شناسه خبر : 37663
شنبه 28 شهريور 1394 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه ما دروغگوییم؟!

حبیب- من یک شیمیایی هستم رزمنده بودم و البته پرونده جانبازی هم ندارم. سالیان طولانی با قرص های اعصاب و روش های مختلف و البته زیر نظر پزشک خودم با هزینه خودم خودم را درمان کردم. الان الحمدالله بد نیستم ولی 10 سالی بیشتر از سنم به نظر میام و البته مشکلات جنبی بسیار زیادتری هم نسبت به همسالان خودم دارم.
برابر قوانین موجود من چون عارضه ظاهری ندارم پس شرایط احراز جانبازی را هم ندارم ولی اگر منصف باشیم بعد از جنگ برای افرادی که پیش چشمشان دوستانشان شهید شدند، صحنه های وحشتناک جنگ را به اشکال مختلف تجربه کردند عوارض روانی زیادی به یادگار مانده و کاش مسئولین به جای دروغگو و دزد انگاشتن متقاضیان جانبازی از زاویه درست و همانند دوران جنگ که این امثال بنده را بسیجی جان برکف مخلص و... می دانستند الان فقط ما را راستگو می پنداشتند نه دزد.

  تجربه شخصی من برای آزمایش اسپیرومتری در بیمارستان بقیه اله این بود که خانم مسئول اینکار مثل یک دزد با من برخورد کرد و با رفتار بسیار زننده و توهین اینگونه القا کرد که من تمارض می کنم و من با خونسردی از ایشان خواستم که من راهنمایی کنند و من صرفا بدنبال سلامت خود هستم و لاغیر و اثبات آن هم جانباز پولی نبودنم است.
البته من به شخصه افراد کمی را می شناسم که حتی پایشان هم به منطقه جنگی نرسیده ولی جانبازی گرفتند ولی این ملاک نیست که با جانبازان واقعی اینگونه برخورد شود

اینستاگرام
خدا نکنه استغفر الله یعنی می خوای بگی که درصد نماینده گان مجلس ومدیران دولتی جعلیه که همه درصد دارند خدایا توبه .........!استغفر الله .
سلام برادر مجتهد قبلا موضوع گرفتن درصد سوری را که بعضی از نماینده های مجلس گرفتندتوضیح دادند،حقیقت دارد، حقیقت زیاد است، ظلم زیاد است.
حقیقت آن است که بعد 24سال از جنگ رزمندگان که هیچ و جانباز زیر25 داریم.
براستی چرا اینطوراست و گوش شنوایی نیست گروهی رزمنده ها به همرزمان شهيدشان ملحق شدند، بدون اینکه کسی احوال آنآن را بپرسد،الباقی هم در زجروتنگدستی و با خوردن انواع داروها نفس های آخر را می کشند.
اینم پایان قهرمانان جنگ مردان مردی که در زمان جنگ لذت و خوشی با خانواده بودن وجوانی خود را خرج کردند، تا ملت و دولت و مجلس کشورشان در آرامش زندگی کنند،تازه دوره خاتمی ریس جمهور کم مانده بود رزمنده ها را محاکمه کنند، و چنان آمریکا آمریکا راه انداخته بودند که گویی منجی شان است.
حیف که دستمان بسته است به واسته وجود قانون و آقامان سيد علی، وگرنه؟؟؟؟؟
های آب از سرمان گذشته بنشینید سر جایتان که این فنری را که فشارش می دهی روزی از زیر دستت خارج می شود و سرت را قطع خواهد کرد.
به زن و بچه تان رحم کنید.
محمد جان کاری که خاتمی نتوانست به سرانجام برساند مطمئنا شهیدی به سر انجام مقصود میرسانه پس دلیلی ندارد که جانبازی که سی سال پیش درصد گرفته وخیلی از بیماری هایش براثز جراحات جنگه حالا تقلیل درصد بدن.این کمال بی انصافی وقدر ناشناسی میباشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi