شناسه خبر : 37833
یکشنبه 05 مهر 1394 , 08:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حج خونین عباس!

عباس مهتابی- سلام و درود خداوند بروح شهدای گرانقدر. سلام و درود خداوند به روح آنان که جان عزیز خود را دادند تا ملت عزیز و شریف ایران این امنیت بسیار با ارزش را امروز از برکت خون پاک آنها داشته باشند و تا فرزندان این ملت در آسایش کامل دنبال علم و دانش رفته و سربلندی برای این وطن به ارمغان بیاورند.

  سلام به روح پاک و مقدس شهید خلبان عباس بابایی که حج واجب را رها نمود و فرمود حج من در اینجاست در دفاع از خاک وطن. سلام به روح شهید خلبان حسین خلعتبری که فرمود اگر مقداری از خاک وطنم به پوطین سرباز دشمن چسبیده باشد با خون من آن خاک را بشویید تا دشمن ان مقدار خاک را با خود نبرد.

 و چه شهدایی دیگر این ملت تقدیم کردند و دادند و حال به فراموشی رفته اند همه چیز تمام شد و فرزند یکی از همین شهدا باید برای امرار معاش برود و کلیه ی خود را در معرض فروش بگذارد. وای بر ما. وای بر ما. وای بر ما. عده ای کباب و عده ای دود کباب باید بخورند. و کسی به فکر آنهایی که روزی از هم سبقت می گرفتند تا بر روی میان مین برقصند.

  رقص شهادت. رقصی که جان دیگر هم رزمانشان را نجات داد تا عملیات به پیروزی برسد. و حالا عده ای از خدا بی خبر باید هم باید هم جیب هم رزمان همان شهدا را به غارت ببرند. نمی دانم مسئولین و دولتمردان ما کی می خواهند بیدار شوند و نگذارند بیشتر از این ایثارگران مورد بی مهری و ظلم قرار بگیرند و تا کی فقط شعار و حرف در مرد شهدا و ایثارگران را سپر بلای خود قرار دهند؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اجرکم عندالله آقای مهتابی که همه را به یاد حاجی حج عشق شهید بابایی انداختید
سلام بر شما بزرگوار. سلام و درود همه ی ایثارگران عزیز و قدر شناس بر سرور گرامی مدیر محترم فاش نیوز. سلام گرم و صمیمانه ی خودم شخصآ نثار شما برادر عزیز و زحمت کش که با آن بزرگواری خودت درد دل بچه های مظلوم ایثارگر را به نمایش گذاشته و بدون هیچ منتی و هیچ ترسی مردانه و با قلبی سلیم و بی آلایش همه را یکسان و با یک دید مساوی مینگاری. حقآ که از جنابعالی بسیار ممنون وسپاسگذارم و سلامتی را از خدای عز و جل برای خود و خانواده ی محترمتان خواهانم. براستی اگر خدای ناخواسته شما نمیبودید ماها ایثارگران عقده ها و درد و رنج هایمان را کجا خالی میکردیم؟ و اگر این همه مشکلات و درد انباشته شود بسیار بسیار خطرناک و سکته های مغزی و قلبی در نهایت در پی خواهد داشت. این یک واقعیت انکار نشدنی است. و جمله ی آخر شما به نوعی فرشته ی نجات ما هستید. نه اغراق است و نه تعریف و نه خودنمایی و نه.............. این حقیقت محض است. هر عزیزی هر چه میخواهد بگوید.
سلام و عرض ادب خدمت تک تک ایثارگران عزیز و گرامی از جانباز پنج درصد تا هفتاد و بیشتر خصوصآ خانواده ی عزیز و صبور شهدا. ان شالله روح پاک شهدای این مرز و بوم با روح شهید کربلا و برادر نازنینش عباس مهشور گردد. روزی بود روزگاری بود. این قصه ای نیست تا بخواهم کودکی را با گفتن آن خواب کنم بلکه حقیقتی است که دیده شده. در مملکت غرب زده ی من ایران انقلابی رخ داد. انقلابی که پیر جماران آنرا از قبل نوید داده بود. انقلابی اتفاق افتاد تا مردم ستمدیده ی جهان را بیدار کند.جوانانی پر از شور انقلابی به میدان امدند و تخت تاج دو هزارو پانصد ساله ی شاهنشاهی را زیر کشیدند و به فرمان رهبر خود با جان و دل گوش میدادند تا دیگران این انقلاب نو پا را به غارت نبرند و همین هم شد. کشورهای زورگو و باصطلاح ابر قدرت تاب نیاوردند و دیکتاتوری بنام صدام را با هر چه که داشتند پشتیبانی کردند تا ظرف یک هفته این انقلاب را سرنگون کند اما بی خبر بودند که این مملکت با قومیتهای مختلف چه جوانانی دارند و چه مردانی از تبارامام حسین و عباس که همه چیز خود را به خاطر ذره ای از خاکشان فدا خواهند کرد. حسین ادبیانی بود از نسل عشایر غیور کرمانشاه(جمیر) این حسین عزیز و با شرف بخاطر دغدغه ی جنگ و اینکه دشمن امده و خاکش را اشغال نموده شب و روز برایش بی معنی شده بود و لحظه ای ذهنش بغیر از راندن دشمن از خاکش به چیز دیگه ای مشغول نبود در نهایت شجاعت و اینکه وجود مبارکش پر از جوانمردی و شهامت بود بسیار متین و عزت نفس از تمام وجودش میبارید. آنقدر دغدغه ی جنگ ذهنش را مشغول کرده بود که ضمن اینکه خانواده ی محترمش بسیار ازش نزدیک بود اما سرکی هم در این مابین به خانواده نمیکشید. فرمانده گردان مالک اشتر جمعی لشگر 81 کرمانشاه شهید سرگرد حسین ادبیان دو یا سه بار ازش شنیده بودم تا زمانی که یک سرباز دشمن در خاکم بعنوان اشغالگر وجود داشته باشد شرط بسته ام با خدای خود تن به ازدواج ندهم.در عملیات بازی دراز که هلیبرد شده بودیم وسط یک تیپ دشمن تاریخ 60/2/1 تا لحظه ی آخر و تا آخرین گلوله ای که داشت مقاومت کرد و مردانه جنگید و شهید شد. بسیار شجاع نترس غیرتمند و تعصب برای ایران و ........ هرچه از مردانگی و شهامتش بگویم باز بخدا کم گفته ام. از 62 نفر یگان ما همگی به شهادت رسیدند و تنها من حقیر مجروح و بعذ از سه شبانه روز و چون فصل بهار بود و هوا خنک از بین نرفتم و نهایتآ عراقیها پیدایم کردند و باسارت درآمدم. یکی بود یکی نبود. غیر از خدا دیگه هیچ کس نبود. سپاسگذارم از مدیر فاش نیوز. فاش بکن ای برادر فاش و برملا بکن ای فاش نیوز. خداوند نگهدارت باشد. تا خدا داری به سلطان مپیچ... تا خداوند هست صد سلطان به هیچ.
سخنان ذیل نشانه ای واضح از عمق کینه وهابیون حجاز علیه مردم ایران است که توسط السدیس امام جمعه وهابی مکه ایراد شده است و وای بر ما اگر اندکی نسبت به این کینه توزی ها بی تفاوت باشیم... باید قبل از خوردن ضربات بعدی چنان درسی به بادیه نشینان آل سعود داد که کشور های ریز و درشت دیگر ماستها رو کیسه کنند.

و اما سخنان نفرت انگیز این وهابی خونخوار:
عبدالرحمان السدیس امام جماعت مکه، طی سخنانی گستاخانه ، تئوری اصلی عربستان و وهابیون را که همواره از سوی سعودی های تکذیب می شد، را اعلام کرد و گفت: عربستان باید از صلاح الدین ایوبی الگو بگیرد و ابتدا با ایران و شیعه بجنگد.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» به نقل از فیسکال تایمز، متن سخنان این شیخ وهابی در ادامه می آید:

جنگ ما با ایران فرقه است، جنگی بین سنی ها و شیعیان. جنگ ما با شیعیان جنگ بین ایمان و کفر است.

ما با ایران و شیعه می جنگیم، چراکه آنها به ما اتهام وارد می کنند. ما باید از صلاح الدین الگو بگیریم که پیش از جنگ با مسیحیان و یهودیان با شیعیان جنگید.

به خدا، جنگ ما فرقه ای است. فریب این تحلیلگران و نمایندگان رسانه ها را نخورید که می گویند این درگیری ها سیاسی است. نه! این جنگ، جنگی بین شیعه و سنی است.

آنها به کشورهای ما حمله کردند. آنها به عراق، بحرین، سوریه و یمن هجوم بردند.

اولویت ما اکنون مبارزه با شیعیان است، نه یهودیان. ای مسلمانان گوش فرا دهید، جنگ ما با ایران و شیعه است.

به خدا سوگند، ما این جنگ را تمام زمانیکه آنها روی زمین وجود داشته باشند ادامه می دهیم.

جنگ ما با ایران به اوائل دوره شیعه گری باز می گردد، به ما اعتماد کنید، اول با شیعیان بجنگید، بعد از آن نوبت یهودیان و مسیحیان خواهد رسید، به خدا، نوبت به آنها خواهد رسید.

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi