شناسه خبر : 38007
شنبه 11 مهر 1394 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجهیز مناطق عملیانی راهیان نور به نرم افزار رزمندگان

برنامه نویس بازی راهیان نور گفت: در مناطق عملیاتی که دانش آموزان اعزام می شوند این نرم افزار در موبایل هایشان بصورت رندوم تصاویر شهدا، عملیات ها و یا سلاح ها را نمایش می دهد.

مهدی آتشجام برنامه نویس نرم افزار مسابقه معرفی شهدا و سرداران شهید 8 سال دفاع مقدس در گفتگو با بسیج پرس اظهار داشت: مسابقه "قهرمان من" در اردوهای راهیان نور امسال با استفاده از یک واقعیت افزوده به اجرا در می آید به این شکل که چند پوستر خام در مناطق عملیاتی که دانش آموزان اعزام می شوند نصب می شود و دانش آموزان زمانی که نرم افزار اندروید را نصب می کنند و با قرار دادن گوشی همراه خود مقابل این پوسترها تصاویر شهدا، عملیات ها و یا سلاح ها نمایش داده می شود.

وی ویژگی این مسابقه را میدانی بودن آن در یادمان های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در بعضی پوسترها سوال در مورد دفاع مقدس مطرح می شود و به دانش آموزان امتیاز داده می شود. در این مسابقه سوالات کمکی هم وجود دارد و بعد از جواب به سوالات در قرعه کشی نیز شرکت داده می شود.

آتشجام با اشاره به اینکه این نرم افزار قابلیت شناسایی تصویر را دارد، گفت: در گنجینه اطلاعات این نرم افزار اطلاعات شهدا، زندگی نامه بیش از 20 شهید، انواع عملیات ها و مشخصات سلاح ها وجود دارد و دانش آموزان بر اساس این مطالب در این مسابقه شرکت می کنند.

منبع: بسیج پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi