شناسه خبر : 38022
یکشنبه 12 مهر 1394 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران قربانی دو جناح

محسن ناطق- این پیام را به اطلاع مسئولان ارشد و نمایندگان محترم خراسان رضوی در مجلس برسانید که مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ادامه سناریو لجبازی و ابطال اقدامات و بخشنامه های دولت قبل در پایتخت معنوی کشور در موارد مسکن مهر و تمام افزایش حقوق 35 درصدی که در سایر استان ها بخصوص در سازمان مدیریت تهران اعمال می شوند و مبلغ ناچیز طبقه شغلی تشویقی ایثارگران استان بعلاوه اعتبارات مربوط به ایثارگران در دستگاه های اجرایی بویژه هزینه های درمانی و ماده 51 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را بطور غیر قانونی اجرا نکرده یا قطع کرده و در مورد تامین هزینه های درمان موکول به سرجمع اعتبارات کرده تا کارکنان ایثارگر هرگز به مطالبات قانونی نرسند و مبلغ ناچیز طبقه تشویقی ایثارگران را از سال 90 پس بدهند.

 البته در استان خراسان رضوی موضوع لجبازی و ضدیت با اقدامات دولت قبلی یکی از دلایل است لذا دلایل دیگر مربوط به امور دینی و مذهبی و عدم گرایش مسئولان ارشد استان خراسان رضوی با سیاست های دولت فعلی و غیره وجود دارد که میبایست نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی به اینگونه تصمیمات و اقدامات ظالمانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ارتباط با مسئولان ارشد حزب اللهی و ایثارگران محترم پایان بدهند. برای خودشان و هم کیشان سیاسی و جناحی هیچگونه محدودیت اعتباری و قانونی وجود ندارد و هر طور مایل باشند بیت المال مسلمین را به نفع جناح مورد قبول حراج می کنند.

 نمایندگان محترم مجلس همگام با تصویب قوانین ضد استکباری میبایست موضوعات بداخلاقی سیاسی، ضدیت، عقده گشایی و لجبازی جناحی را ملحوظ نمایند تا مسئولان دولت ها نتوانند آسیبی به فعالان در جناح مخالف برسانند در حالیکه ایثارگران محترم از سوی هر دو طرف سیاسی و جناحی قربانی می شوند اما فریاد رسی جز حق تعالی ندارند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام عزیزم هرچه ایثارگران گویندراه به جایی نمی بردمسئولین یاجاه طلبند یاازخدابی خبرند یا تازه به دوران رسیده اند یامعاندندیاعاشق میزند توازاین قماش چه انتظاری داری اینها می دانند که مابراثرصدماتی کهدیدهایم طول عمرمان کوتاه می باشد لذا امروز فردامی کنندخدالعنت کند ال زیاروال خط خطباز وانهایی که ایثارگران رااذیت می کنند
سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی ایثارگران محترم خصوصآ جناب ناطق. خدمت جنابعالی عارضم این ظلم و حق کشی که مد نظر حضرتعالی است مربوط به یک استان یا یک شهر نیست بلکه تمامی ایثارگران در همه جای ایران مورد این ظلم قرار گرفته اند و شکی نیست که از نظر دولتمردان و مسئولین حکومتی ایثارگران دیگر بدرد نمی خورند و در حال جان دادن هستند. بخدا برادر عزیزم این کلماتی و این حق و حقوقی که شما نام میبرید بنده حقیر این اولین بار است که میشنوم و مقوله ی مسکن مهر. افزایش 35 درصد حقوق ایثارگران. و طبقه ی شغلی تشویقی ایثارگران را تا بحال نشنیده ام و چنین امتیازی را تا بحال در فیش حقوقی خود ندیده ام. برادر عزیز و گرامی همانطور که عرض کردم این ظلمی ست که شامل من وشما و اکثر قریب به اتفاق ایثارگران شده است و کسی هم دادرس نیست. با تشکر از مدیر محترم فاش نیوز.
به همين دليل است که ايثارگران نبايد در بازيهاي جناحي وارد شوند؛ همين سايت فاش نيوز از حد گذشته از احمدي نژاد حمايت کرد که من يکي آينده او را مي دانستم و مي دانستم که او بزرگترين صدمات را به حزب اللهي ها خواهد زد که زد. دوستان اگر منطقي برخورد کنيم ضرر نمي کنيم. اکنون هم خود رييس جمهور مدافع ايثارگران است ولي مسئولين پايين تر مخالف محرز و دشنه بدست ايثارگرانند.
باطرح همسان سازی جانبازان هم بازیچه چند جناح
بنام خالق خوبیها
دوستان وهمرزمان سلام . میدونید مسئولین چرا برای ما تره هم خورد نمیکنند بزار واقعیتها را بگیم چون اصلا پشتیبان هم نیستیم همانند زمان جنگ بخدا اگر بدانند که یک جانبازان در دورترین نقطه دیگر همرزمانش کالبنیان المرصوص پشت حق وحقوق اون جانباز ایستاده اند دیگر هیچ مسئولی نمیتواند با مقدرات جانبازان بازی کند با یک خوتکار لذا پیشنهاد این بنده حقیر خدا این است اگر شنیدید جانبازار دچار مشکل شده همه بپا خیزیم برای دفاع از این بزرگوار والا ماده 190 ق ا س حضرت آقا دستور فرمودند . ومجلس محترم تصویب کرده چرا باید برخی از این مصوبه قانونی ممانعت کند چونکه میداند اگر هم مصوبه را ابطال کند کسی نمیگه چرا همین است که ما همیشه باید شرمنده زن وبچه ودوستان باشیم اما برخی ماشاء الله به تمام امتیازات خودرا گرفتند . اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین . با تشکر جانباز 50 درصد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi