شناسه خبر : 37541
دوشنبه 23 شهريور 1394 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امان ازسازمان تبلیغات فارس!

محمد-  بابا تورا خدا به داد دل این جانبازان شاغل برسید. بنده خودم 25 درصد جانبازی دارم و 25 سال هم کارمند سازمان تبلیغات اسلامی فارس هستم. خدا می دونه بیشترین کارو انجام میدیم و کمترین حقوق رو می گیرم. مزایا که چه عرض کنم وقتی به بنیاد مراجعه می کنیم به ما می گویند کارمند وقتی که از اداره درخواست مزایای قانونی جانبازی می کنیم، می گویند که سازمان تبلیغات نهاد انقلابیه و دولتی نیست!

 البته تو سازمان مرکز این چنین نیست و کارکنان جانباز تو سازمان تبلیغات مرکز از همه حقوق و مزایا مانند اضافه کاری 175 ساعت و وام های بلاعوض برخوردارند ولی اداره کل تبلیغات فارس یه مدیر کلی داره که عمدا" حق و حقوق ما جانبازان را پایمال می کند و عجیب اینه که هیچ فریاد رسی نیست.

  حرف زدن زیاد که هنر نیست! بیاید گشتی تو استان های محروم بزنید و دردی از جانبازان کم کنید. حق و حقوق من جانباز رو می خورند و آبی هم روش و هیچ فریاد رسی هم نیست! بابا ما هم زن و بچه داریم.

 خدا شاهد است که بنده با سه سر عایله با حقوق کم مانده ام که چه کنم! والله به نان شب محتاجیم. چرا بخدا اگه مانند من نوعی جسم سالمی داشتم یک دقیقه هم تو این ادارات نمی آمدم. ما آمدیم شغلی پیدا کنیم که برای گذران زندگی راحت تر باشیم ولی متاسفانه حقوق قانونی ما هم پایمال کردند. ببیند من جانباز کارمند سازمان تبلیغات چقدر بدبختم که تو این همه اداره و نهاد آمدم سازمان تبلیغات این هم در یک استان محروم مانند فارس آقا حق و حقوق ما را  پایمال می کنند. بعد هم که شاکی میشیم به می گویند ما با ... در نمی افتیم! بعد از بیست و چند سال که از جنگ می گذرد، این است جواب من جانباز کارمند دولت که حق و حقوق قانونی ما را پیمال می کنند؟!

اینستاگرام
سلام به همه ی سرورانم. تاجهای پر افتخار سر ملت شریف و شهید پرور ایران عزیز و اسلامی. شهدای عزیز میهنم و خانواده های صبور و با غیرت شان. آزادگان شکیبا و با گذشت. جانبازان گرامی و پر از افتخار. جناب آقای شهیدی مگه حضرتعالی رئیس و مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران نیستید؟ مگه حضرتعالی در قبال ایثارگران چه وظیفه ای دارید؟ تحویل بگیرید. این مطلب را بی زحمت بخوانید. چرا این همه بی حرمتی به جانبازان را قبول میکنید؟ آیا شما نمیتوانید یک نفر با وجدان را بفرستید فارس و به این آقای مسئول اداره ی کل تبلیغات باصطلاح اسلامی بگوید که جانبازان ارثیه ی پدرش را برده و خورده اند؟ اینها از جانبازان و جمیع ایثارگران عقده ی بی حد و مرز دارند. بوضوح معلوم و مشخص است که خیلی از مسئولین کاربدست چشم دیدن جانبازان را ندارند. بنده این متن را هم در سایت بنیاد شهد مینویسم. بابا ای ملت یا ایهاالناس ما ایثارگران حق چه کسی را خورده ایم؟ رسمآ در رسانه ب ملی اعلام کنید که ایثارگران این حق الناس را بالا کشیده اند و خورده اند و ملت از دست همه ی ایثارگران ناراحت است و نمیخواهد اینها حتی در این مملکت زندگی کنند تا این کارت جانبازی را تحویل و به حال خودمان فکری بکنیم. آقای شهیدی چرا ساده از کنار این ظلم به ایثارگران میگذرید و هیچی نمیگویید؟ اگر چند نفر از انها را در انظار عمومی از کار بر کنار کنید برای بقیه تجربه خواهد شد که اینچنین به ما ایثارگران بی احترامی نکنند و حق ما را ظایع نگردانند. اینچنین برخوردها بسا بسیار شدیدتر و بیشتر در اکثر اداره جات و ارگانها با ماها شده و میشود. آخه مگه کسی مریض باشد که بی خود و بی جهت بیاید و بگوید که این چنین برخوردی یا اینچنین حق کشیی با من صورت گرفته. از مسئول محترم فاش نیوز کمال تشکر و قدردانی را دارم. سپاس.
سلام
عباس آقا از اینکه با بنده حقیر همدلی کردی ممنونتم خدا می دونه نه قسط مظلوم نمایی دارم و نه التماس توی سازمان تبلیغات اسلامی ظلم های زیادی به شده و می شود عباس آقا تو سازمان تبلیغات یه اصطلاحی را زیاد می شنوی که سازمان خانه روحانیت است حالا این طبیعی دیگه کسی که صاحب خانه هست هر کاری که دوست داره می تونه انجام بدهد از جمله چند سال پیش از حق کشی هایی که به ما جانبازا ن می شد به مدیر کل وقت تبلیغات فارس شاکی شدم بعد از چند روز جناب مدیر کل مرا در اختیار کارگزینی گذاشت و بعد هم مرا به شهر دیگری فرستادند من هم طبق معمول به بنیاد جانبازان اون موقع رفتم و ماجرا را شرح دادم و گفتم که منه جانباز چطور می توانم با این وضعیت جانبازی به شهر دیگری بروم خلاصه بنیاد هم هیچ کاری برای ما انجام نداد و من مجبور شدم و رفتم و متاسفانه به خاطر رفت و آمد های زیاد ترکشهای درون یکی پاهام عفونت کرد و درد های من چند برابر شد یه روزی با همان پای ورم کرده و درد آلود رفتم اداره کل سراغ مدیر کل جوابی که نگرفتم هیچ بلکه مرا مجددا حراستی کردند حالا اون مدیر کل یکی از معاونت های سازمان مرکزه و پستش بالاتر رفته آخه ظلم مگه شاخ و دم داره خدا شاهد است یه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی بخدا پادشاهی می کند و جواب گو به هیچ کس نیست چرا که می گویند ما اداره دولتی نیستم جناب مهتابی عزیز من که دستم به جایی بند نیست ترا خدا اگه شما می توانید نگذارید حقوق مرا پایمال کنند 25 ساله که من غیر از بی عدالتی و حق کشی چیز دیگری ندیدم چندین بار هم خواسته ام که از سازمان بروم بعد به خودم گفتم کجا بروم از کجا خرج زن و بچه هام بدهم بخدا که هیچ فریاد رسی نیست توی استان های محروم و شهرهای دور افتاده بیشترین ظلم در حق ما صورت می گیرد و ما بخاطر اینکه فریاد عدالت خواهیمان به جایی نمی رسد باید با ظلم بسازیم و دم نزنیم البته بعید می دانم که اگر امام زنده بود با ما اینگونه رفتار می شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi