شناسه خبر : 37965
پنجشنبه 09 مهر 1394 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه کسی قبولی دکترا را چک می کند؟!

homa - بنده امسال در کنکور دکتری صنایع رتبه 4 جانبازان و در بعضی از رشته محل ها رتبه 1 و 2داشتم. در مصاحبه هیچ سوال علمی از بنده و امثال بنده که بعدا" فهمیدم نپرسیدند و رزومه را گرفتند و خوش و بش کردند. نتایج که اعلام شد دیدم که هیچ جا قبول نشدم! آقایان هر جور خواستند نمره دادند.

 جالب است که بدانید که حتی بر اساس شیوه نامه امتیازات حداقل نمره مصاحبه 20 می شد که نمرات اعلامی  10  و 11و 13 و ... است. با توجه به تفسیر آقایان که نمره مصاحبه را 70% نمره کل اعلام کردند. هیچ کس  از بچه ها قبول نمی شود. از طرف  دیگر مصاحبه ها را هم ضبط نکردند  و از طرف دیگر رئیس ستاد شاهد و ایثارگر که بر اساس آئین نامه دکتری باید در جلسه مصاحبه حضور داشته باشد را هم حذف کردند. بیاد هم می گوید  کاری از دست ما ساخته نیست .

 می ماند ما و این یک میلیونی که هزینه رفت و آمد مصاحبه به شهرهای مختلف که روی دوش ما مانده است و ما نمی دانیم به چه کسی باید بگوییم! اصلا کسی هست که تعداد قبولی های دکتری امسال و سال گذشته ایثارگران را چک کند. آقای شهرکی پور سال گذشته اعلام کرده بود از سازمان سنجش شکایت کرده. به کجا رسید؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
موضوع 70% کردن مصاحبه براي اين است که امثال شما و ما قبول نشويم و بچه هاي خودشان قبول شوند.
متاسفانه در مصاحبه به محض اينكه بفهمند خانواده شاهد يا ايثارگري مردودت مي كنند و بايد راهكار پذيرش در دوره دكتري كمي اصلاح شود و نقش مصاحبه با اين اساتيد غرض ورز كمرنگ گردد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi