شناسه خبر : 38128
چهارشنبه 15 مهر 1394 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک توضیح ضروزی احتمالا" ازمجتهد

به هیچ وجه به دنبال محروم کردن رزمندگان که حق بزرگی بر همه دراند نیستیم. صبور باشید مطالب بررسی را تا آخر بخوانید. وجود چنین طرحهایی آشفتگی قوانین را بیشتر می کند در حالیکه با چند اصلاحیه می توان حقوق رزمندگان را تامین کرد.

شما دستگاههای اجرایی را ببینید با قانون جامع چه کردند. قانونی که پانزده سال از کار اولیه آن می گذرد ولی تا کنون اغلب مواد و تبصره های آن اجرایی نشده است. حال با این طرح مجددا" قوانین را برای بیست سال آینده آشفته و بلاتکلیف خواهند کرد. این طرح ناقص است و قابلیت اجرایی ندارد و در هیچ کجا تجربه نشده. تنها کاری که این طرح می کند زمان را می گیرد و فوریتی که الآن رزمندگان برای خدمات دارند و با کمترین اصلاح در قوانین امکان دارد به زمانهای بسیار طولانی موکول خواهد کرد.

اگر آقایان حسن نیت دارند سازمان رزمندگان را مشخص کنند که چه کسی متولی آنان است و در حوزه های درمان ، معیشت ، استخدام ، آموزش و مسکن برای آنان موادی را به قوانین موجود ملحق کنند. این بازی که شروع شده بازی نیمه تمامی خواهد بود که همه را سرکار خواهد گذاشت. تجربه های قبلی در تصویب قوانین تجربه های خوبی با آقایان نیست.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
واقعا که بسیار منطقی وارزشنمند خواهد بود
اخه برادر عزیز مگه رسیدگی به تعدادی رزمنده و جانباز زیر 25 درصد که همگی در میانگین 50 سالگی هستند چکار دارد واقعا جای شرمندگی هست که بگم ادعای همه چیز را داریم اما در ریز ترین مسائل درمانده شده ایم .
اگر نمیتواند کنار بروند و کار را به خود رزمنده ها بسپارند . به هر رزمنده به تعداد روزهای خدمت در خط مقدم درصدی بدهند مانند برادران ازاده این ندانم کاریها دلیلش را فقط خدا میداند و هر کسی در کار رزمنده ها و جانبازان زیر 25 درصد قصور و کوتاهی کند باید جوابگو نزد خداوند عادل باشد .
بخدا این عزیزان خیلی رنج و سختی را متحمل شده اند خدایی هم هست اخرتی هم هست . بترسید از خشم و عذاب الهی ....
تنها و تنها راه حل اینست که رزمندگان هم طبق بند الف اساسنامه بنیاد شهید جزو جامعه هدف ایثارگران قرار گیرند و لا غیر. این نه زمان زیادی میبرد و نه دستگاه و متولی جداگانه. این که قرار بود در سال 92 مورد بازبینی و تصویب قرار گیرد که نشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi