شناسه خبر : 37937
چهارشنبه 08 مهر 1394 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دغدغه های یک جانباز قطع نخاع کرمانی درباره برجام

جانباز قطع نخاع دوران دفاع مقدس با اشاره به پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به یکی از جانبازان در خصوص برجام در دیدار اخیر معظم له با این قشر، متنی با عنوان "رهبرم فرمودند بگو، من هم می‌گویم"قرائت کرد.

عباس اسماعیلی، جانباز قطع نخاع دوران دفاع مقدس در آئین رونمایی از کتاب خاطرات خود با عنوان "جنگ من، زندگی من" با اشاره به پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به یکی از جانبازان در خصوص برجام در دیدار اخیر معظم له با این قشر، متنی با عنوان "رهبرم فرمودند بگو، من هم می‌گویم"قرائت کرد.

 

وی در این متن آورده است: این وظیفه‌ی من است که بگویم، وظیفه‌ای که رهبر عالی مقامم، امام و مقتدایم بر گردن من نهاده است. وقتی که به "محسنی" آن جانباز دلاور چهار عضو در راه اسلام اهدا کرده، گفتند: به نمایندگان مجلس بگو تذکرت را؛ پس من هم باید بگویم

 

ای نمایندگان مجلس! ای عصاره‌ی ملت! ای کسانی که در راس امور هستید، از دشمن غافل نشوید و از آمریکا غافل نشوید و از شیطان بزرگ و عظیم غافل نشوید؛ دعوای اصلی ما با آمریکا بر سر چند سانتریفیوژ نیست دعوای ما بر سر اسلام انقلابی و بر سر انقلاب اسلامی است.

 

 

سی و پنج سال آمریکا در حسرت یک لحظه مذاکره با ایران اسلامی ما له‌له می‌زد، حالا که به مراد خود رسیده به آسانی مذاکره را رها نمی‌کند؛ آمریکا آرزو داشت با مذاکره به ما نزدیک شود تا خنجرش به پشت ما برسد، حالا خنجر در دستان شیطان است و هر لحظه باید تاوان غفلت خود را با سوزش در پشتمان بدهیم؛ مذاکره با شیطان مذاکره‌ی باخت -باخت است و تمام باخت‌ها مال ماست و پیروزی شیطان در مذاکره با ماست.

 

 

شیطان با صدام هم مذاکره کرد و معاون صدام شد مهره‌ آمریکا و اخبار اتاق جنگ صدام را به شیطان می‌داد. شیطان با گورباچف هم مراوده کرد و معاون او را در خدمت خود گرفت. شیطان با یاسر عرفات هم مذاکره کرد و او را از انقلابی مبارز به مهره‌ اسرائیل و سرباز حلقه به گوش صهیونیسم تبدیل کرد و آمریکا، قذافی را هم فریب داد، هدف شیطان بزرگ از مذاکره با ما یارگیری است.

 

 

امریکا به تحصیل کرده‌های فرنگ رفته در دولت تدبیر و امید چشم دوخته است، شیطان با لبخند و دست دادن پیش آمده اما خنجر در دست دارد. ای دولتیان! چرا به توصیه‌های امام حکیم خود گوش ندادید؟ مگر ایشان نفرمودند من به مذاکرات خوش‌بین نیستم. چرا پای جاسوسان را به مراکز نظامی و موشکی پارچین باز کردید؟ مگر رهبرمان نهی‌تان نفرمود؟ چرا اطاعت نمی‌کنید؟

 

 

چرا به شیطان خوش‌بین هستید و از قدرت الهی غافلید؟ ای مجلس قدرتمند؛ امت حزب‌الله پشت سر شما هستند. رهبر فرزانه پشت سر شما هستند و امید به تدبیرهای بیهوده نداشته باشید. فرجامِ برجام، مشخص است و قصد آمریکا مذاکره تا نابودی مقاومت و نابودی نظام اسلامی ماست.

 

 

مجلسیان عزیز؛ بحث و بررسی لازم نیست. شیطان تا اینجا برنده شده است و امیدی به برد ما نیست. مگر در دو سال مذاکره چه به دست آمده؟ مگر مذاکره برای برداشتن تحریم‌ها و چرخیدن چرخ زندگی مردم نبود؟ پس چرا گشایشی در اقتصاد و رفاه مردم نشد؟

 

 

آیا غیر از این نیست که چرخ هسته‌ای، کند و مراکز متعدد بسته و دانشمندان خانه‌نشین شدند؟ اسرائیل، دانشمندان ما را به شهادت رساند و آمریکا با مذاکره، چند هزار دانشمند را از مراکز هسته‌ای دور کرد. ای فرزندان انقلاب؛ مذاکره دیگر بس است همه با هم سرود الهی اعوذبالله من الشیطان العظیم را بخوانیم و برجام را به صورت شیطان بزرگ بکوبید.

 

 

از گزینه‌های روی میز و زیر میز نترسید. از قطع‌نامه‌ها نترسید. از اجماع نترسید و از سازمان ملل نترسید. سازمان ملل سازمان آمریکا و سازمان صهیونیسم است. از ورق پاره‌های سازمان ملل نترسید. راه حل تحریم ها اقتصاد مقاومتی است. به دستور رهبری گوش و عمل کنید و شجاع باشید. چون امام خمینی شجاع باشید. چون امام خامنه‌ای؛ چون سردار سلیمانی و چون سید حسن نصرالله.

 

 

این راه اصلی انقلاب ماست. آیا به طنز تلخ امت انقلابی گوش داده‌اید که می‌گویند دولتمردان همه‌ انقلاب را صادر کرده‌اند و چیزی برای خودشان نمانده؟ والله مذاکره با شیطان، فریبی بیش نیست و او به تعهدات خود عمل نمی‌کند و اما شما باید عمل کنید. من از آینده‌ انقلاب در هراسم. دلهره و دلواپسی سراسر وجودم را فرا گرفته و قلبم در فشار است.

 

هشدارهای امام و رهبرم را درباره‌ تهاجم، شبیخون، ناتو و قتل عام فرهنگی جدی نگرفتید این بساط فرهنگ ماست و بساط سیاست خارجی است. این بساط بصیرت و این بساط فرجام است.

 

 

تا به حال خیلی نگران نبودم و فکر می‌کردم همه چیز تحت امر رهبرمان است. اما حالا که متوجه شده‌ام رهبرم، جانم و هستی‌ام به یک جانباز 4 عضو اهدا کرده تمنا می‌کند و کمک طلب می‌کند؛ پیداست که خیلی خبرهاست. پیداست که رهبرم خیلی تنهاتر از این‌هاست.

 

بنابراین خواهش و تمنا می‌کنم؛ از عمق جانم فریاد برمی‌آورم: ای مجلسیان پر توان، فرجام برجام، زهر در جام است که باید نوشیده شود.آن را به دشمن و شیطان برگردانید و کامش را زهرآگین کنید و کام رهبر حکیم و انقلابی با دیدن مجلس انقلابی را شیرین کنید و در آخر بگویم: یک نقطه‌ روشن قلبم را آرامش می‌دهد و آن هم پیش‌بینی رهبرم درباره‌ نابودی اسرائیل است. این یک نوید الهی است که ان شاءالله انجام می‌شود.

 

درود به دولتمردان و مجلسیان انقلابی و ولایی 

 

منبع: خبرگزاری شبستان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi