا که با استعفا از کار دولتی به خصوصی منتقل شده اند نمی شود صحیح است وآیا نباید شامل حال همه ایثارگران شود .لطفا پاسخ دهند؟
با سلام - اینجانب جانباز اعصاب و روان وشیمیایی هستم . عزیزان لطف کردند با توجه به مشکلات و بیماری اعصاب و بستری و غیره 15در صد لحاظ نمودند . قصه اینجاست که چرا برای تحصیل جانبازان زیر 25 درصد که در کمسیون مجلس یک دوره تحصیل را رایگان مصوب کردند. در قانون و صحن مجلس تصویب نشد یعنی ما از فرزندان جانبازان 25 در صد کمتریم ولا ظلم است به جانبازان زیر 25 درصد .
1-چرا قوانینی که مصوب میکنند اجرایی نمیشوند؟ ایا واقعا میدانند اجرای نمیشود و مصوب میکنند؟ برای مثال قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و بخصوص در مورد رزمندگان
2- در قانون بودجه سال 94 در خصوص وام مسکن ایثارگران امده ولی از اقایون بپرسید ببینید تا حالا کسی را دیند یا شنیدند وام گرفته باشد؟ هر بانکی میرویم میگویند ما در جریان نیستیم از جمله بانک مسکن
سایت محترم فاش نیوز فقط جانبازان وایثارگران را با مطالب خود سرگرم کرده وهیچ خبری از عمل وتوجه به ایثارگران نیست.ما چند ساله دل خوش کرده بودیم به حق خود میرسیم ولی مثل اینکه هیچکس این قشر را به رسمیت نمی شناسد نه وکیل نه وزیر نه سردار ون.....
چرا نمایندگان علت اجرا نشدن ماده 51 در آموزش و پرورش را از مسؤلین نمی پرسند؟ چرا در اموزش و پرورش به ایثارگران انقدر باید توهین شود؟
سلام ازکدام نماینده سوال شودتمام کوه هاوجنگلهاوساحل جنوب وشمال کشوربین دوستان واقوام خودتقسیم کردنندمگرچیزی ازکشورباقی مانده استکجنایتی که طی این 20سال بعدازریاست جمهوری اقاهردولتی که امده فقط به فکرجیب خودش واقوامش بودجالب هست هرجاکه اقایان مسول کم میاورنندفورادیگری رامجرم می داندمگرزمان دولت احمدی نژادهمین نمایندگان نبودنندیاخوددولتی هامگردرپست هادیگرنبودندباباکشورازبین رفته حالادم ازتخریب می گوینداگرطرف به استانداریانماینده وصل باشدشب درویلایش راحت بخوابداگرهم یکی ازویلاهابصورت نمایش خراب می کنندمربوط به یکی ازنوکران اقایان دوست وفامیل مسولین باشداختلاس رانت زمین خواری کوه خواری وجنگل درواقع بیت المال بین مسولین واقوامشان تقسیم شده این یعنی کشورامام زمان حکومت عدل علی یعنی این حال برواگردردنیااین مدل کشوروجودداردادرس بدهیدبایدگفت شهدابخوابیدکه کشوردرامن وارام است ازاده جانبازه بسیجی
برخی از مهمترین مسائل در امور رزمندگان وجانبازان زیر25% که به دلیل نبودن سازمان هاو تشکلهای حمایتی مغفول مانده است بشرح زیر اعلام می گردد :

- ضرورت اصلاح قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در همه موارد . توضیح آنکه در قانون فعلی رزمندگان و جانباز ان زیر25% محروم از هرگونه تسهیلات و خدمات شناخته شده اند و چنین به نظر می رسد که دستهایی پنهان در جهت ضعیف نگه داشتن دلاور مردان ایران تمام سعی خود را طی سالهای گذشته انجام داده اند .

- لزوم اصلاح آیین نامه تعیین درصد جانبازی سال 1389 به نحوی که در خصوص کلیه رزمندگان همچون ازادگان گرامی متناسب با ماههای حضور در جبهه درصد جانبازی اعطا گردد .

- لزوم واگذاری مسئولیت تعیین درصد جانبازی به کمیسیون ارتش به دلیل آنکه هیچ گاه اجرا کننده و نظارت کننده و برنامه ریزی کننده نمی تواند یک سازمان باشد .

- لزوم تکمیل بانک اطلاعات وارائه کارت ایثار جهت کلیه رزمندگان ( ارتش سپاه و بسیج و جهاد )

- پیگیری علل عدم تهیه و ابلاغ آیین نامه های اجرایی در قوانین حمایتی ماده 44 در خصوص رزمندگان و جانبازان زیر25% قانون برنامه پنجم همچون( بند ح و ی وط و... ) وعدم پیش بینی هر گونه بودجه در قانون بودجه سالیانه با وجود اتمام برنامه
- لزوم پایش سلامت جسمی و روانی رزمندگان با توجه به میانگین سن آنها که حدود 50 سال می باشد و اقدامات مناسب در جهت امور بهداشت و درمان

- رفع تبعیض در قوانین حمایتی بین رزمنده وجانباز زیر25% شاغل با رزمنده و جانباز زیر25% فاقد شغل و یا بیکار .
- برقراري حقوق جهت كليه رزمندگان و جانبازان زير25% متناسب با حداقل معيشت در ايام بعد از 50 سالگي



در مواردي كه نمايندگان فقط با يك كلمه مي توانند حق را به حق دار برسانند موضوع اصلاح ايين نامه اجرايي تعيين درصد جانبازي است كه فقط كافي است در كنار كلمه آزادگان كلمه رزمندگان نيز اضافه شود . و لذا با تجميع امتيازايثارگري ، رزمندگاني كه ساليان سال در جبهه ها جان فشاني كرده اندمي توانند همانند جانبازان 25% از تسهيلات مربوطه بهره مند شوند
يكي از مهمترين دغدغه هاي رزمندگان و جانبازان زير25% فاقد شغل و درامد مستمر در كهولت سن اين است كه واجد شرايط دريافت هيچ گونه حقوق و يا مستمري نيستند و اين درحالي است كه ساير اقشار جامعه همچون روستائيان محترم با حمايت دولت و پرداخت مبلغ ناچيزي مي توانند در ايام كهولت سن از حقوق بازنشستگي بهره مند شوند .

در اين ميان تبعيض هاي فراواني در قوانين بنياد - جهاد - سپاه و يا ارتش ديده مي شود گروهي از رزمندگان با 6 ماه حضور درجبهه مشمول دريافت مستمري هستند و گروهي ديگر با وجود دارا بودن سابقه جبهه بالاتر و درصد جانبازي و بدون شغل و درامد از هيج حمايتي بهره مند نيستند .
لذا از نمايندگان محترم تقاضا مي گردد قوانين را با انصاف بنويسند
خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید که بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کسورات بازنشستگی جانبازان زیر25% را به صورت یکجا به صندوق بازنشستگی مربوط به جانبازان بدون شغل دولتی واریز نماید و این موضوع در بودجه نیز دیده شود ، به نحوی که همه رزمندگان و بخصوص جانبازان زیر25% در سنین حدود 50 سالگی از حقوق بازنشستگی برخوردار گردند.

طبق قانون، همه جانبازان از پرداخت حق بیمه بازنشستگی و درمان معاف هستند و مفهوم آن این است که اگر جانبازی شاغل باشد پرداخت حق بیمه درمان و بازنشستگی اش به عهده سازمان محل اشتغال و اگر بیکار باشد پرداخت حق بیمه ها به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا واحد اعزامی باید باشد.
عادلانه اين است كه جانبازان بدون شغل از حمايت بيشتري بهره مند باشند جانبازان اعصاب و روان از سوي بدليل نداشتن مدارك قبل از دو سال و عدم مراجعه در وقت مناسب از دريافت درصد جانبازي بالاي 25محروم شده اند واز سوي ديگر به دليل نداشتن سلامتي نتوانسته اند شغل و اينده مناسب داشته باشند .

سلام مجلسیان چراکف درصد جانبازان شیمیای واعصاب وروان را که تصویب کرده اندهنوز اجرای نشده وخیلی ازایثارکران شیمیای زیر 25 درصدچشم به ان دوخته اند تا تحولی دراین قشر اسیب پذیرباشد نیستند واقعا اکرعملی نیست چراتصویب می کنند لااقل نمی خواهند مشکلات این دسته ازایثاران راحل کنند چرا مزید برعلت میشوند .ایا این ازخلاقانون است یابی توجهی ایثارکران .
ماده51 ماده51 ماده51 ماده51 ماده51.........آموزش و پرورش
سلام قانون اصلاحیه لایحه خدمات رسانی ایثارگران که در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده کی در صحن علنی تصویب میشودخواهشمندیم فرزندان جانبازان هفتاد درصد را در برنامه ششم
جزو گروه شاهد قرار دهید
جان هرکی دوست دارید تکلیف ماده 48 جایگزینی یک فرزند رو مشخص کنید
باسلام.1نمایندگان محترم. مجلس که غالبا خود از جنس ایثارگران میباشند باارایه طرحی قفل بزرگی که بنیاد شهید بردرب کمسیون حالت اشتغال جانبازان شاغل تبصره 6 زده بسرعت باز کنند زیرا ادامه این روندباتوجه اینکه دردوران پیری ومیان سالی قرار دارند موجب تشدید بیماریهای روحی روانی انان شده وبشدت درمحیط کار وخانواده واجتماع تحقیر میشوند 2با توجه به اینکه غالب جانبازان دارای سنوات خدمدت بالای 25 سال میباشند در مواقع تنزل پست سازمانی بشدت دریافتی انان کاهش می یابد نسبت به ایجاد پست همطراز برای انان اقدام کنید 3ترتیبی اتخاذ کنید که جانبازان شاغل با اخرین حقوق دریافتی باز نشسته شوند
سوال داشتم آیا جانبازانی که باتن مجروح 20سال برای دولت کار کردند مستحق اینقدر ظلم خیانت بودند آیا واقعا اشتباه کردند کارمند شدند تا کی باید حق وحقوقشان لگد مال شود
قرار بود به شهریه دانشجویان پردیس حداقل کمتر از دانشگاه آزادنباشد ولی متاسفانه بعد ازیک سال فقط ذومیلیون تومان به حساب دانشگاه واریز کردند برای رشته پزشکی
سلام کف درصد 25برای اعصاب و روان و شیمیایی ها چه شد؟؟؟؟؟؟؟
خواهشمند است جدولی تنظیم کنند که کلیه ایثارگران بهرمند شوندوبه ظلمها پایان دهند.
خجالت بکشید بعد سی و شش سال حالا باید پرسش و پاسخ بگذارید،تا مجلس بداند که نمی داند.
بقول یکی از بزرگان هر شخصی مجتهد است نسبت به اعمال خودش؟؟؟؟؟؟
اگر بخواهند ایثارگران را در جایگاه اصلی شان می گذارند،ولی افسوس؟؟؟؟؟؟
س. اول .حدود سال 92 بود که کنسیون اجنماعی مجلس کف درصد جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی را 25 درصد مصوب نمودند اما هرگز در صحن علنی مطرح نشده س 2 .تلفیق امتیاز ایثارگران نیز به سرنوشت بند یک مبدل شد 3 چرا جانبازان و رزمندگان مورد حمایت بازنستگی قرار نگرفتند اما روستاییان و کشاورزان مورد حمایت دولت واقع شدند .4 واریز کل کسورات جانبازان زیر 25 درصد یک جا و حساب صندوق بازنشستگی واریز تاجانبازان در و گهولت سن از یک حقوق مطمئن آسوده خاطر شوند 5 .چرا دولت بند .ه .تبصره 15 را علیرغم گذشت 5 هنوز اجرای نشده .آیا نمایندگان مجلس خبر ندارند این قانون اجرا .شده چرا دولت را مجاب به لجرای قانون نمی کنند اگر بنا بر این بوده اجرا نشه جرا مصوب و ایجاد بدبینی در میان مردم نمدند 6 .استدعا دارد هر نتیجه بود را عنایت فرمایید فاش عزیز سپاسگزارم
س. .خواهش مند است برای احقاق حقوق در کمسبون پزشکی نظارت قاطع شود زیرا جانبازان بزرگترین دغدغه را از بابت کمسیون دارند .ایکاش می توانستیم با نماینده تلفنی درد دل جامعه ایثارگران را می گفتیم .
سلام. با توجه به اینکه ماده51خدمات جامع ایثارگران در دیگر وزارتخانه ها اجرایی شده است چرا در آموزش و پرورش اجرا نمیشود و کسی از حق فرزندان شاهد دفاع نمیکند. من ۲۳ سال سابقه خدمت درآموزش وپرورش دارم طبق سنوات ارفاقی بنده بایستی بازنشته بشوم اما آموزش وپرورش اجرا نمی کند نماینده گان محترم خود قانون را تصویب کرده اند باید خود پیگیر اجرای آن باشند
1. چرا ماده 3 قانون جامع ایثارگران اجرایی نشده است؟
2. اخر و عاقبت ماده190 سپاه و 38و39قانون جامع به کجا کشیده؟
برای مجلسی که تعداد زیادی از جانبازان و ایثارگران دران مشغول هستند باعث شرمساری است که نتوانستند تکلیف جانبازان را مشخص کنند و وضع انها را سر و سامان بدهند .
1- کف درصد جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی طبق تصویب مجلس 25 درصد اعلام شده است چرا پس از گذشت سالیان اجرایی نشده
2-تغییری در پرسنل کمسیون پزشکی داده شود زیرا ابی که مدتی انباشته شود گندیده خواهد شد
3- با توجه به سن جانبازان ترتیبی اتخاذ شود که درصد انها به درستی داده شود .
4- طرح تلفیق جبهه و جانبازی چرا تصویب نشده است
5- چرا بین جانبازی که یک ماه در خط مقدم بوده با جانبازی که 30ماه در خط مقدم بوده تفاوتی غائل نشده ای ... این عدالت نیست
کارت شناسایی برای جانبازان زیر 25 درصد صادر شود
پيشنهاد مي شود نمايندگان محترم مجلس كليه همسران جانبازان زير25% را معاف از پرداخت ماليات اعلام كنند .
دلايل: جانبازان زير25% از دريافت هر گونه تسهيلات و حقوق محروم هستند و تصويب اين بند مي تواند در ارتقاء سطح معيشت خانواده يك جانباز زير25% و بخصوص جانبازان فاقد شغل موثر باشد .
- در جهت تحكيم خانواده هاي جانبازان قانون بسيار منصفانه اي خواهد بود و انصاف اين است كه قوانين ايثارگران به سمت اعتدال پيش برود .
همه جانبازان با جسم و جان و سلامتي خود قبلا ماليات زيادي براي كشور پرداخت كرده اند .
اين پيشنهاد هزينه اي براي دولت ندارد و هم اكنون درامد دولت خوب است و هر روز هم بهتر مي شود .

اين پيشنهاد رو 6 سال پيش مطرح كردم و در نهايت منجر به معافيت پرداخت ماليات فرزندان شهدا شد البته باز هم جاي شكر دارد ولي چرا خانواده هاي جانبازان زير25% و بخصوص جانبازان بدون شغل اينقدر در قوانين ضغيف نگه داشته شده اند ؟
چرا باید خجالت بکشند ..برای چی باید خجالت بکشند ..
ما باید خجالت بکشیم از این همه توقعات بیجا ..
چون جنگ را اقایان نماینده مجلس چرخاندند .چون همین نمایندگان مجلس در اردو گاهای عراق زجر کشیدند .
چون همین نمایندگان مجلس پشت خاکریزها جانشان را بر کف دست نهادند و با رشادت زیاد جانباز شدند و شهید دادند حالا چرا باید خجالت بکشند این اقایان صاحبان این اب و خاک هستند چرا باید خجالت بکشند ..
36 سال از انقلاب میگذرد هنوز نفهمیده اند که وظیفه یک نماینده چیست ؟
اقایان نمایند شما ها نوکران این ملت هستید نه اینکه خودتان را ان بالا بالاها میبینید .
اگر کمی بالاتر از سرتان را نگاه کنید ملت را میبینید چون زمان کاندید شدنتان نزدیک است و انجاست که به مردم التماس میکنید .
یعنی واقعا تا کنون نفهمیده اید که چه وظیفه ای دارید واقعا باید خجالت بکشید با چنین خدمتی به ملت بخصوص به ایثارگران . همان ایثارگرانی که شما ازخونشان و زجرهای شبانه و ناله های درد جانبازان به این مقام نائل شده اید واقعا خجالت بکشید.
فاش نیوز تشکر
سلام همه عزیزان فاش نیوز .از اقدام شما در باره سوال از نمایندگان مجلس نهایت سپاس و قدر دانی میشود.البته سوال از سردار شریفی به سرانجام رسید.یا اینکه ایشان طبق معمول گرفتارند
لفطا یکی از نمایندهگان مجلس جواب من را شفاف بدهد من جانباز بیکار هستم 20درصد با 9 ماه بسیجی در حال حاظر بیمه اختیاری تامین اجتماعی هستم که حق بیمه من کامل پرداخت میشود در حالی که اگر کارمند دولت بود از درصدی از پردخت بیمه معاف بودم و مالیات و یک پایه حقوقی ولی حالا هیچ ردیف حقوقی کمک معیشتی از سوی سپاه هم شامل من نشده چون راه رشوه دادن یاد ندارم
من یه سوال از خود شما مسئول محترم سایت دارم. اولا دستتون درد نکنه بابت لطفی که به خانواده ایثارگران دارید و زحمتی که میکشید، سوالم اینست. چه زمانی جواب این سوالات همسنگران را میتوانیم بگیریم و بخوانیم؟؟
چرانمایندگان تاکنون قانونی رابرای رسیدگی به دریافت خدمات جانبازان زیر25درصدخصوصاشیمییایی هااعمال نکردند.واقعاچرامن جانباز20درصدشیمییایی باید15میلیون برای هزینه کارشناسی ارشدباقرض وقوله وبدون یک ریال کمک ازمسئولان وبنیادشهیدوامورایثارگران هزینه کنم.واقعاپیش زن وبچه هام خردشدم که ازشکم آنان زدن ورفتم تحصیل.چون 30سال صبرکردم ودیدم خبری نشد.چراجانبازان کارمندزیر25درصدنبایداضافه کارثابت ازادارات خودبگیرند.چراآنان نبایدتقلیل ساعت داشته باشند.وصدهاچرایی دیگ..................................................ر؟
چراقانونی رادرمجلس مصوب نکردیدونمیکنیدکه جانبازان بالاوزیر25درصدازخدماتشان بایددرمدیریتهابهرمندشوند.چرااکثرجانبازان بایددرحاشیه باشند.چرابه جانبازان زیر25درصدخدماتی داده نمیشود.چرابرای آنان کارت شناسایی صادر نمیشود.چراتحصیلاتشان رایگان نیست.چراتقلیل ساعت کاری ندارند.چراکارانه وبهره وری وپاداش واضافه کارنبایدبه انان هرچندکم اختصاص داده شود.چرابعدازاین همه سال ازپایان دفاع مقدس تازه بایددنبال قانون برای جانبازان عزیزخصوصازیر25درصدهاباشیم.واقعادردداردای نمایندگان.
سلام
شرمتان باد ای نمایندگان دروغین ملت (بعضی از نمایندگان توهین به همه نمی شود) چی شده با این قانون وقوانین ظالمانه
مثلا رزمنده و دلاور جانباز 20% یا کمتر و یا تا 24% هیچ گونه خدمتی ارائه نمیشود ؟اما فرزند جانباز 25%(فرزندی که تازه بدنیا میاد و یا بزرگ آنها که اصلا رنگ و روی جبهه را ندیده و از صدای گلوله وحشت میکند و بعضی از آنها داخل شلوارش خرابی میکند)همه نوع خدمت به آنها میرسد
قانون ظالمانه ای که بعضی از همین نمایندگان دروغین تصویب کرده اند
چرا قوانین را اصلاح نمیکنید اگر سود و منفعت شما در آ« نیست؟
مثلا خود جانباز ورزمنده زیر 25% به فرض کل هزینه دانشگاه آزاد را پرداخت میکند ولی فرزند جانباز 25%از تمام این هزینه ها معاف است.
آیا این قانون عادلانه است؟ویا خیلی از قوانین دیگر


چرا فکری به حال جانبازان اعصاب و روان و شیمیائی زیر 25% نمیکنید



جزای شما و امثال شما به روز قیامت
جزای شما و امثال شما به روز قیامت
جزای شما و امثال شما به روز قیامت
جزای شما و امثال شما به روز قیامت
سلام دلاورکف درصد جانبازان اعصاب وروان وشیمیای زیر25 درصدبه تاریخ پیوست اصلابنای درصد که 25 درصد راملاک ومبنا قرارمی دهند از اول اشتباه ویک نوع خیانت بوده باید واضح درصد به تناسب درصد به هردرصدی مزایا درنظر می کرفت متاسفا نه یه فیلتر 25درصد رابرای محروم کردن تعدادی گثری ازایثارگران بشوندومصداق ان هیچ جای دنیا دیده نمی شودولکن تازمانیکه صدای ایثارکران شنیده نشود این وضع به قوت خودباقی است وتنهاراه به نظربنده جمع اوری امضا ونوشتن نامه به محضرمقام معظم رهبری است والا باید درخواب به بینیم چون خیلی ها دیکه چنگ رافراموش کرده اندودیکر نیازبه وجود ایثاگران نیست اکرماها راتابه حال به عنوان جنک طلب محاکمه نکردندباید شکرکذارباشیم والسلام وصدسلام
چندین سال است درصدور کارت جانبازان تعلل کرده اند. این بی توجهیها در حق ایثارکران چه معنا دارد؟ هنگام تنظیم لایحه بودجه 94بغیر ازنماینده ترک زبان ارومیه کسی ازحقوق ایثارگران دفاع نکرد واقعا تاسف باراست.
باسلام اينجانب درسال 1360 مجروح و15درصد ارتش و25 درصد بنيادشهيد دارم و گواهي ازكارافتادگي دارم ازهيچ جا اعم ازبنياد ياارتش حقوق نمي گيرم ميگويند كارمند هستي در حالي كه حقوق بابت ازكارافتادگي ربطي به حقوق كارمندي ندارد لطفا پاسخ داده شود ممنونم
با سلام اينجانب درسال 60 مجروح و15درصدارتش و25 درصد بنيادشهيددارم و توسط كميسيون ازكارافتاده كلي محسوب ومشمول حالت اشتغال ميباشم واخيرا هم ازاموزش وپرورش بازنشسته شدم وبه همين دليل (كارمندبودن) هيچگونه حقوقي به بنده پرداخت نميشود لطفا پسخ داده شود
سلام ماده۳۸کی اجرامیشود
من جانباز ارتشم وحالت اشتغال بنیاد وازبنیاد حقوق میگیرم .آیاماده ۳۸شامل حال من میشود.وامسال من که سال۶۴مجروح شدم کی بازنشته میشویم
چرا اجازه می دهید کسانی که دردانشگاه پردیس قبول میشوند ازطرق مختلف تنبیه شوند مگریک دانشجوی پزشکی پردیس ازدانشجوی پیام نور پایین است
باز هم تکرار میکنیم شرمتان باد نمایندگان.بنده به گناه اینکه جانباز زیر ۲۵ درصدم شهریه دانشگاه آزاد را خودم پرداخت میکنم ولی شما نماینده های تبعیض گر و بدور از عدالت مصوب کردید که فرزندان جانباز ۲۵درصد از پرداخت شهریه دانشگاه معاف باشند!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در قیامت و دادگاه عدل الهی هرگز شما را نمی بخشیم.بنده خود ده بار به مجلس و مرکز بنیاد رفته ام و گوشزد کرده ام اما کو گوش شنوا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اقایان نماینده .چرا قانون خدمات جامع در اموزش وپرورش اجرا نمی گردد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟ چرا؟؟؟؟ چرا در اموزش وپرورش جانبازان کرامت ومنزلت ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1_ قرار بود پایه درصد جانبازان اعصاب و روان 25 درصد بگیرند چی شد ؟
2_ تکلیف بیمه تکمیلی بازنشستگان را یکبار برای همیشه رون کنید تحت پوشش بنیاد باشند یا دستگاه اجرایی خودشان ، کسانیکه صندوق سازمان تامین اجتماعی هستند چی ؟ تامین اجتماعی که دستگاه اجرایی محسوب نمی شود .
سلام
علت عدم اجرای ماده واحده 75/09/07 برای همه جانبازان ازکارافتاده چیست چرا عده ای ازسال 75 ازآن بهره مند وعده زیادی محروم هستیم
حال که تبصره 2 ماده 39 اصلاح شد چرا به ما جانبازان حقوق ایثارگری نمیدهند
تمنا دارم نظارت فرمایید اگرقانون هست برای همه باشد اگرنیست چرا حدود نود هزار بهره مند ومابقی محروم هستیم
خدایی اگرقصد خدمت به جانبازان دارید چرا براجرای قوانین مذکور نظارت نمیکنید
چرا بنیاد به سلیقه خودش برای برخی اجرا میکند ومابقی حسرتش میخورند
تمنا دارم با ارائه طرح دو فوریتی بطور شفاف کار را یکسره کنید تا سلیقه ای برداشت نکنند
جناب نماینده محترم جانبازی که همانند فرد عادی مدت سی سال زحمت میکشد همانگونه افراد غیر جانباز حقوق بازنشستگی میگیرند جانبازان هم حق دارند
خدایی حقوق درقبال کار چه ربطی به حقوق ایثارگری دارد
آیا فکر کردید جانبازان که اعضای بدنشان را ازدست دادند چقدر عذاب میکشند وچه مشکلات وکمبودهایی دارند منتظر پاسخ هستم
چرا حالت اشتغال جانبازان که جنبه قانونی هم دارد قطع شده و متاسفانه الان ۱۰ سال نمایندگان قوه مقننه هیچ تدبیری نکردند؟
اجرای ماده 27 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اعتبارات مالی برای صندوقهای بیمه بازنشستگی که در سند راهبری خدمات رسانی به رزمنده گان امده پیگیری شود
با سلام .لطفا بفرمائید که این موضوع کجا و کدام یک از نمایندگان شرکت می کنند آیا فرد خاصی را جهت پاسخ به سوالات در نظر گرفتید .اگر امکان دارد شماره تماس و زمان را هم اعلام کنید تا بتوانیم طی تماسی سوالات مان بپرسیم.. سپاس
اخر و عاقبت ماده190 سپاه و 38و39قانون جامع به کجا کشیده؟
وبرای پیگری کجا باید شکایت کنیم؟ وچرا برای کارمندان بنیاد شهید اجرا می شود ودحقوق دریافت مکنندولی برای کارمند آموزش وپرورشه نه؟
وچرا ماده 51برای کارمندان آموزش وپرورش اجراء نمی شود ؟
میخواستم طرح سوال کنم خدمت نمایندگان ولی دیدم میگویند مجلس دیگر در راس امور نیست و بعد هم آنگونه که پیداست بعد سی سال و پیر شدن ما و تصویب قوانین و مقرراتی که ضمانت اجرایی ندارد و مجلسی که نمایندگان محترم آن با وجود مشکلات حاد و عمر بر فنا ده ایثارگران نشستند و برای خودشان قانون دریافت حقوق مادام العمر تصویب کردند ! دیگر جای طرح سوال ندارد ! پس شما را بخدا میسپارم و شکایتم را از شما و مسئولین را نزد خدا میبرم چه اینکه او خیر الحاکمین است
چرا مجلس قانونی تصویب نمیکند تا همه ی جانباران را به یکباره سر به نیست کنند وتا با خیالی راحت تر به چپاول بیت المال و خوردن حقوق ما ایثارگران بپردازند
با سلام ، من شماره تلفن هاي اكثر نمايندگان مجلس را دارم ، ولي هر چي پيام ميزارم جواب نميدن ، خودم رو معرفي ميكنم مشكل را در ميان ميگزارم دريغ از يك جواب،،،،، نميدونم حالا چي شده كه ميخوان جواب ايثارگران را بدن ، اهان يادم اومد نزديك انتخابات هستيم ،
سلام و خدا قوت به تمامي نمايندگان كه پيگر اجرايي قوانين ايثارگران مي باشند:
سوال بنده از نمايندگان محترم مجلس اين است كه . با توجه به اصلاح بند 2 ماده 39 قانون خدمات رساني به ايثارگران ، بنياد شهيد و امور ايثارگران آن را اجرا نمي كنند. به عنوان مثال اينجانب جانباز 70% مي باشم كه در سال 83 حقوق حالت اشتغال تبصره يك اينجانب به خاطر تبصره 2 ماده 39 قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران توسط بنياد شهيد قطع گرديده. ولي تاكنون بنياد اين حقوق را برقرار نكرده . از نمايندگان محترم مجلس شوراي خواهشمند است علت عدم اجرايي تبصره فوق را از بنياد شهيد و امور ايثارگران پيگير باشند.
صدو بیست نماینده ایثارگر در مجلس چه میکنند شایدآنها هم دنبال منافع خود هستند . حقوق ایثارگران در دستگاههای دولتی تضییع میشود عمل به قانون سلیقه ای یا گزینشی شده بداد ما برسید بترسید از آن زمان که ایثارگران در جلوی مجلس ودیگر نهادها برای مطالبه حقوق قانونی خود ....
از اینکه سایت فاش کلیه نظرات انتقادی را عینا منعکس کرده واهل سانسور نمیباشد تشکر وافر دارم. درد تا نمود پیدا نکند قابل درمان نیست.
باعرض سلام.لطفاراجع به طرحي كه قبلادركميسيون اجتماعي مجلس تصويب شدوقرارشدكف درصدجانبازان شيميايي واعصاب وروان 25%شودازنمايندگان بپرسيدكه كي به قانون تبديل ميشود.باتشكر
با سلام ،تکلیف بیمه تکمیلی جانبازان شاغل وبازنشسته آموزش وپرورش چه می شود؟ با ابلاغ دستور آقای نوبخت معاون محترم ریس جمهور به دستگاههای اجرایی مبنی بر پرداخت کامل هزینه های درمان جانبازان وبازنشتتگان ،بنیاد شهید آموزش وپرورشی ها را از تاریخ1/6/94 از قرارداد تکمیلی خارج کرد واول بیچارگی جانبازان آموزش وپرورش شروع شد ، مدیران آموزش وپرورش می گویند آقای نوبخت ابلاغیه صادر نموده اما تامین اعتبار نکرده است .یک روزی همه ی فرهنگیان مملکت آبرومندانه از بیمه طلایی استفاده می کردند اما امروزه آموزش وپرورش توان بیمه تکمیلی تعداد محدود جانبازان خود را که برابر قانون مسول است ندارد ،پاسخگو چه کسی است ؟
کسانی که مورد بی توجهی وبی مهری قرار گرفته اند جانبازانی هستند که از طرف دستگاه محل کار خود تبصره شش 6 شدند.

1- چون هم نه اضافه کاری دارند و نه خیلی ازمزایای دیگر مانند بهره وری کارانه ارزشیابی و.....

2- نه بنیاد به آنهاهیچگونه خدماتی نمی دهد در بنیاد نه حقوقی دارند نه هزینه های درمانی آنها حتی درارتباط بامجروحیت پرداخت می شود.
زمانی که بازنشسته شوند بعلت اینکه اضافه کاری نداشته ومعدل میانگین دوسال اخر حقوق انها ملاک عمل بیمه تامین اجتماعی محسوب می شود حداقل برداختی برای انها منظور میگردد
سلام جانباز 10درصد هستم 52سال سن دارم وفرهنگی میخواستم درمورد محاسبه حقوق بازنشستگی مرا راهنمایی کنید ایا آخرین حقوق درحکم ملاک است یا میانگین 2سال آخر باتشکر فراوان از شیراز
سلام ، تکلیف ماده 190 سپاه وماده 38 واصلاحیه تبصره 2 ماده 39 قانون جامع ایثارگران درمورد بسیجیان وآزادگان بسیجی چه شد؟ چه کسانی قانون شکنی میکنند. چرا تبعیض بین جانبازان وجود دارد. ؟
سلام
اینقدر این وعده ها ی سر خرمن در استانه اینخابات به مردم بیجاره دادن که دیگه برامون عادی شده یک سوال دارم هر که به بخاطرخدا به رضای خدا کار میکنه جواب بده مرد مردانه بنده یک جانبازشیمیایی35درصد اعصاب روان هستم روزی یک کپسول هوای اکسژین مصرف دارم بچه ای دارم ماشین دربست میگیره کپسول هوا را که بیرون شهر قم هست پرمیکنه میاره این بچه منا از مدرسه اخراج کردن من هم فقط بخاطر اینده بچه ام جنگ کردم اگرهرکه هرکه باشه بس فرق عراف و افغانستان و ایران چیه به خداوندی خدا قسم فقط بجرم جانباز بودن بنده اخراجش کردن یک با وژدان میخوام جواب سوالم را بده درضمن سه تا بچه بزرگ کردم یک ساعت هم مدرسه شاهد راه ندادن چرا مگه ان بچه های که در مدرسه شاهد درس خوندن خونشان قرمزتر از خون بچه من است در پایان از زحمات برادران فاش نیوز متشکرم بسیار قدردان هستم که همیشه دردهای بنده را منعکس کرده
لطفاازنمایندگان مجلس سوال کنیدباتوجه به اصلاحیه تبصره۲ماده ۳۹قانون جامع ایثارگران که می گویدحقوق حالت اشتغال جانبازان درصورت اشتغال دردستگاههای موضوع بندالف ماده ۲این قانون قطع نمی گرددآیا جانبازان شاغل یابازنشسته ایکه دارای حکم ازکارافتادگی کلی بوده و اصلا حقوق حالت اشتغال ازبنیاددریافت ننموده ویااینکه بعد ازاشتغال بنیادحقوق آنها راقطع نموده است تکلیف آنها چگونه است
ماده ۵۱قانون جامعایثارگران کلیه دستگاههای اجرایی راموظف کرده است به شهدا جانبازان ۲۵درصدوبالاتروآزادگان شاغل معادل ۲۵درصدحقوق کارکنان دولت فوق العاده ایثارگری به طورماهانه پرداخت نمایدامامتأسفانه دستگاهها برای جانبازان بازنشسته این قانون رااعمال ننموده اندومی گویندبایدجانبازمشغول بکارباشد. سوال اینست که اولا شهدا درقیدحیات نیستندکه مشغول بکارباشنددومأ ایاجانبازی که بازنشسته باشددیگر ایثارگرنیست ویابعبارتی قیدایثارگری وی منتفی می شود که فوق العاده ایثارگری به اوتعلق نمی گیردلذاازنمایندگان مجلس تقاضامندیم که این موضوع راحل نمایند
سلام
در زمان جنگ در چند عملیات شرکت داشتم در اخرین اعزام در یک مانور که توسط لشکر صورت گرفت جانباز شدم این مانور توسط لشکر ولی پشت منطقه جنگی انجام گرفت و ماموریت لشکر ثارالله در سال 66 بود اکنون من را شامل پوشش نیروهای مسلح نمیدانند
من در زمان جنگ و بسیجی لشکر بودم تصمیم هم با لشکر بوده ایا اینکه لشکر ماموریت پشت جبهه امده باید حق من ضایع شود ؟ من جانباز 55 درصد با درصد بالای اعصاب باید اینگونه حمایت شوم ؟
استدعای مساعدت دارم
من تنها جانباز این مانور هستم و 4 شهید که شهدا را پوشش دادند
سلام / اقایان نمایندگان کاری کنند که دستگاههای دولتی پاداش باز نشستگان جانباز را در یک مرحله بدهند نه اینکه طی چند مرحله که نتوانند حداقل گره ای هرچند کوچک باز کنند.
با سلام
من جانباز ومجروح جبهه در سال 1362 هستم.اطلاع دارید که درآن ایام بحث درصد نبود وبه همه میگفتن مجروح جنگی.....
بگذریم من در سال 1365به خدمت مقدس سربازی در سپاه رفتم. یعنی عضویتم بسیجی بود وتبدیلش کردم به سربازی(پاسداروظیفه) وخلاصه 18 ماه خدمت کردم که از این 18 ماه 14 ماهش در خط مقدم بودم. که بنده خدایی گفت تو چرا خدمت میکین؟؟!! چون باید معاف از خدمت بگیری چون مجروحیت بالا داری؟!!
خلاصه به کمیسیون معافیت در استان وسپس به تهران ستاد کل معرفی وفوری معاف شدم. یعنی من 18 ماه خدمت را مفت انجام دادم؟؟ خدمتی که نباید انجامش می دادم.جالب اینکه بعدامتوجه شدم که قاونی وجود داشته که مجروحین جنگ وبسیجیان خدمت کرده در در جبهه باید کارت پایان خدمت می گرفتند.
حالا با این توضیحات سوالم این است:
1- مدت خدمت سربازی من تبدیل به خدمت داوطلبانه می شود یا نه؟
2-18 ماه خدمت سربازی کردم که14 ماهش در خط مقدم جبهه بوده (الان کارمند دولت هستم) این مدت به عنوان سنوات داوطلبانه برای من منظور می شود یا نه؟
نمایندگان محترم مجلس در این خصوص کار کنند.
نماینده نگوید چپاولگران قرن بگویید
از همه ی عزیزان وایثارگران معزز تقاضا دارم هرگونه اطلاع یا راهنمایی در باره مشکل ذکر شده در متن فوق دارند درج فرمایند که بنده بتوانم به حقم برسم.
اجرتان با خدای بزرگ
یک زمان مجلس در راس امور بود الان در راس چپاولگران واختلاصگران و زمینخواران است میگین نه خودتان دو دو تا کنید چرا بس حفاظت از بیت المال قانون سفت سخت تصویب نکردن اماهر روز یک قانون برای دله دزدان تصویب میکنند چرا برای این که...................
چرا قهرمانان جنگ را هر روزضلیل و ظلیلتر کردن الان یادشان افتاده ایثاگری هم هست بخاطر 2تا رای فکرمیکنیدزرنگ هستید اما تک تک همین ملت درقیامت یقه اتون را میگیرند
وای به حالتون مکافات این دنیا هم حتماحتما هست خودشان را نگیره بچه هاشون را میگیره
هریک از دوستان نظری داده است و همه قابل احترامند ....
اما برادر جانباز ( م . ر .ک ) با یک بیت شعر کامنتهاتی همه بچه ها را خلاصه کرده است .
اگر وجدانی در وجود نمایندگان باشد با همین شعر استاد قلم جانباز محترم ( م . ر . ک ) کلی راز نهفته است نمایندگان بگردند و پیدایش کنند .واسلام.....

فاش نیوز تشکر
فاش نیوز عزیز خداقوت
1- سوال دیروز من که فرستادم کو؟ نکنه برخی را دستچین می کنید؟!!
2- لطف کنید در باره مصاحبه با سردار شریفی اطلاع رسانی کنیدداریم به شما هم بی اعتماد میشیم. قول دادین ولی عمل نکردین./
درپناه حضرت حق باشید
ازجناب آقای شهیدی استدعاداریم جانبازان زیر25درصدرادریابند ارزش اینها کمترازفرزندان بالای 25درصد نیست واین ایرادقانونی است لطفا عنایت ویژه ای به این امرمهم داشته باشند التماس دعا.
سلام وقت بخیر من جانباز سی درصد شیمیایی عصاب روان هستم که سالهاست درد میکشم هفت بارعمل کردم از دست پا چشم صورت نخاح گردن عمل کردم دراوردن یک کلیه و عمل های دیگر نه در اداره ای کار میکنم نه حقوق بگیر جایی یک ملیون تومان کمک معیشتی از بنیاد می دادند که اقازادها کم اوردن کمک معیشتی من را قطع کردن حل تقاضای حالت اشتقال دادم میگویند چون سن شما بالاتراز شصت سال شده شامل حال من نمی شود مگر من چه گناهی کردم که بعداز چهار سال در جعبه برگشتم دیگر درس نخواندم که لاقل کارگر شهرداری بشم که حال از همه نعمت های این انقلاب بی بهره شوم و بچه های اقازادها وخود اقایان مسولین که اختلاس میکنند بازهم حاضر به ترک کار نمی شوند ایا ما جانبازان حقی نداریم یا ارزش یک توپ فوتبال را ندارد چون پیر شدیم و توان کار نداریم باید ما جانبازان را فراموش کنند از آن برادر عزیز اگر پشتیبانی داری و شما راهم از کار برکنار نمیکنند مارا یاری کنید و چرا ما در کمسیون حالت اشتقال راه نمیدهند چون پیر شدیم باید بمیرم عاقبت مرگ هست باید جانبازان بی سواد و بیکار که سن بلایی دارند چکار باید کرد و سلام
با سلام بنده ازمرداد سال 65بمدت یک سال بعنوان کارمند دولت در مناطق جنگی خدمت نمودم.از طرف سازمان مرکزی بسیج مستضعفین گواهی ایثارگری دارم.اما در اداره از مزایای ایثارگری محروم هستم لطفا پیگیری فرمایید.
با سلام وتحییت
احتراما بدینوسیله به استحضار میرساند اینجانب یوسف سفیدانی فروغ به شماره استخدامی ۱۵۰۳۴۲ پرسنل رسمی بانک مسکن بوده ودر مورخ ۸۶/۰۶/۲۰ در واحد انتظامات مدیریت استان آذربایجان شرقی مشغول به خدمت میباشم .لازم به ذکر است که اینجانب فرزند شهید بوده متاهل و دارای یک فرزند میباشم .با عنایت به اینکه پارهای از مشکلات خانوادگی وهمچنین مشکل اعصاب روان همسرم که بیش از چند سال است که به زندگیم دامن زده و روز به روزشدیدتر میشودو به تشخیص پزشکان معالجایشان را از تنهایی پرهیز نمودندو الا جرم اینجانب ملزم به حضور در منزل میباشم و از طرفی خدمت در انتظامات برام سخت وطاقت فرسا شده که احتمالا اثرات بمبارانهای دوران دفاع مقدس بوده که ۲۰ روز در آن زمان در حالت کما وزبانم لال شده بود که نمیتوانم درمحیط نظامی مشغول به خدمت باشم که بعد از چندسال درخوایت های مکرراز مسئولین مربوطه جهت تغیر شغل به انحاء مختلف امکان آن برام فراهم نگردیده است و همچنین این موضوع باعث شده در طول این مدت مشکلات بیشماری در زندگیم داشته باشم. لذا خواهسمندم معجلا مرا در این امر یاری نموده وآسایش و آرامش از دست رفته زندگیم را به من باز گردانید. امید است پاداش کارهای خیر خود را از خداوند متعال دریافت دارید.پیشاپیش از حسن عنایت جنابعالی به فرزندان شاهد کمال امتنان و قردانی را دارم .با تشکر
باسلام اینجانب جانباز هستم 24 ماه از سال 62 الی 64 در جبهه های حق علیه باطل خدمت کردم ودر عملیات بدر مجروع شدم وحالا که میخواهم از مزایای جانبازام. استفاده کنم میگویند شما زیر بیستدرصدجانباز دارید تمی توانید میخواهم بازنشسته شوم وقبلا در سال 97 جانبازان از اخرین حقوق دریافتی به عنوان مستمری بازنشستگی استفاده کرده اند ولی در سال 98 ما نمی توانیم از اخرین حقوق ومزایا استفاده کنیم وبایستی مبنای دوسال گرفته شود پس چرا به جانبازان زیر بیست درصد احترام وارزش قایل نیستتد چرا حق وحقوق ما را نادیده میگیرید خواهشمند است پیگیری شود که ما جانبازان زیر بیست درصد برای مستمری بازنشستگی از اخرین حقوق ومزایا استفاده نمایم
باسلام به نمایندگان مجلس از استان سمنان.استدعا دارم.1_بنیاد جانبازان.سمنان.وامورایثارگران نزاجا چه وظایفی درقبال جانباز.دارند.فقط فرا ازحقیقت.و؟2 بنده 35 ماه خط مقدم کردستان.هم بسیج.هم سربازی.کارت ایثار سربازی.ارتش به من دادند.ولی هیچ ارکانی قبول نمی کند.حتی جانبازان.3هفته پیش به سوله 401 ابی ارتش رفتم.برای.معافیت پسرم گفتند.2هفته دیکر برایت پست.می کنیم.3هفته شده.هیچ شماره ندادند.شماره نیروی زمینی لویزان هم میگیریم.جواب نمی دهند..جانباز بسیج ترگش سر.پهلو.گلو .شیمیایی .وموج .ارتش.. ترگش.پا2عدد.موج با سوختکی.بنیاد.سمنان 5درصد. هدیه دادند.بعداز 30 سال شگایت کردم.دیوان عدالت.1سال ماده16..أ2سال است به دیوان عدالت.بنا بوده.تا اخر همین برج بنیاد را محکوم.کنند.هنوز که خبری نیست.شما.به خون شهدا.شعاری..نه عمقی به فکر.واقعا مستضعفین.جانبازان بی باعث باشید.،53.سالم..مشکل.اعصاب وروان.باعث.شده یک پسرم.را ،،گر.و؟یک پسرم .دیکر.را،11ماهگی با ابجوش سوزانده ام.دانشجو هستند.هیچکس به دادمان نمی رسد.بی احترامی.ابرو مارا برده اند.؟به شماره.همراهم.زنک بزنید.بقیه داستان را برای شما عزیزان .واقعا دلسوزید.یک تماس بگیرید.به شماره.4569368476 ،به شاره.ملی.4569368476.?
ازاستان سمنان نمایندکان مجلس چند سال تصویب می کنید.وماده قانون ؟.شما را به امام حسین این بیچاره ها را چشم.انتظار نکذارید.بنیاد شهید.که مسئولیت دارد.می کویند.می دانیم.ماده ها را حفظ هستیم.؟ولی دروغ هیچ کس به فکر ما نیست عزیزان اگر درست است.می کوید.د، اخبار مستقیم پخش کنید.انها ی که بلد.یا زودتر درصد کرفتند.25.درصد کمکی شده.مابقی 3،سال خط مقدم؟5درصد.وهمه سردر کمی است.اذیت نکنید.
سلام‌ نماینده محترم ۲۷ماه درجنگ بودم ۲۴ماه سرباز۳ماه داوطلبانه سال ۹۶ .برج ۹بازنشسته شدم کارشناس بودم یک مقطع شامل حال من می شد که اداره بعضی را درجریان قرارداده وبعضی را مخفی کرده اونای که آشنا داشتن به دیوان شکایت کردن برج ۷سال ۹۸ رفتن سرکار ما شکایت کردیم به دیوان رد شدیم این چه عدالتیه به ما که رسید تاریخ استفساریه شد چرا پس چرا اونها که پارتی داشتن رفتن سرکار پس عدالت چی میشه ما که از این بابت مزایایی نگرفتیم درطول ۴۱سال انقلاب فقط یک مقطع برای ما بود که ان هم بی عدالتی شد چرا برنامه ششم درمورد یک مقطع برای بعضی که با ما بازنشسته شدن اجراشده دیوان مال ما را رد کرده یکی جواب بده ما قانع بشیم‌
سلام نماینده محترم جواب بدید چرا یه عده ازبرنامه ششم یک مقطع رفتن سرکار یه عده که همزمان با اونها بازنشسته شدن نتوانستن یه کمی هم به عدالت فکر کنید جناب اقای امیرابادی محترم چرا جناب نوروزی نماینده ایثارگران چرا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi