شناسه خبر : 37586
سه شنبه 24 شهريور 1394 , 13:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شاه مخلوع هم فکرش را نمی کرد!

محسن ناطق- سال 56 بود هرگز شاه مخلوع نمی توانست باور کند با وجود ساواک و گارد شاهنشاهی و پلیس مخفی و هزاران ژنرال با پشتیبانی غرب، کوچکترین آسیبی به تاج و تختش برسد! اما یک سال بعد تمام استحکامات ظلم و ستم به حول و قوه الهی فرو ریخت.
 
  پس از سلطنت شاه مخلوع شاهد بودیم در حین نظام اسلامی نیز برخی افراد ظالم و خیانت کار همانطور به سرنوشت دیکتاتورها گرفتار و سرنگون شدند. قدرت و غروری که از یک تکه کاغذ پاره و چند قطره جوهر بدست آید، چه اعتباری در مقابل اراده الهی و خواست مردم دارد؟

 با کمال تاسف باید بگوییم فریب خوردگانی که آرزوی بازگشت کفر به سرزمین شهیدان دارند، باید توبه کنند و بسوی حق تعالی برگشت نمایند در غیر اینصورت هیچگونه ثروت و قدرت قادر نخواهد بود از خشم و غضب الهی و مردم خون داده جلوگیری کند.

اینستاگرام
کمسیون پزشکی قصد دارد جانبازان را با فتنه و اوردن ایرادات واهی و مضحک و ندادن درصد انها را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کند ... اما کور خوانده اند ما هرگز فریب انها را نخواهیم خورد و تا اخراج انان استقامت و پایداری خواهیم کرد و جان ناقابل خود را فدای رهبر عزیز و ملت و کشور خواهیم کرد . انشاالله
هشدار بود
سلام درود بر ناطق.
اما تو ناشناس هر جور می خواهی فکر کن آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب.
در باغ شهادت باز باز است.
ظلم آشکار است ایثارگران سکوت جایز نیست هیهات ........
لبیک یا مهدی. عج
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi