شناسه خبر : 37737
پنجشنبه 02 مهر 1394 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور ازحال و هوای جانبازان 70درصد دردیدار با رهبری

گزارش فاش نیوز از حال و هوای جانبازان پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب و حاشیه های دیدار جانبازان با مسئولان کشوری ....

فاش نیوز - در پی دیداری که 49 تن از جانبازان عزیز سراسر کشور با مقام معظم رهبری داشتند به هتل محل اقامتشان رفتیم تا از دیدارشان با مولا و مرادشان برایمان بگویند.
اتوبوس ها که می رسند جانبازانی با دست و پاها و چشمانی که آسمانی شده اند  به کمک خانواده هایشان از ماشین ها پیاده می شوند و روی ویلچرها و بعضی از جانبازان قطع نخاع گردنی روی تخت هایشان جای می گیرند.  با آنکه بعد مسافت تن و جانشان را سخت می آزارد اما این سختی ها را به عشق مولا و رهبرشان تحمل می کنند. به صورت تک تکشان که می نگرم شور و شعف از دیدار یار چهره شان را گلگون و متبسم ساخته است.


درکنار جانباز بهرامی رییس انجمن جانبازان قطع دوپا قرار می گیرم و از دیدارش با حضرت آقا سوال می کنم. با لبخند می گوید با دیدن حضرت آقا خستگی 32سال ویلچرنیشینی ام از تنم رفت. می دانید این دیدار، دیدار عاشق و معشوق بود.  از مجنون پرسیدند لیلی چه حسنی دارد که تو را چنین مجنون خود ساخته است گفت: تو مو می بینی و من پیچش مو!  واقعیت این است که دیدار حضرت آقا وصف ناپذیر است و در کلام نمی آید. عشق است و دیگرهیچ.... و اشکی است که بر گونه هایش جاری می شود.


توفیق زیارت حضرت آقا در آخرین ساعات با نذر صلوات
محمدرضا خردمند یکی دیگر از جانبازان قطع عضو تهرانی می گوید:

دیدار رهبری را من در رویا و خواب می دیدم و یکی از آرزوهایم بود که روزی بتوانم خدمت رهبرم باشم. من جزو کسانی بودم که هیچ اطلاعی از این دیدار نداشتم و در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بودم که به من خبر دادند دیدار با مقام معظم رهبری برایمان میسر است وما باید ساعت 8 صبح فردا در تهران باشیم. از همان لحظه برای تهیه بلیط به چند جا سر زدیم و با نذر صلوات و...  بحمدالله توانستیم خود را به تهران برسانیم وخدمت رهبری برسیم. من آخرین نفری بودم که وارد بیت شدم . حضرت آقا نه فقط به بنده حقیر بلکه تک تک جانبازان را مانند یک پدر دلسوز در آغوش می کشیدند و دست و روی جانباز را با مهربانی مورد تفقد قرار می دادند. چیزی که برایم بسیار جالب بود ایشان چیزی حدود سه ساعت روی پا  ایستاده بودند و با صبر و طمأنینه و با روی گشاده با جانبازان صحبت می کردند و اجازه می دادند سخن جانبازان تمام شود و بعد  صحبت می فرمودند و بعد نوبت به جانباز بعدی می رسید.


نصرالله دهقان جانباز قطع یک دست و پا که با یک پای مصنوعی از شهرستان بهبهان به دیدار حضرت آقا مشرف شده است احساسش رااینگونه بیان می کند:

امروز بهترین روز زندگیم بود. وقتی به دیدار رهبرم مشرف شدم به ایشان عرض کردم آرزویم در این 32سال این بود که از نزدیک شما را زیارت کنم که ایشان هم فرمودند این از کم سعادتی من است.  وقتی از حسینیه بیرون آمدیم واقعا حس کردم مزد 32 سال جانبازی ام را امروز دریافت کردم.

 

حاشیه های برنامه حضور جانبازان در دیدار با مسوولان کشوری

*با توجه به ایمیلی که  از سوی بنیادشهید و امور ایثارگران برای رسانه ها مبنی بر دیدار جانبازان با مسوولان نظام و اعزام خبرنگار برای پوشش خبری ارسال کرده بود از اعزام خبرنگاران به این دیدارها هیچ خبری نبود!

*با هماهنگی هایی که با روابط عمومی بنیاد شده بود خبرنگاران از ساعت 2در محل اقامت جانبازان حضور داشتند که تا ساعت 5 در لابی هتل سرگردان بودند بدون اینکه بتوانند عکس و یا گزارشی تهیه کنند!

*با توجه به وضعیت جسمانی جانبازان، برنامه هایی که برای این عزیزان درنظر گرفته شده بود آنقدر فشرده بود که خبرنگاران بالاجبار در زمان استراحت در اطاق هایشان برای گرفتن عکس و مصاحبه حاضر می شدند که خیلی خوشایند نبود!

*برنامه دیدار جانبازان از باغ موزه دفاع مقدس که اطلاع رسانی شده بود تا خبرنگاران آن را پوشش دهند تا ساعت  6:30 دقیقه عصر انجام نشد و زمانی که از مسوولان هماهنگی  حاضر در هتل سئوال شد با خونسردی تمام عنوان می کردند که امروز قرار نیست برنامه باغ موزه  داشته باشیم!

گزارش از صنوبر محمدی

تصاویر از علی وصال آزاد

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
چرا انقدر عکسها کیفیتشون کمه؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi