شناسه خبر : 37992
شنبه 11 مهر 1394 , 08:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روحانی جانباز در بیمارستان

همزمان با هفته دفاع مقدس یکی از یادگاران جهاد وشهادت (حجت الاسلام والمسلمین مجرد،رئیس دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان ) در پی عارضه ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس دریکی از بیمارستانهای تهران بستری شد.

حسین مجرد فرزند حجت الاسلام والمسلمین مجرد (رئیس دفتر نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان گیلان ) گفت: اکنون وضعیت عمومی حاج آقا خوب و طبیعی است و از بنده خواستند که سلامت ایشان را به مردم اعلام کنم.


وی در خصوص ترخیص حجت الاسلام والمسلمین مجرد از بیمارستان نیز گفت: بین 3 تا 5 روز آینده چکاب کامل وی در بیمارستان انجام می شود و در صورت موافقت پزشک معالج ، ایشان ترخیص می شوند .
وی ادامه داد: پس از ترخیص نیز مانند همه بیماران، در دوره نقاهت، محدودیتهای از لحاظ میزان فشار کاری وجود دارد و ایشان اگرچه فردی فوق العاده مردمی و پر کار هستند، اما به توصیه پزشکان معالج ،باید به مدت چند هفته از فشار کاری خود کم و برخی کارها را نیز حذف کنند، البته اراده ایشان بر این است که هر چه زودتر به حالت طبیعی بازگردند.
حاج حسین مجرد از زحمات کادر پزشکی و پرستاران و عیادت و تماسهای تلفنی مسئولین محترم کشوری ، لشکری و استانی و روحانیون معزز و ... و همچنین از دعاهای خالصانه مردم ، برای سلامتی حجت الاسلام والمسلمین مجرد قدردانی کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi