شناسه خبر : 37635
پنجشنبه 26 شهريور 1394 , 12:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهید جهان آرا در گذشت

سید هدایت‌الله جهان‌آرا پدر شهید محمد جهان‌آرا، فرمانده سپاه خرمشهر صبح امروز بر اثر بیماری در بیمارستان قلب شهید رجایی درگذشت.

 سید هدایت‌الله جهان‌آرا پدر شهید محمد جهان‌آرا، فرمانده سپاه خرمشهر صبح امروز بر اثر بیماری در بیمارستان قلب شهید رجایی درگذشت.

مرحوم جهان آرا در سال‌های گذشته با راه‌اندازی موسسه خیریه به کمک به نیازمندان به ویژه تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند می‌پرداخت.

سید هدایت الله جهان آرا با وجود سکوسیدهدایت‌الله جهان‌آرا پدر شهید محمد جهان‌آرا فرمانده سپاه خرمشهر در دفاع مقدس صبح امروز پنج‌شنبه بر اثر بیماری قلبی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران درگذشت.

سیدهدایت‌الله علی‌رغم اینکه خود پدر شهید بود اما رشادت‌هایی نیز در راه مقابله با ظلم و مبارزه با رژیم بعث عراق داشت او پیش از پیروزی انقلاب با رژیم طاغوت مبارزه می‌کرد و حتی در یکی از گروه‌های مبارز خرمشهر به نام حزب‌الله حضور فعال داشت و مبارزه را از همانجا آغاز کرد. فرزند او محمد جهان‌آرا نیز از فرماندهان شجاع سپاه پاسداران بود که پس از تشکیل سپاه در خرمشهر به آنجا رفت و تا زمانی که به شهادت نرسید دست از مبارزه برنداشت.

گفتنی است، هشتم مهر سال 60 روزی بود که محمد به همراه 4 فرمانده بزرگ دیگر جنگ یعنی سرلشکر فلاحی، سرتیپ نامجو، سرتیپ فکوری و شهید یوسف‌ کلاهدوز قائم مقام سپاه پاسداران به شهادت رسید و نام پرافتخار پدر شهید بودن را بر سینه سید هدایت‌الله برجای گذاشت.



به نقل از خانواده ی جهان آرا مراسم تشییع جنازه حاج سید هدایت جهان ارا پدر شهیدان جهان آرا فردا جمعه ٢٧ شهریور ساعت ١٠ صبح بهشت زهرا تهران ، سالن دعای ندبه برگزار می شود .
 

 

منبع: فارس
اینستاگرام
به کار بردن عبارت هایی مانند خدایش بیامرزد و روحش شاد در مورد چنین بزرگمردی بی معنا جلوه می کند. چرا که تا مورد آمرزش و رحمت نباشی فرزندانی آن چنان غیور نخواهی داشت. فقط می شود گفت سید لطفا دست ما را هم بگیرید. آمین.
رحمت خداوند ودعای ملائک بر او باد . خدایش رحمت کند .
چه زیباست امشب پسر میزبان درب جنت برای پدر است .
هر دو جنت مکان خلد آشیانند ؛ خدایشان قرین رحمت کند .
انا لله وا نا الیه راجعون.....اکنون باسربلندی وافتخار ی که از این دنیا برای فرزندشهیدش داشته در نزدپسری است که نامش جاودانه تاریخ کشورمان شده...چه افتخاری بالاتر از این که چنان نان ولقمه حلالی در سرسفره اش داشته که فرزندی چون شهید محمد جهان آ را را پرورانده....ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته....
سلام باعرض تأثر و تأسف باطلاع میرسانیم پیرمرد جبهه ها حاج عبدویس رجب مؤمن (معروف به عامو رجب) جانباز دفاع مقدس و همرزم شهید اسماعیل دقایقی(فرمانده لشکر۹بدر) عصر شنبه ۲۸شهریور ماه ۹۴ در اهواز دار فانی را وداع گفت و به جمع یاران شهید خود پیوست.زمان و مکان تشییع ایشان متعاقبا اعلام خواهد شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi