شناسه خبر : 37778
شنبه 04 مهر 1394 , 08:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رامبد عزیز تشکر!

م. ر. ک .جانباز- رامبد عزیز متشکرم. رحمت بر شیر مادرت که چنین فرزند حق شناسی را به جامعه تحویل داد . رحمت بر پدرت که حقا نان حلال بر سر سفره گذاشت تا حلال لقمه ای مانند شما بجای همه قدر شناسی کنی. رامبد عزیز ...این مشتی بود از نمونه خروار ها فراموش شده ( دعوت جانبازان اعصاب و روان )؛ که در طی سال های جهاد اکبر و صبر؛ جلوی چشمان ایرانیان حق شناس نشان دادی؛

  خوب؛ مثل از دل برود هر آنکه از دیده برفت ... مصداق همین شیرانی بود که آرام روی نیمکت برنامه تو نشسته بودند. این سرداران خاموش روزگاری نعره شان دل افراسیابان تورانی و شتر سواران قادسیه ایی را به لرزه در می آورد؛ بزرگ مردانی بودند که تن به ده در جنگ تن به تن دشمن ددمنش را حریف بودند. لایقانی بودند که فردوس برین جایگاه ابدیشان است؛ جنت نشینان رزم آوری بودند که هیچ گرد آفرینی یارای برابری با ایشان نداشت. لبخندهایشان نشان از دردی عمیق از فراموشی را یدک می کشید؛ از روی حیا لبانشان را از هم نمی گشودند؛ زیرا درهمه حال به فکر یاران شهید دیرین خود هستند.

 رامبد عزیز؛ چه نیک کرداری کردی؛ این پولادین پیکران دیروز را که ایران به آنها مدیون است دوباره زنده کردی. از دکتر و همه پرسنل آسایشگاه شهریار که مخلصانه خود را وقف این عزیزان کرده اند تشکر می کنم . ای کاش کمی جنم و غیرت این دکتر و رامبد عزیز را مسئولین فراموشکار ما داشتند ؛ ای کاش جانبازان بار دیگر در آرشیو اذهان و صدا وسیما به خاطره پارسال و ده سال و چندین سال پیش تبدیل نشوند ... از خداوند منان متشکرم .
 از رهبر عزیزم متشکرم که همیشه در فکر یاران دیرینش است . از همه شهدا متشکرم که با اهداء بهترین هستی شان ایرانی آزاد و آباد به یادگار گذاشتند . از همه جانبازان و ایثارگران متشکرم که جراحت روحی و جسمی را برای شادی ایرانیان به جان خریدند . والسلام .

اینستاگرام
عزیز من ... این سواله برام چرا شما این قدر زود از یه چیزی ذوق زده میشید ؟؟؟ اما من تا علت و هدف یه کار و یه حرفی رو پی نبرم از کسی یا چیزی خوشم نمیاد ؟؟؟
بعدم با رو سفیدی به همه ثابت می کنم پشت پرده چه خبره ؟؟
آقا جان حیفه شماست که از قلمت در این راه استفاده کنی ... عده ای دارن از اسم و رسم جانبازان استفاده می کنن بعد ما چکار می کنیم ؟؟

یه پیام دقایقی پیش ارسال کردم اما کلمه ارسال شدش را ندیدم . اگر دوتا پیاما به دستت رسید به همین خاطره ...
عزیز من .... تشکر از شکر وحمد خدای عز ووجل می آید . ذوق برای دیداری دوباره برادرانم این بار از پشت قاب شیشه ایی حال وهوای خودش را دارد . اشکهایی که آن شب با دیدن آن برنامه از چشمان همرزمانم و مردم ریخت شستشویی دیگر بر روح غبار گرفته مان بود .
زود رنج نباش ... واقع نگری ؛ انصاف ؛ مرام بچه های رزمنده خیلی بیشتر از یک تشکر باید باشد ؛ حال پس پرده چه و چه میگذرد شما دانید و من دانم خدا .... مهم نفس عمل نیک بود که انجام شد ؛ علی موجیها و ممد صلواتیها را باید مردم از قاب شیشه ایی می دیدند . محجوب بودنشان را ؛ درد مند بودنشان را ؛ مظلومتیشان را ؛ وچه وچه را مردم با چشم خود لازم بود ببیند و درک حال کنند ؛ که شکر خدا دیدند . آن شب خبری از لودگی و برنامه هرهر خنده نبود ؛ آن شب دلاوری را بنمایش گذاشتند ؛ انسانیت و ایران پرستی را بنمایش گذاشتند ؛ شیران خفته در بیمارستانها را بنمایش گذاشتند ؛ دیدند و دیدیم و سوختیم ؛ مردانه بگویم هرکه وطن پرست بود از ته دل سوخت ؛ پس عزیز من شاکر باش ؛ از همه ؛ از خودت هم شاکر باش ؛ در شکر بخل نکن ؛ ترشروی نباش ؛ واقع بین باش ؛ اگر هزاران بار مینوشتیم ؛ به اندازه همین یک بار نمی ارزید ؛ از شما خواهش میکنم شما هم بنوبه خودتان از کسانی که یلان گوشه نشین فراموش شده را بار دیگر مطرح و مظلومیت آنها را برخ بی اعتنایان کشیدند شاکر باش .
دلم از آن بسوخت که دراین کوی سه داروگر هست .... والسلام .
باسلام اول ازهرانسانیکه به قشرجانبازه وازاده وخانواده شهدااحترام می گذاردتشکرمی کنم امابعددرکشورمااگرکسی یاسازمانی وظیفه خودش رادرست وصحیح انجام بده جای تعجب داردبرای مثال شنیده یادیده ایدکه فلانی رفتم فلان اداره یک کارمندداشت چقدراقابودکارمن راسری انجام دادیافلانی بابااهل نمازوروزه هست واقعامگروظیفه هرانسان چیست جزخدمت به خلق خداوبندگی خدابله درکشورمادرست می فرماییددوستمان هربرنامه ای که جنبه نمایشی داردحتماسودی دران نهفته است دیروزودداردولی سوخت وسوزتداردطی یک برنامه ازچندین بازیگرسینناوخواننده اقای رامبدخان اورده جای تعجب نیست چونکه صداوسیمامتعلق به خودشان هست دریک برنامه که چندتاازجانبازان اعصاب وروان رااورده همه جاتشکروتقدیرمی کننددرواقعاانقدردرکشوربه قشرقهرمانان اصلی بی توجهی شده که اگریکشخصی به هردلیلی چندنفررامیاوردچه خبرمی شودبابااگردرهربرنانه تلویزیونی دقت کنیدازهر20برنامه یکی هم ربط میدهندبه قشراسیب دیده ازجنگ به خداهیچ کسی امروزبدون سودوفایده کاری برای کسی نمی کندفقط ان رورهابودکه مردم بدون توجه به مال وفایده وزن وبچه وغیره می رفتندبه جنگ صدام وصدامیان ولی امروزه اگرکمی باهوش باشیم متوجه می شویم چه خبرهست نماینده مجلس 3سال واندی ازمشکلات قشرایثارگرهیچ نگفته ولی الان که انتخابات نزدیک هست ونیازبه رای این قشرداردشروع کرده به اعتراضبه دولت ومسولین چراشمافلان قانون رااجرانکرده ایدوخوب می دانداگررای باشدهمین قشرهستندکه رای می دهندالبته متاسفانه مردم کشورمااحساساتی هستندفورابرحسب اشعارطرف منقلب می شوندوهیچگاه به اینکه ایااین فرمایشات اقایان امکان اجراشدن داردیانه
دوست عزیز بی نام .اولا ذات ما ایرانی ها قدر شناس هستیم زود میخواهیم قدردانی کنیم. آن چه را جانباز محترم م. ر. ک . فرمودند احساس درونی است و در پشت پرده چه میگذرد را دنبال نکردن. از بس که به جامعه ایثارگران و مخصوصا جانبازان زیر 25 درصد بی توجهی شده و در رسانه جایگاهی ندارند وقتی به چنین حرکتی می رسیم فکر میکنیم روزنه ای برای دیدن جانبازان ایجاد شده حالا آقای رامبد جوان چه نیتی داشتند را خدا داند .اما بنده به این حرکت ایشان تبریک میگویم .امیدوارم که دیگران هم فراموش شدگان اعصاب و روان را به جامعه معرفی کنند .جانبازان اعصاب و روان مظلوم ترین هستند که متاسفانه کمسیون پزشکی تعیین درصد بنیاد درک واقعی را ندارند. و از نظر آنها جانباز اعصاب و روان باید علیل و ذلیل و در جلد انسان نباشند که وامصیبتا دارد .
خدایا خسته ام!


از غریبــه بــودن بیــن ِ این آدمـ ها


از بـے کسـے


از ایـــن کـه از جنـس ِ آدمـ های اطرافــم نیستــم
دل من دير زمانی است كه می پندارد :


« دوستی » نيز گلی است ؛


مثل نيلوفر و ناز ،


ساقه ترد ظريفی دارد .


بی گمان سنگدل است آنكه روا می دارد


جان اين ساقه نازك را - دانسته- بيازارد!
قدر فرصت را بدانیم.............
انچه از سر گذشت......
شد سر گذشت .....
حیف بی وقت گذشت .....
این سر گذشت ....
اما گذشت ......
تاکه خواستیم یک دو روزی فکر کنیم .....
بردر در خانه نوشتند در گذشت
برادران جانباز این است سر گذشت ما حیف از اینکه نااهلان با دل این بزرگواران خانواده معزز شهدا و جانبازان چه می کنند ....
جانبازان عزیز همه دانسته و اگاه که هر زگاهی از طرف نمایندگان و یا از طرف مسئولین به جانبازان وعده ای داده میشود اما این وعده هیجگاه عملی نشده است و جانبازان محترم چشم براه میمانند و روری که انتظار سر می اید
( بر در خانه نوشتند در گذشت )
تا شاید ایندگان از این روزها درس عبرت بگیرند....
فاش نیوز تشکر



بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی …

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …

شاکی بشی ولی شکایت نکنی …

گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن …

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …

خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی …

مثل الان ما.....................
می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ،

با دلم ، با احساسم کردند

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند

و من امروز به پایان خودم نزدیکم

پروردگارا

به من بیاموز در این فرصت حیاتم

آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند سلام م.ر.ک عزیز زیبا بوداین اقای بینام جزو کسانی است که همه چیز را سیاه میبینند ونمیتوانند مثبت فکر کنند
سلام . ج.ش.1برای مطلب شما عرض ادبی نوشتم . گویا بنده اشتباهی کردم . که ثبت نشد چون بداهه نگاشتم با اکابر سوادی که داشتم . ولی متأسفانه ثبت نشد . از همه شما سرورانم کمال تشکر را دارم . شمایان بی بدیلان الماس صفت اید . مرام شما پاک و بی آلایش است . عمر باعزت داشته باشید .
ای آقا حرف همه شما عزیزان را که بذارن رو هم میشه حرف من .. منتهی شما یه کم لقمه رو دور سرتون پیچوندید ولی من راست راست حرفمو زدم ...
حاجی یادت میان پارسالم از یکی بخاطر حضور جانبازان در برنامه تمجید کردید و حتی در برنامه ای لوح تقدیر بهش دادید بعد دو ماه تو رسانه ها پر شد که فلانی به جانبازان توهین کرد ... چی میگی جانم !!!
منو نصیحت می کنی ???
آقا خان .. تمام عمر من بودم و این پشت پرده ها ناخالص ... همه مبهوت شدن که چرا من به این پشت پرده ها میرسم ... واقعا چرا داره ???
چون من به کارهایی که بوی شک و شبهه ازشون حس می کنم حساس می شم ... بی خیال دور و برم نیستم ...
آقا خان ... هی منو با اون حرفا مثل ترش رو نباش و واقع بین باش ضایع کن اما حقیقت که پشت پرده نمی مونه تا ابد
اون وقت خودت تو خودت از من شرمنده میشی .الانم درگیر یه پشت پرده ای هستم که اگه بتونم سند و مدرکمو به دست مدیر سایت برسونم یعنی دیگه از خدا هیچی نمی خوام که اینقدر لطفش به من روا داشته .... بعد دیگه ولتون می کنم میرم چون در واقع ثابت کردم همتون ...
دیگه ببخشید فکر می کنم بهتره حرف را کوتاه کنم ... آدم که ناراحت میشه اونم آدمی که صدای حقش به گوش کسی نمی رسه حرفهایی می زنه که نباید بزنه ... الان حال من همون جوره
آقا زهدی ... آقا ببخشید که اسم ننوشتم اما حرفاتو قبول دارم درسته ... شما هم به نوعی حرف منو گفتی ...
درود بر رامبد جوان و سلام بر شما جانباز گرامی م.ر.ک
مثل همیشه از جملات زیبا و پر از مهر و محبت شما کسب فیض کردیم . دلاور شما کار خودت را انجام بده البته که همه سلیقه ها با هم یکسان نباشد و عقیده هر شخصی مورد احترام است .
ممنون از سایت فاش
جانباز شیمیایی ۱
این آقای بی نام طبق فرمایش یک روایت اسلامی نسبت به مسائل دقت و وسواس بیشتری بکار می برد . مومن نباید دو بار از سوراخ گزیده شود .
از اون موج غمی که تو خط خط نوشتار شما حس می شه معلومه چقدر شما مثبت اندیشی ...روله ؟؟؟؟
بزرگوار ا ... از همون نهیب حضرت آقا که در حمایت ما فرمودند هم معلوم است چقدر همه چیز سفید است ... چقدر به ما انگ افراطی گری می زنید ؟؟؟ حتی شما هم ؟؟؟

می بخشم کسانی که مرا با دلم با احساسم کردند ..
چون باعث شدند من به تو برسم ...
آنها در پیله بدبختی هایی که برای خود درست کردند تنها ماندند
آنها با نیتهای غیر الهی شان فقط به میز و صندلی رسیدند که به هیچ کس وفا ندارد ..، دیری نمی گذرد که از آنها نامی هم نخواهد ماند ؟؟

اما من به تنهایی با عبور از تونل وحشت رسیدم به دری که به باغ بهشت باز می شود ..،
لیاقتم در حدی نبود که دق الباب کنم ..
اما وجودی سراپا نور مرا به درون باغ دعوت کرد ...
پا به درون باغ که گذاشتم دیگر کسی را ندیدم .. به یاد تو افتادم .. تویی که یکبار در آن تونل تاریک مانع سقوط من شده بودی ...

صدایت کردم ... و باز گریه امان حرف زدن نمی داد ..
تو گفتی نترس ادخلوا بسلام آمین ...
و من امروز که به پایان خود نزدیکم
احساس می کنم جوانی هستم پر شور و نشاط
با فرصتهای بسیار برای برداشتن گام های بلند. در راه رضای خدا ...
من همه چیز را مدیون آن سیاهی هایی می دانم که مرا به تو رساندند ... والسلام

و تو چه می گویی در حق من ؟؟؟
افرین صد افرین جانباز ش1-----و جانباز .م .ر . ک .هزاران افرین بر گویش و دستان توانایتان بنویسید که همه دوستان منتظرند و مشتاقانه از نوشته هایتان استقبال میکنند .
شما بزرگواران در سایت زل زله ای راه انداخته اید که افکار خواب الودگان را تکان میدهد .شاید که روزی شاهد بیداری مسئولین باشیم ؟
فاش نیوز تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi