شناسه خبر : 37611
چهارشنبه 25 شهريور 1394 , 14:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس جان! همه چیز میز نیست!

چند روز پیش سالگرد آزادگان رفته بودم به روستای ورناق. دیدم یک آزاده جانباز شیمیایی آمد پیش من. جانبازی که قالی می بافه و حالش خراب میشه!

سید مرتضی جانباز و فرزند شهید - آقای شهیدی! کار برای آقازاده ها می باشد ولی برای فرزندان جانبازان خانواده شهدا کار نیست؟ فقط در تلویزیون داد می زنید به فرزندان شهدا و جانبازان کار می دهیم؟ این همه تبلیغات رو دروغ گفتید! کار سهمیه، مسکن، وام، درمان حقوق دادیم! آبروی خانواده شهدا و جانبازان در کشور را به دروغ بردید ولی تا به حال از دهن شما این حرف آمده؟ که فلان آقازاده  صاحب کارخانه شده، اختلاس کرده؟ راستی از اختلاس بنیاد چه خبر؟ آب شد رفت زیر زمین؟!

 آقای شهیدی! یک شب می تونی با من شب زنده داری کنی؟ نه عزیزم راست بگو. 33 ساله من شب ها خواب ندارم. مردشی فقط چند شب بیا با من شب تا صبح بیدار باش. آقای شهیدی! من 65% فرزند شهیدم هستم ولی با اکثر جانبازان دوستم. چون درد هم خانواده شهدا را می دانم هم درد جانباز ها را. اکثرا" با من دردل می کنند چون می دانند من سرم بره از ولایت دست بر نمی دارم. به کسی هم باج نمی دهم. حقیقت می گویم. نه دنبال مقام هستم نه میز ریاست هستم. آمدم اطراف شهر تا انتظار ملک الموت نشستم. شما نمی دانید بگم خانواده شهدا و جانبازان با سیلی صورت خود را نگه داشتند! بگم باور نمی کنید! به والله می دانید ولی ...!

  چند روز پیش سالگرد آزادگان رفته بودم به روستای ورناق. رفتم به مزار شهدای روستا فاتحه بدم. هر جا شهید ببینم، یاد دوستانم و پدرم می افتم. دیدم یک آزاده جانباز شیمیایی آمد پیش من. از من خواست به مدیر بنیاد تبریز بگویم بیاد مشکلات او را ببیند. جانباز شیمیایی قالی می بافه حالش خراب میشه!

 من زنگ زدم به آقای صمدیان. چند بار حتی گوشی را هم بر نداشت! خدا و شهدای آن روستا در آن دنیا شهادت خواهند داد. خداااا جونم! اینها می دانند ولی خود را به نادانی می زنند! فقط کافیه راه هم نرند مثل من با جانبازان درد دل نکنند، در اینترنت اعتراض جانبازان، خانواده شهدا و آزادگان را بخوانند تا ظلم نکنند. شهیدان را شهیدان می شناسند نه مال و میز و مقام پرستان

برخی امروز به قدرت می رسند، فردا ماشین خانه عوض می کنند تا مقام میز ریاست برای آنها حکومت می کند. مظلوم از یاد می رود خدا روح شهید رجائی را شاد کند. گفت شما به میز و مقام  دستور بدهید نه میز مقام به شما دستور بدهد! وقت نماز راستی مدیر کل ها در می بندند! می دانی نماز جماعت هم براشون عیب داره؟  اتاق خوب گیرشون اومده، خدا را هم فراموش کردند! ولی شهید رجایی می گفت به کار بگویید وقت نمازه.  اینها نه کار می کنند نه نماز جماعت می روند! ظلم مضاعف بر شهدا و خانواده  شهدا تعیین مدیری است که با شهدا وفرهنگ شهادت بیگانه می باشد. خداوند داد زجرکشیده ها را از خائنین به ملت و شهدا در این دنیا خواهد گرفت.
من از خون شهیدان شرم دارم / که خلقی را به خود سرگرم دارم
ز من پرسید فرزند شهیدی / که بابای شهیدم را ندیدی ؟
به من می گفت مادر او جوان بود / دلیر و جنگجوی و پر توان بود
نمی دانم چه سودایی به سر داشت / به دوشش کوله باری از سفر داشت
قدم در کوچه باغ عشق می زد / به جان خویش داغ عشق می زد
چه عشقی مولایش خمینی / که بر سر تربت سقف حسینی
به امیدی که از آن کام گیرد / بگرید تا دلش آرام گیرد

وقتی می ری کربلا بوی مادر اباالفضل فاطمه را می شنوی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام اجرکم عندالله که از ایثارگران دفاع کردید،انشاالله تو مسئول بنیادشهید شوی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi