شناسه خبر : 37664
شنبه 28 شهريور 1394 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه کنند آموزش پرورشی ها؟!

احراری- تکلیف بیمه تکمیلی جانبازان شاغل وبازنشسته آموزش وپرورش چه می شود؟ با ابلاغ دستور آقای نوبخت معاون  محترم ریس جمهور به دستگاههای اجرایی مبنی بر پرداخت کامل هزینه های درمان جانبازان و بازنشستگان، بنیاد شهید آموزش و پرورشی ها را از تاریخ 1/6/94 از قرارداد تکمیلی خارج کرد و اول بیچارگی جانبازان آموزش وپرورش شروع شد.

 مدیران آموزش و پرورش می گویند آقای نوبخت ابلاغیه صادر نموده اما تامین اعتبار نکرده است! یک روزی همه فرهنگیان مملکت آبرومندانه از بیمه طلایی استفاده می کردند اما امروزه آموزش وپرورش توان بیمه تکمیلی تعداد محدود جانبازان خود را که برابر قانون مسول است  ندارد. پاسخگو چه کسی است ؟

اینستاگرام
بیمه تکمیلی دوباره به بنیاد برگشت.از طریق بنیاد خود ثبت نام کنید.
این رشته سر درازی داره مسئولان درمانده یک قانون همیشگی وقاطع نه سالی یکبار با بخشنامه وپس نامه
با سلام ودرود خدا بر روح جان باختگان دیار عشق همانانی که تن از جامه دنیایی تنزیه کرده بودند وتزیین جان باعشق بازی وقوف در عرفات در روز قربان به قربانگاه معبود شتافتندوروحشان آسمانی شدو در دیار شهیدان به مقام عند ربهم یرزقون ارتقاء یافتند.جان دادگان منا درود خدا بر شما باد.
از انعکاس دادن مشکل بیمه تکمیلی آزادگان وجانبازان شاغل و بازنشسته آموزش وپرورش صمیمانه تشکر می کنم،اما بنیاد شهید هنوز پاسخ شفافی در رابطه با تمدید واعتبار بخشی بیمه طلایی (تکمیلی) قبلی نمی دهد ،اعلام می کنند در حال بررسی هستیم نمی دانیم بعد از 25 سال وبعضا بیشتر این قشر مظلوم ایثارگر چه سابقه ای برای بررسی باقی مانده است .آیا در دیگر دستگاهها وبا دیگر اقشار بهتر از ایثارگران هم اینگونه برخورد می شود از جمله خود کارمندان بنیاد شهید که حتی سابقه یا وابستگی به ایثار گران را هم ندارند وهمه بیمه تکمیلیشان برقرار است ،تا کی با اعصاب وروان این قشر باید بازی شود؟ شما با تلفن 1616 بنیاد شهید تماس بگیرید واز این تمدید سوال کنید می گویند در حال طبقه بندی شما هستیم شاید بعضی تمدید و تعدای دوباره به اداراتشان واگذار شوند .آیا این اذیت وآزارها برای کارمندان حتی غیر ایثارگر وزارت نفت ،جهاد کشاورزی ،بنیادها وشرکتهای وابسته به دولت و....دیگران هم وجود دارد؟آیا تنبیهی بالاتر از این پاس دادنها برای قشری که رفتند تا برای دفاع از دین وناموس و حیثیت نظام وانقلاب جان دهند اما جانباز شدند وجود دارد؟ مگر نه اینکه سال قبل همه اطلاعات این جماعت در سیستم بنیاد وبیمه ایران ثبت شده وفقط برای تمدید جند دقیقه وقت نیاز دارد؟استدعاء داریم برای همیشه به حرمت نظام بصورت شفاف این مشکل را حل کنند وجانبازان وآزادگانی که اکثریتشان پا به سن گذاشته ومشکلات جسمانی ،خود وخانوادهاشان را آزار می دهد از بلا تکلیفی نجات دهند. ان شاالله باز هم از پیگیریهای خوب مدیران این سایت ما ایثارگران مراتب تشکر وسپاسمان را اعلام می داریم .خدا یارتان باد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi