شناسه خبر : 37970
پنجشنبه 09 مهر 1394 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بعضی خانواده ها بودن که...

ناشناس- دوستان اینکه بعضیاتون میگید نباید به فرزندای شهید و ایثارگر... آخه چرا؟ من خودم بارها بوده به خاطر همین حرف با خیلی ها بحث کردم. اگه الان برید از مردم آلمان بپرسید می فهمید کسایی که در جنگ با نازی ها یا همون جنگ جهانی دوم بودن و جنگیدن، مثل جانبازا و رزمنده های کشور ما دارن از خیلی از مزایا و امکانات استفاده میکنن.
شاید خیلی از شماها سنتون اونقدری نباشه که جنگو دیده باشد و نمیدونید جنگ چطوریه! ولی دوستای من! زمانی که خانواده های شما حاضر نبودن برن جبهه، خیلی از خانواده ها مرداشونو فرستادن جنگ و با تیر و گلوله کشته شدن. فقط خانواده ی مجروح شیمیایی میفهمه دستگاه اکسیژن یا پرخاشگری هایی که از بابت عصبه یعنی چی!
ندونسته نگید چرا؟!
کی حاضره پدرش شب تا صب از درد نخوابه؟ هیچ کدومتون حاضر نیستید که یک لحظه پدراتون رو ناراحت ببینید!
این سهمیه ای که در اختیار بچه های جانباز قرار داره هیچ دردی ازشون دوا نمیکنه
و برای اون دوستانی که میگن سهمیه کنکور استفاده میکنن، رتبشون بالاتره، دانشگاه بهتر میرن، باید بگم که این سهمیه مازاد بر رتبه کنکوره. یعنی بین بچه های خود جانباز و شهید و ایثارگره و هیچ ربطی به این نداره که فلانی با رتبه 200 نتونسته دانشگاه مورد علاقشو بیاره و فرزند شهید یا ایثارگر تونسته با رتبه 10000 بهترین شهرو بیاره.

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
از کسانی که این طعنه ها را میزنند بپرسید که ایا شما راضی هستید اغوش گرم پدر ومادر وهمسر خود را به صد تا از این سهمیه ها عوض کنید کاری که پدران وبرادران ما انجام دادن ودر قبالش هیچ چیزی دریافت نکردند وفقط بخاطر خدا بودو بس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi