شناسه خبر : 38017
شنبه 11 مهر 1394 , 15:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

5 جانبازگیلانی در منا شهید شدند

 ابراهیم فخری جانباز 25 درصد، احمد اسماعیلی چافی جانباز 30 درصد، بیژن نوربخش جانباز 30 درصد، محمود ربیع نژاد کومله جانباز 15 درصد و رحمت غلامی جیرکل جانباز 15 درصد در این واقعه به ملکوت اعلی پیوستند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با عرض تسلیت به خانواده های داغدار این عزیزان، گفت: جلسات ستاد بزرگداشت جان باختگان منا به صورت مرتب در استان در حال برگزاری است و آمادگی کامل برای تشییع و تدفین وجود دارد.


وی افزود: پس از مشخص شدن نهایی زمان بازگشت اجساد جان باختگان با اطلاع رسانی، مراسم ویژه ای در مرکز استان و شهرستان ها برگزار می شود.


ابراهیم طاهر نژاد اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت جان‌باختگان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی یکشنبه 12 مهر ماه از ساعت 15:30 تا 17 در حسینیه امام خمینی (ره) در تهران و همزمان در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم و به منظور بزرگداشت مهاجران الی‌الله در سراسر کشور و تسکین‌آلام بازماندگان، مراسم بزرگداشتی در همان روز و ساعت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

 

 

شهدای ایران

اینستاگرام

...

این مصیبت عظما را به محضر ولی عصر(عج) ،مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ

دفاع مقدس ومردم عزیز ایران تسلیت عرض می کنیم .

...
زندگی خوب ... مرگ خوب ... و ان شاءالله آخرت خوب

خداوند رحیم نصیب همه ی ما کند . ان شاءالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi