شناسه خبر : 38002
چهارشنبه 22 مهر 1394 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیادشهید تنها تماشاچی ورزش جانبازان!

بنیادی که مدعی است بیشترین فعالیت را دربعد «فرهنگی» انجام می دهد ولی دراین زمینه هر وقت دست به کاری زذه یا تبلیغاتی بوده یا پی گرفته نشده است!

محمد رضا عسکری -  به مناسبت هفته دفاع مقدس و درآستانه عید بزرگ غدیر، بار دیگرجشنواره ورزشی آنهم به بهانه هفته دفاع مقدس ، با حضور جانبازان نخاعی برگزارشد. آن هم درشرایطی که مانند گذشته چند علامت سئوال ( ؟؟؟ ) ذهن و فکر هرکسی را به خود مشغول می کرد!

اینکه انجمنی با تصمیم و اراده خود و البته با همکاری یکی دو  ارگان و نهاد دیگر ، می تواند اینگونه جشنواره های باشکوه وموفقی را برگزار  کند ولی بنیاد نمی تواند!

اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی ، صرفا" بخاطر بیرون کشیدن جانباز از منزل و حضور فعال در جامعه ، بالابردن سطح سلامتی و ارتقای روحیه و تقویت امید به آینده، می تواند در روحیه جانبازان موثر باشد.

اینکه متولیان امر اعم از بنیادشهید و امور ایثارگران و وزارت ورزش و جوانان، که داعیه دارند، از کوچکترین حمایت دریغ می کنند! ولی در آن سوی سکه شان، حمایت های میلیاردی از اندک ورزشکاران فوتبالی .... انجام می دهند و یا در یک برنامه صرفا" تبلیغاتی و توخالی ، و دهن پر کن، مسابقاتی تحت عنوان ( جام شهداء) برگزار می کنند و با دعوت از تیم های ورزشی خاص، کلی هزینه و جایزه بر بیت المال بیچاره تحمیل می کنند!

اینکه بنیادی که مدعی است بیشترین فعالیت را دربعد «فرهنگی» انجام می دهد ولی دراین زمینه هر وقت دست به کاری زذه یا تبلیغاتی بوده یا پی گرفته نشده است!

اینکه چرا خودِ جانبازان و تشکیلاتی به ظاهر کوچکی مانند انجمن جانبازان نخاعی، در مورد مطالبه جانبازان در حیطه ورزش، راسا" اقدام می کند و مسئولینی که دراین زمینه باید مجری و پاسخگو  باشند، به این شکلِ « سئوال برانگیز » سکوت کرده اند!

اینکه انجمن جانبازان ، توانایی برگزاری چنین جشنواره هایی را دارد ولی دستگاه های عریض و طویلی مانند بنیاد و وزارت ورزش ندارند!

اینکه چرا جانبازان و البته معلولین کشور ما از بدیهی ترین حقوق اجتماعی خود محرو مند، آن هم بخاطر بی مسئولیتی بعضی از مسئولین!

اینکه هنوز مسئولین بنیاد به این نتیجه نرسیده اند که به قول حضرت آقا:  "ورزش برای همه خوب است ولی برای جانبازان واجب"!

اینکه هزینه برای ورزش جانبازان نوعی سرمایه گذاریست و نتایج ورزش جانبازان در آینده و ارتقای سلامت و بالطبع هزینه کمتر در درمان جانبازان محسوب و دیده می شود!

 براستی چرا بنیادشهید و وزارت ورزش در مورد ورزش جانبازان قصور و کوتاهی می کنند؟

آیا اینکه جانبازان نخاعی با درصد و سن و سالِ بالا، به فعالیت قهرمانی و حضور در میادین رسمی و بین المللی فکر نمی کنند و صرفا" هدفشان از حضور در چنین رویداد و جشنواره هایی جنبه ورزش همگانی و فعالیت بدنی می باشد، نباید از حمایت سازمان و نهادهای قانونی و متولی کشور برخوردار باشند؟به قول یکی از جانبازان نخاعی، دریغ از یک عدد توپ پینگ ینگ!

و نهایتا" اینکه از متانت ، صبر و بردباری جانبازان سو.ءاستفاده کردن تا کی؟!

خلاصه اینکه دمِ کسانی گرمِ گرم که بدون هر گونه چشمداشتی از این جانبازان حمایت می کنند...بجز بنیاد و وزارت ورزش!

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام و عرض ادب و احترام حضور تمامی عزیزانی که در بر گزاری این جشنواره زحمت کشیدید.عزیران بگذارید هر کس راه خود را برود.شما برادران بدنبال انگیزه معنوی و پاداش اخروی خود،وبنیاد و عوامل بی مسولیت آن هم دنبال دنیای خود.
خداوند به شما اجر دهد
موفق باشید
جانبازان باید درخصوص ورزش حق خود را از بنیاد مطالبه کنند انهم دسته جمعی.
مگر تا به امروز بنیاد از حق جانبازان دفا کرده که امروز دفا کنه بنیادیها جانبازان را چکار برای خودشان حقوق که دارند بابا برادران عزیز تا کاره جانبازان زیر نظره سپاه نباشد همین اش همین کاسه زمان دورس میشود که سپاه و جانبازان باز زیره یک تابلو بنام سپاه پاسداران قراربگیرند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi