شناسه خبر : 37966
پنجشنبه 09 مهر 1394 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه کارهای پدرم هیچ!

محمد- مسئولین بخاطر خدا . بخاطر خدا بخاطر خدا ....... نحوه سهمیه کنکور و ... رو برای جانبازان  زیر 25 نیز در نظر بگیرید. پدر بنده هیچ! در دوران  جنگ شیمیایی  شده .. هیچ!  ترکش در صورتش  اثر بجا گذاشته .. هیچ! در ناحیه آرنج ترکش خورده و هزاران اثر دیگه  که از دوران جنگ رو بدنش  هست، با این حال فقط 10 درصد جانبازی داره ..... توروخدا فقط خودتان فکر کنید این انصافه؟!

پدر یکی از دوستام  خداوکیلی  فکر نکنم دو هفته هم تو جبهه بوده باشه  .... 25 درصد  جانبازی  دارد  .... آخه  جانباز  جانبازه  ..

چه یک درصد  چه 70  درصد .....همشون  رفتن ایثارگری کردن که ما امروز تو این خاک بر راحتی زندگی کنیم  ....... اما حالا چی؟ حقوق جانباز های زیر 25 درصد پایمال  شده ...

پدر مریض هست  هیچ! ..مادر خانه  دار هست که هیچ! ... تعداد اعضای خانه که زیاد  هست  هیچ !... به نظر  شما دیگه بنیاد شهید  و امور ایثارگران چه خدمتی به خانواده  های جانباز  زیر 25 درصد  کرده؟!

حداقل برای فرزندان  جانباز  زیر 25 درصد سهمیه کنکور رو ملاحضه  کنید که حداقل  ما بتونیم برای جانبازای دولتتون جانبازی کنیم و به جای مسئولین که باید به فکر تمام جانباز ها باشند، ما خدمت کنیم....

مسئول محترم که داری این رو میخونی  به خاطر  خدا هم  که شده  .....  به خاطر خدا .... خودتان رو تو شرایط  ما مجسم کنید که چقدر  بدبختی  می کشیم  .........   توروخدا  رسیدگی کنید.

موفق باشید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اهای عزیزان مسئول به دوش این و ان نیاندازید و خود را تبرئه کنید . والله که میزان باریتعالی این عدم مسئولیت را نمی پذیرند ... انوقت شکایت از ذات حق نکنید که چرا من ؟
بله نگویید چرا من ؟
جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان انها بسیار مظلوم واقع شده اند هماکنون هم دیر شده است . کمک کنید کمک کنید و خاتمه بدهید به سی سال حق الناس این جانبازان ...
مگر چه ظلمی کرده اند مگر چه کار اشتباهی انجام داده اند که حقشان را کمسیون پزشکی نداده و درصدشان شده زیر 25
سلام محمد جان، دراینجا قانون بی قانونی حاکم است.
اگه بخواهند...... قانونی در نظام است که... هرفردی 48 ساعت در یک عملیات جنگی شرکت کند وی بیمار اعصاب و روان محسوب می گردد.این 25 درصد و باقی مجروحیت هم جای خود دارد.
یکی از بی عدالتی های بنیاد فرق گذاشتن بین فرزندان جانبازانه در زمان جنگ تنها کسانی که بفکر جانبازی ودرصد گرفتن نبودن همین جانبازان بودن بنظر من باید از جانبازان یکبار دیگر تعین درصد بشن وکسانی که مظلوم واقع شدن به حق خود برسند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi