شناسه خبر : 37951
چهارشنبه 08 مهر 1394 , 13:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارتش که روی بنیاد رو سفید کرد!

جانباز علیرضا آقامیرزایی- تا زمانی که باندبازی و چپ وراستی ها در رأس کارهستند کسی به فکر ما ایثارگران نیست. اینها فقط موقع انتخابات از ما سوء استفاده می کنند و دوباره ما را فراموش می کنند تا انتخابات بعدی!

 کسانی هم که الآن به قول خودشان ایثارگر در مجلس حضور دارند هم به فکر منافع خودشان هستند. اگر راست می گویند پس چرا تا حالا کاری برای این قشرهمیشه مظلوم ایثارگر نکرده اند؟

 بنده حقیرو امثال من که ارتشی هستیم قبلاً تحت پوشش بنیادشهید بودیم بد نبود. لااقل پروتز پای مصنوعی بهمان می دادند ولی ارتش سقف گذاشته برای پروتز بالای زانو 2300000 تومان، درصورتی که پای مصنوعی بالای زانو 25000000 تومان است باید 22700000 از جیب مبارکمان بدهیم. پس با این حساب ما هیچ وقت صاحب یک پروتز طبیعی نمی شویم. کاری با بقیه مسائل نداریم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ارتش نسبت به جانباران شیمیایی بزرگترین اجحاف را انجام داده ... مگر میشود جانباز ارتشی که شیمیایی شده و مورد تایید کمسیون پزشکی ارتش هم قرار گرفته و درصد مربوط به مجروحیت شیمیایی هم گرفته ارتش به وی داده است اما فاقد حداقل یک دفترچه بیمه باشد تا بتواند داروهایش را تهیه نماید . بخدا ارتش بمن دفترچه بیمه بدهد و دیگر من بیمه طلایی هم نمی خواهم .
مسئو لین ایثارگران ارتش فکر نمیکنند این جانباز که همه مدارک و درصدش کامل است دفترچه بیمه که ابتدایی ترین وسیله بهداشت و درمان است نباید داشته باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام و عرض ادب و احترام. اول خدمت مدیر محترم سایت و دوم خدمت تمامی ایثارگران مظلوم. یکی از دوستان جانباز فرمود ننویس ایثارگران مظلوم. گفتم چرا؟ گفت یعنی نظام ما ظالم است و ما ایثارگران مظلوم. گفتم برادر عزیز اینکه ماها همه ی ایثارگران مظلوم واقع شده ایم شکی نیست. ما از جوانب کسانی مورد ظلم قرار گرفته ایم که هیچ وقت دلسوز نظام و رهبری عزیز ما نیستند. حقیر با ایمان کامل و یقین عرض میکنم که رهبر عالی قدر ما یکی از دغدغه هایش همین مشکلات خانواده ی عزیز شهدا و جمیع ایثارگران است یعنی اگر رهبر متوجه شود که ایثارگران از وضع معیشتی مطلوبی برخوردار هستند قطع به یقین بسیار خرسند و خوشحال میشود. اما در هر حال باز بنده ایمان دارم که رهبر از وضع کنونی ایثارگران و ریز خدمات ناچیزی که ارائه میشود اطلایی ندارد چون مثلآ رئیس بنیاد شهید وقتی میفرماید که 79 درصد از قوانین خدمات رسانی به ایثارگران را اجرا کرده ایم و این را در چند مناسبت مختلف اعلان میدارد رهبر هم باور میکند و فکر میکند که واقعآ اینطور است. بنده حقیر با 114 ماه اسارت و 60 درصد جانبازی در سال 91 که باز نشست شدم ایثارگران نزاجا اولین کاری که کرد فورآ فوق العاده ی ایثارگریم را قطع نمود و نزدیک به سیصد هزار تومان از حقوقم کم شد و بعد از مدتی که به ایثارگران ارتش (لویزان) مراجعه نمودم رئیس ایثارگران به من گفت این فوق العاده ی ایثارگری از آن شاغلین جانباز و ایثارگر است و دیگه به شما تعلق نمیگیرد من هم کاری ازم ساخته نبود و گفتم مگه ما بازنشست میشویم دیگه ایثارگر و جانباز محسوب نمیشویم؟ آیا غیر از این معنی دیگه ای میشود برای این حق کشی یافت نمود؟ الان 26 سال است که ما اسرا از بند اسارت آزاد شده ایم تا کنون ارتش حق مرخصی زمان اسارت ما را پرداخت ننموده در صورتی که شرعآ و برابر قانون تمام کشورهای جهان باید به ماها همه ی اسرا خسارت جنگی داده شود و همچنین برابر قوانین سازمان ملل چون ما در حال ماموریت جنگی بوده ایم و باسارت درامده ایم تمام مدت اسارت میبایست فوق العاده ی جنگی دریافت میکردیم و اینها حقی ست قانونی که ما از ان محروم هستیم. با سپاس و قدردانی از فاش نیوز.
سالهاست که ارتش عقب افتاده صعب العلاج را به بهانه عدم بودجه پرداخت نکرده است ولی بنیاد حداقل عقب افتاده ها را اکثرا" پرداخت کرده است ، باز هم دم بنیاد گرم .
سلام برداران ازاده وبزرگوار واقعا كي به فكر ما جانبازان وفرزندان وخانواده شهدا وايثارگران است انوقت كه ما روي پا بوديم وبراي اين مرز بوم مي جنگيديم هيچ خواستي نداشتيم جز حفظ مملكت ورهبري وامروز هم جيز نمي خواهيم ولي حداقل پول درمان مارا كه بخاطر اين مملكت جان داديم وپدران مان را از دست داديم والان دچار بيماريهاي متعدد شديم بدهيد شايد ماچيز زيادي مي خواهيم دندان معده اعصاب كلا بدنمان از سوز اعصاب وغيره داغون مي شه كمي به فكرز ما باشيد ما مگر كار بدي كرديم از اشتغال فرزندانمان بگير تا مشكل مسكن و... تا درمان واقعا چه جواب خدا پسندانه ايد واقعا
مسئولین ایثارگران ارتش عرضه داشته باشند حق وحقوق جانبازان وآزادگان وشهدا را کامل پرداخت کنند سنگ اندازی ودورغ تا کی روز قیامت چه جوابی دارید بدهید این عزیزان به این مرزبوم خدمت کردن نباید درمشکلات زندگی بمانند.
باسلام.پیشنهادی دارم خدمت تمامی ایثارگران عزیز .بنده جنباز 70درصد هستم زمانی که ماتحت پوشش رهبری بودیم وضع مان بهتر ازاین بود .چون دله دزدها اجازه نمیدهند به مابر سند .ولی اگر دراختیار رهبری باشیم ازترس رهبر نمی توانند حق مارا ضایع کنند.پس اگر بااین پیشنهاد موافق هستید .درجمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مطرح ودعوت ازایثار گران برای رای گیری .چون خودایثارگران یک جمعیت هستنند وازاین به بعد ما ایثارگران درمورد وضعیت تصمیم گیرند ه باشیم
تبیض در بنیاد بیداد میکند و متاسفانه هیچ کس هم پیگیر نیست اخ بابا مگه ما چند نوع جانباز داریم وقتی وارد بنیاد میشی خواستی داری تا میگی نیروهای مسلح نداریم ها شروع میشه خوب بس بنیاد جانبازان به کی خدمات میده چطور میشه یک بازنشسته تامین اجتماعی با 5 کلاس سواد بالای 2 نیم ملیون حعوق بگیره اون وقت جانباز نیروهای مسلح با هزاران درد و سختی برای خانوادش یک ملیون که نصف شم باید بده پول دعوا دکتر عجب عدالت اجتماعی داریم نفرین بر کسانی که حق جانبازان را پایه مال میکنده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi